خرید از سایت تم فارست

خرید از سایت تم فارست

زمان مطالعه 2 دقیقه

انواتو مارکت (Envato Market) مجموعه‌ای از فروشگاه‌های مختلف است که همه خدمات مربوط به طراحی سایت را شامل می‌شود. انواتو مارکت شامل 7 فروشگاه تخصصی معروف همچون themeforest و codecanyon می‌باشد. برای خرید از سایت تم فارست می توانید از لینک زیر ثبت سفارش نمایید:

خرید از سایت تم فارست

خرید از سایت تم فارست

تم فارست یکی از محبوب‌ترین فروشگاه‌های قالب برای طراحان سایت است. این سایت دارای انواع قالب‌های سایت وردپرس، جوملا و دروپال و افزونه‌های سایت می‌باشد. برای خرید قالب از تم فارست می‌توان قالب خود را با کلمه کلیدی موردنظر جستجو کرد. از طرفی نتیجه جستجو قابل فیلتر کردن بر اساس امتیازات، قیمت، جدیدترین و سایر موارد است. طراحان سایت با استفاده از قالب‌های سایت موجود در تم‌فارست می‌توانند سایتی منحصر به فرد طراحی کنند.

خدمات سایت تم فارست

  • انواع قالب سایت
  • انواع CMS
  • وبلاگ نویسی
  • بازاریابی و فروش
  • الگوهای PSD
  • الگوهای Muse
  • الگوهای اسکچ
  • الگوهای TypeEngine

شارژ اکانت تم فارست

برای شارژ حساب کاربری، به یک حساب کاربری نیاز است، ابتدا باید وارد حساب کاربری شده و گزینه‌ی “Make a Deposit ” را انتخاب کرد، و اکانت انواتو را با استفاده از حساب پی پال شارژ کرد. بعد از شارژ اکانت، به مدت یک سال فرصت وجود دارد تا از اعتبار حساب تم فارست استفاده کرد. فراموش نشود که بعد از پایان زمان اعتبار، اگر شارژی در حساب باقی‌مانده باشد، به‌صورت خودکار، از بین خواهد رفت. فراموش نشود که مبلغ مورد نظر برای شارژ اکانت، باید بین 10 تا 100دلار باشد و مبالغ مضربی از عدد ده باشند. (به‌ عنوان‌ مثال 10دلار، 20 دلار و…..)

باید توجه داشت که، اگر حساب تم فارست را شارژ کرده و فرآیند خرید، مستقیماً توسط سایت کامل شود، دیگر نیاز به پرداخت کارمزد نیست و فقط مقدار ارزش‌ افزوده محصول از دریافت خواهد شد.

دریافت لینک دانلود: بعد از انجام مراحل قبل، لینک دانلودی برای خریدار فرستاده خواهد شد، تا بتواند محصول را دانلود کند. توصیه می‌شود فرآیند دانلود به‌صورت کامل انجام شود، زیرا احتمال حذف محصول از سایت وجود دارد.و اگر دانلود انجام‌ نشده باشد، در آن صورت، دیگر نمی‌توان به محصول دسترسی داشت.

پس کافی است از بالای صفحه لینک دانلود را زده و سپس گزینه‌ی “Main File” (فایل اصلی) را انتخاب نمود تا فایل مورد نظر دانلود شود.

اگر بعد از خرید مشکلی به وجود آمد، می‌توان روی گزینه‌ی “Support” که در کنار محصول قرار داده شده است کلیک کرد تا پشتیبانی لازم صورت گیرد، یا از طریق حساب کاربری طراح، با او در ارتباط بود و مشکل را درمیان گذاشت. روش دیگر این است که در قسمت “Comments” مشکل را نوشت.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT