خرید با پرفکت مانی

خرید با پرفکت مانی | خرید پرفکت مانی | خرید perfect moeny

زمان مطالعه 3 دقیقه

پرفکت مانی یکی از پرکاربردترین ارزهای الکترونیک در ایران است، این ارز مجازی در سال 1386 شمسی در کشور پاناما تاسیس گردید و خوشبختانه تا به امروز ارتباط خوبی با ایرانیان داشته و برخلاف سایر ارزهای دیجیتال کشور عزیز ما را جزو لیست تحریم قرار نداده است، لازم به ذکر است برای افتتاح اکانت پرفکت مانی می توانید از مدارک ایرانی استفاده نمایید و هیچ مشکلی از این بابت نیست، اگر نیاز به خرید با پرفکت مانی دارید، می توانید از خدمات مجموعه اول پرداخت بهرهمند شوید.

مهمترین سوالات در زمینه خرید با پرفکت مانی 

پرفکت مانی چیست و نحوه کار با آن چگونه است؟

پرفکت مانی مشابه وب مانی یک کیف پول الکترونیک است که به راحتی و سهولت امکان جابه جا کردن پول مابین حساب ها را فراهم میکند، خوشبختانه ایران جزو تحریم های این شرکت مالی نیست و ایرانیان میتوانند بدون نگرانی از خدمات این پول مجازی استفاده کنند. پرفکتمانی بیش از 12 سال است شروع به کار کرده و هم اکنون یکی از پول های معتبر مجازی به شمار می آید، لازم است دقت نمایید پرفکت مانی به هیچ عنوان یک ارز رمزپایه مشابه بیت کوین نیست.

مدت زمان شارژ حساب Perfectmoney چقدر است ؟

حداکثر 5 الی 30 دقیقه پس از واریز رقم ریالی اکانت پرفکت مانی شما شارژ و یا ووچر به شما تحویل داده خواهد شد.

درخواست تبدیل پرفکت مانی به ریال چقدر زمان میبرد؟ کی ریال به حساب من واریز خواهد شد؟

به طور معمول تسویه مبالغ کم ظرف کمتر از 1 ساعت و مبالغ بالاتر در اولین سیکل پایا تسویه میگردد، البته در بسیاری از موارد چنانچه حساب بانکی شما در بانک ملت، ملی و یا آینده باشد تسویه مبالغ بالا نیز در کمتر از یک ساعت انجام می شود،  چنانچه نیاز به تسویه فوری دارید حتما با پشتیبانی اول پرداخت تماس حاصل نمایید.

حداقل و حداکثر میزان خرید و فروش پرفکت مانی چقدر است؟

حداقل میزان مورد قبول 1$ و حداکثری در مجموعه اول پرداخت وجود ندارد.

چند نوع حساب پرفکت مانی داریم؟

اکانت های پرفکت مانی برای کاربران عادی به دو دسته وریفای شده و وریفای نشده تقسیم می شود:

1 – اکانت وریفای نشده: به محض افتتاح اکانت پرفکت مانی و قبل از ارائه هرگونه مدرک شناسایی و یا حتی تایید شماره موبایل، اکانت شما در زمره اکانت های وریفای نشده قرار میگرد، تنها تفاوت اکانت وریفای شده با وریفای نشده در کارمزد انتقال وجه است، در اکانت های وریفای نشده کارمزد انتقال پرفکت مانی 1.99% مبلغ است و از حساب فرستنده کسر میشود، به طور مثال اگر اکانت شما وریفای نشده باشد و بخواهید 100$ پرفکت مانی انتقال بدهید مبلغ 101.99$ از حساب شما برداشت خواهد شد.

2 – اکانت وریفای شده: برای وریفای اکانت Perfectmoney نیاز است ابتدا مدارک شناسایی و یک قبض خدماتی مانند قبض گاز، برق، تلفن و یا هر قبض دیگری که نشانگر آدرس شما باشد را آپلود کنید، دقت داشته باشید در گذشته پرفکت مانی مدارک ایرانی و به زبان فارسی را قبول و تایید میکرد اما در حال حاضر اگر میخواهید از مدارک ترجمه نشده مانند کارت ملی و یا شناسنامه استفاده کنید باید به دارالترجمه رسمی مراجعه کرده و نسبت به ترجمه رسمی کارت شناسایی خود و سپس آپلود آن اقدام کنید، پرواضح است که قبض های خدماتی نیز به دلیل فارسی بودن نیاز به ترجمه رسمی دارند.

* با توجه به انگلیسی بودن پاسپورت، در صورتیکه میخواهید از پاسپورت به عنوان مدرک شناسایی استفاده کنید نیازی به ترجمه رسمی نیست و صرفا آپلود صفحه اول پاسپورت کفایت میکند.

پس از تایید مدرک شناسایی و قبض خدماتی (جهت تایید آدرس)، در مرحله سوم باید با وارد کردن شماره موبایل خود و وارد کردن کد پیامک شده به آن از طرف پرفکتمانی شماره موبایل خود را نیز تایید کنید، اکانت شما پس از آن وریفای شده و از  این پس  کارمزد پرفکت مانی 0.5% مبلغ می باشد که از حساب فرستنده کسر میشود، به طور مثال اگر اکانت شما وریفای شده باشد و بخواهید 100$ پرفکت مانی انتقال بدهید مبلغ 100.50$ از حساب شما برداشت خواهد شد در حالیکه در اکانت های وریفای نشده 101.99$ برداشت میشد.

لازم به ذکر است، تنها تفاوت اکانت  وریفای شده با اکانت وریفای نشده میزان کارمزد انتقال است.

حساب پرفکت مانی من وریفای نشده است، حداکثر چقدر میتوانم شارژ کنم؟

هیچگونه تفاوتی از لحاظ محدودیت بین اکانت های وریفای شده و وریفای نشده وجود ندارد، و عملا در هر دو حالت میتوانید به میزان نامحدود تراکنش داشته باشید، تنها تفاوت در میزان کارمزد انتقال است که در حساب های وریفای شده این کارمزد 0.5% اما در حساب های وریفای نشده 2% است، به طور مثال اگر بخواهید 100 دلار از اکانت خود ارسال کنید، چنانچه اکانت شما وریفای شده باشد مبلغ 100.5$ از اکانت شما برداشت خواهد شد، در حالیکه اگر اکانت شما تایید نشده باشد میزان 102$ برداشت خواهد شد.

ووچر پرفکت مانی تاریخ انقضاء دارد؟

خیر، ووچر تا زمانیکه استفاده نشود معتبر است و هیچگونه تاریخ انقضاء ای ندارد.

برای خرید پرفکت مانی نیاز به احزار هویت می باشد ؟

بله. برای استفاده از خدمات مجموعه اول پرداخت تایید مدارک الزامی می باشد. روند احراز هویت کمتر از ۳۰ دقیقه زمان بر می باشد و ساعات کاری مجموعه نیز همه روزه از ۸:۳۰ تا ۲۳:۳۰ می باشد.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT