طراحی وب سایت ecommerce

بهترین خدمات طراحی وب سایت ecommerce سال 2022

زمان مطالعه 6 دقیقه

طیف گسترده ای از خدمات طراحی وب به صورت آنلاین در دسترس است، که همه خدمات را از استخدام مستقیم طراحان تا خرید قالب های وبسایت، تا خرید وبسایت یا حتی توسعه یک پلتفرم تجارت الکترونیک از ابتدا پوشش می‌دهد. در این مقاله به معرفی طراحی وب سایت ecommerce می پردازیم.

خرید با پی پال

خدمات طراحی وب سایت سال 2022

طراحی یک وبسایت تجارت الکترونیک با استفاده از الگو یکی از مقرون به صرفه ترین راه های انجام این کار است و به این معنی است که شما نه تنها می‌توانید طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید، بلکه با داشتن دید روشنی از ظاهر نهایی وبسایت، می‌توانید همان چیزی را که می‌خواهید بسازید.

 اکثر قالب های وبسایت تجارت الکترونیک این روزها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند، بنابراین نیازی نیست نگران طراحی ضعیف باشید. علاوه بر این، راه اندازی و نصب اکثر آنها بر روی پلتفرم های رایج تجارت الکترونیک آسان است.

خرید با ویزا و مستر

 قالب های طراحی وبسایت تجارت الکترونیک راهی بسیار آسان، ارزان و در دسترس را برای راه اندازی فروشگاه تجارت الکترونیک شما ارائه می‌دهند.

 اگر مایل هستید وبسایت شما منحصر به فرد به نظر برسد، گزینه خرید حقوق یک قالب به صورت انفرادی را دارید. وقتی کسب و کار آنلاین شما هزینه انجام این کار را توجیه کرد، همیشه می‌توانید به دنبال سرمایه گذاری در یک طراحی بزرگتر و بهتر باشید.

 تعدادی ارائه دهنده مختلف طراحی وبسایت تجارت الکترونیک به صورت آنلاین وجود دارد. در این مقاله ما بهترین خدمات طراحی وبسایت تجارت الکترونیک را برای شما فهرست می‌کنیم.

  1. خرید از سایت WooCommerce Storefront

بهترین خدمات طراحی وب سایت

طراحی وب سایت ecommerce

 پاپ تجارت الکترونیک وردپرس

 دلایل خرید:

  • ظاهر حرفه ای
  • استفاده ساده
  • سفارشی کردن آسان
  • طرح های پاسخگویی

 دلایلی برای اجتناب:

  • تعداد قالب های محدود

 WooCommerce Storefront محبوب ترین پلتفرم تجارت الکترونیک وردپرس است. یک افزونه وردپرس ساده ارائه می‌دهد که می‌تواند بلافاصله وبسایت وردپرس شما را به یک پلتفرم تجارت الکترونیک تبدیل کند. WooCommerce Storefront با این افزونه کار می‌کند، اما تعدادی الگو بر این اساس برای ارائه طیف وسیع تری از گزینه ها موجود است.

 ویرایش رنگ ها و طراحی بسیاری از قالب ها آسان است و اصلاً نیازی به تجربه کدنویسی ندارد. نتیجه این است که شما می‌توانید چنین قالبی را تنها با چند کلیک شخصی سازی کنید. این قالب ها به طور پیش فرض پاسخگو هستند، به این معنی که برای نمایش در دستگاه های تلفن همراه نیز بهینه شده اند.

 تنها نکته منفی این است که تم های زیادی در اینجا موجود نیست. برای یک استارت آپ ممکن است مشکلی نباشد، زیرا پوشش همه اصول اولیه احتمالا اولویت فوری باشد. اما یک کسب و کار معتبرتر ممکن است چیزی سفارشی تر بخواهد. از آنجایی که وردپرس یک CMS بسیار محبوب است، نباید سخت باشد که یک طراح وب را برای ساخت یک تم جدید استخدام کنید، یا به سادگی به دنبال یک قالب جایگزین باشید.

  1. خرید از سایت Template monster

بهترین خدمات طراحی وب سایت

طراحی وب سایت ecommerce

 دلایل خرید:

  • طیف وسیعی از قالب ها
  • نیاز های اصلی پوشیده شده است
  • گزینه های زیاد برای انتخاب

 دلایلی برای اجتناب:

  • برخی از قالب ها برای موبایل مناسب نیستند

 Template Monster احتمالاً بزرگترین سایت قالب جهان است و نه تنها طیف گسترده ای از الگوها را برای سایت های تجارت الکترونیک ارائه می‌دهد، بلکه برای تعداد زیادی از پلتفرم های تجارت الکترونیک نیز پاسخگو است. علاوه بر قالب های WooCommerce، می‌تواند برای Magento، Prestashop، Zen Cart و Shopify و غیره نیز پاسخگو باشد.

 Template Monster ادعا می‌کند که بیش از 6000 الگوی تجارت الکترونیک را ارائه می‌دهد که می‌تواند با استفاده از منوی ناوبری سمت چپ مرتب شود تا به شما امکان دهند یک الگو را بر اساس پلتفرم، صنعت، رنگ، نوع طراحی، محبوبیت و سازگاری انتخاب کنید.

 مراقب باشید که اگر می‌خواهید یک طراحی واکنش گرا داشته باشید، باید آن گزینه را بررسی کنید، زیرا برخی از قالب ها با استفاده از فتوشاپ ساخته می‌شوند و سپس با HTML کنار هم قرار می‌گیرند. این بدان معناست که ویرایش این قالب ها می‌تواند زمان بر تر از آنچه انتظار می‌رود باشد، و نیاز به دانش کدنویسی HTML/CSS دارد.

 قالب ها را میتوان به صورت جداگانه خریداری کرد، به این معنی که قیمت الگویی با الگوی دیگر متفاوت است، اما برای یک قالب با کیفیت بین 50 تا 100 دلار هزینه دارد. Template Monster همچنین یک سرویس اشتراک را ارائه می‌دهد که دسترسی به تمام قالب ها را با هزینه ماهانه فراهم می‌کند.

  1. خرید از سایت Themeforest

بهترین خدمات طراحی وب سایت

طراحی وب سایت ecommerce

 دلایل خرید:

  • تعداد زیادی قالب
  • بسیاری از پلتفرم های تجارت الکترونیک پوشش داده شده اند
  • گزینه اشتراک

دلایلی برای اجتناب:

  • کدنویسی ناسازگار در برخی از قالب ها

 Themeforest یکی دیگر از ارائه دهندگان اصلی الگوهای طراحی وب تجارت الکترونیک است که تحت بنر Envato Market ارائه می‌شود. بیش از هزاران قالب در دسترس هستند، در طیف وسیعی از پلتفرم های تجارت الکترونیک، از جمله Prestashop، Shopify، Magento و Open Cart در دسترس است. همچنین قالب هایی برای پلتفرم های کوچکتر از جمله Drupal Commerce، CS-Cart و Jigoshop وجود دارد.

 الگو ها را میتوان با استفاده از ناوبری سمت چپ در منو برچسب ها، قیمت، محبوبیت، رتبه بندی، تاریخ اضافه شده و همچنین سازگاری با نسخه نرم افزار مرتب کرد. با این حال، توجه داشته باشید که قالب های Woocommerce در دسته اصلی تجارت الکترونیکی ظاهر نمی‌شوند، بلکه در دسته بندی وردپرس نمایش داده می‌شوند.

 همچنین توجه داشته باشید که افزونه های تجارت الکترونیک دیگری به جز Woocommerce برای وردپرس وجود دارد، و قالب های وردپرس در Themeforest موجود است.

 الگوها به صورت جداگانه در دسترس هستند، اما یک سرویس اشتراک نیز در دسترس است.

  1. خرید از سایت WordPress theme Directory

بهترین خدمات طراحی وب سایت

طراحی وب سایت ecommerce

 دلایل خرید:

  • تم های رایگان
  • تنوع زیاد
  • از چندین پلاگین پشتیبانی می کند

 دلایل اجتناب:

  • گزینه های محدود

WordPress Theme Directory فهرستی از تم های رایگان است که از طریق وبسایت وردپرس در دسترس است. طیف وسیعی از تم ها موجود است، و بیشتر آنها برای استفاده عمومی هستند، بیش از هزار مورد برای تجارت الکترونیک برچسب گذاری شده است.

 همچنین می‌توانید نتایج جستجوی عمومی را در فهرست قالب وردپرس بررسی کنید. گزینه ای برای فیلتر کردن نتایج جستجو وجود دارد، این ویژگی به طرح بندی، ویژگی ها و تم محدود می‌شود. بیشتر جستجوها باید به صورت دستی از طریق جستجوی کلیدواژه انجام شوند.

 تم های لیست شده برای استفاده رایگان هستند و تم هایی برای افزونه های تجارت الکترونیک جایگزین در اینجا وجود دارد (نه فقط برای WooCommerce).

 این بدان معناست که اگر به دنبال تم های رایگان برای پلاگین های خاص هستید، Directory مفید است. توجه داشته باشید که به دلیل رایگان بودن آنها ممکن است به اندازه قالب های پولی حرفه ای به نظر نرسند.

  1. خرید از سایت Weebly

بهترین خدمات طراحی وب سایت

طراحی وب سایت ecommerce

 دلایل خرید:

  • ظاهر حرفه ای
  • موبایل پسند
  • آسان برای شخصی سازی

 Weebly افرادی را هدف قرار می‌دهد که تجربه کدنویسی کمی دارند یا اصلاً تجربه ندارند، و ابزارهای آسان مانند کشیدن و رها کردن برای ایجاد یک وب‌سایت را ارائه می‌دهد. Weebly همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد که با استفاده از قالب های موجود فروشگاه های آنلاین ایجاد کنند تا با چارچوب ساده خود کار کنند.

 تعداد تم های موجود برای فروشگاه های آنلاین در Weebly محدود است، اما طرح ها حرفه ای هستند، به علاوه گزینه هایی برای شخصی سازی در آنها وجود دارد. علاوه بر این، تم ها واکنش گرا هستند، به این معنی که برای کار با دستگاه های تلفن همراه بهینه شده اند، به علاوه دارای SEO داخلی، تجزیه و تحلیل و حتی یک ویژگی برای ارسال تبلیغات مستقیم در فیسبوک هستند.

 با توجه به سطح امکانات، اشتراک های ماهانه و سالانه برای استفاده از فروشگاه اینترنتی Weebly در دسترس است. به عنوان مثال، طرح های گران تر شامل ویژگی های پیشرفته تری مانند گزینه های محصول، مدیریت موجودی، ماشین حساب مالیاتی، کدهای کوپن، ماشین حساب حمل و نقل/برچسب ها/تخفیف ها و بررسی محصول است.

 چگونه یک ارائه دهنده خدمات طراحی وبسایت تجارت الکترونیک را آزمایش و انتخاب کنیم؟

 کارشناسان وبسایت ما هر یک از خدمات طراحی وبسایت تجارت الکترونیک را با خرید این سرویس و بررسی موارد ارائه شده آزمایش می‌کنند.

 برای ارائه دهندگانی که خدمات عملی ارائه می دهند، ویژگی ها و محصول نهایی ارائه شده را با یکدیگر مقایسه کردیم و حرفه ای بودن، پشتیبانی و طراحی و تجربه کلی را ارزیابی نمودیم.

 انتخاب و ارزیابی اینها به نیازهای فردی شما خلاصه می‌شود. در نتیجه، می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا به خدمات طراحی وبسایت، سازنده وبسایت (در برگه جدید باز می شود) یا قالب هایی برای سایت خود نیاز دارید.  .

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT