شارژ ارزان پی پال

شارژ ارزان پی پال با کمترین کارمزد | خرید و فروش پی پال با بهترین نرخ

زمان مطالعه 2 دقیقه

حساب بین المللی پی پال ( paypal ) در سال 1998 در آمریکا شروع به کار کرد. این سیستم جایگزین مناسبی برای سیستم قدیمی حواله و انتقال پول میباشد. البته در ابتدا اعتماد چندانی به این سیستم مالی وجود نداشت. اما پس از اینکه شرکت خرید و فروش اینترنتی ای بی ( E-bay ) این شرکت را خرید و روی آن سرمایه گذاری کرد به سرعت جایگزین سیستم قدیمی حوالجات بانکی شد. در این مقاله به بررسی شارژ ارزان پی پال با کمترین کارمزد می پردازیم.

شارژ ارزان پی پال با کمترین کارمزد

شارژ ارزان پی پال

امروزه بسیاری از شرکت های دنیا و خدمات اینترنتی از سیستم انتقال وجه پی پال استفاده میکنند و بسیار همه گیر شده است. به همین دلیل خیلی از فریلنسرهای ایرانی برای انجام پروژه های بین المللی از این سیستم برای کسب درامد خود استفاده میکنند.

مزایای حساب پی پال

سادگی کار با حساب پی پال یکی از مزایای بسیار خوب این سیستم است. شما به راحتی میتوانید تمامی کارهای مورد نیازتان را از طریق پی پال انجام دهید و حتما لازم نیست که در این گونه امور خبره باشید.

ساخت اکانت پی پال

مزیت بعدی ثبت تراکنش های قبلی است. البته شاید این مزیت امروزه چیز عجیبی نباشد اما این سیستم یکی از اولین سیتمهایی بود که این لیست را به راحتی در اختیار مشتری قرار میداد. یکی از عجیب ترین مزیت های پی پال انتقال پول بدون کارمزد به دوستان و خانواده است. پی پال و تمامی سیستم های ارزی بین المللی از شما بابت خدمات کارمزد میگیرند. اما در سایت پی پال انتقال پول به دوستان و خانواده رایگان است.

مشکلات حساب پی پال

شارژ ارزان پی پال

شارژ ارزان پی پال

حساب پی پال فقط مزایا ندارد و مشکلاتی را نیز به همراه دارد. یکی از اصلی ترین مشکلات پی پال مسدود کردن حساب بدون هشدار قبلی است. اگر شما از قوانین پی پال سرپیچی کنید ( به طور مثال اگر متوجه شود شما از ایران در حال کار کردن با این سایت هستید ) بدون هشدار قبلی حساب شما را میبندد. نکته منفی دیگر کارمزد این سایت است. تمامی سایت های انتقال وجه یک کارمزد ثابت با هر تراکنش دارند. اما پی پال 2.99 درصد مبلغ تراکنش را کارمزد میگیرد.

خرید و فروش دلار پی پال با بهترین نرخ

مجموعه اول پرداخت همواره در زمینه خرید  وفروش پی پال با بهترین نرخ در کنار شما عزیزان می باشد. کافی است پس از ثبت نام در سایت و تایید مدارک هویتی نسبت به ثبت درخواست ها و سفارشات خود اقدام نمایید.

فروش پی پال

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT