خرید سریع ووچر پرفکت مانی

خرید سریع ووچر پرفکت مانی | شارژ سریع پرفکت مانی

زمان مطالعه 2 دقیقه

سیستم پرداخت بین المللی پرفکت مانی انجام تراکنش را در کمترین زمان و با کمترین کارمزد ممکن می کند و برای استفاده از خدمات این سیستم روش های متفاوتی وجود دارد یکی از این روش ها این است که از ووچر پرفکت مانی (e-Voucher) استفاده کرد که به کارت شارژ پرفکت مانی نیز معروف می باشد . برای خرید سریع ووچر پرفکت مانی می توانید از خدمات مجموعه اول پرداخت بهرهمند شوید :

خرید سریع ووچر پرفکت مانی

خرید سریع ووچر پرفکت مانی

در سالهایی که گذشت پیدایش ابزار های مالی مثل چک بانکی که افراد را لحاظ جابجایی پول نقد به آسایش رسانده است و انجام تراکنش ها و پرداخت ها را بدون نیاز به پول نقد ممکن نموده بود موجب شد انجام امور مالی به سهولت انجام گیرد ؛ ووچر پرفکت مانی نیز در پی دستیابی به همین مهم تلاش می کند.

ووچر پرفکت مانی که به صورت لاتین e-Voucher نوشته می شود یا به عبارتی کارت شارژ پرفکت مانی نوعی چک بانکی الکترونیکی می باشد که به برای افزایش اعتبار و برداشت از حساب پرفکت مانی بکار برده می شود. ووچر پرفکت مانی متشکل از یک شماره یکتای دیجیتالی ۱۶ رقمی، یک کد فعال سازی ۱۰ رقمی، میزان اعتبار و تاریخ صدور کارت است.

کارمزدساخت یک ووچر پرفکت مانی کم است و سرانجام کارت دیجیتالی که در اختیار شما قرار می گیرد بصورت تصویر بالا می باشد.

کاربرد های ووچر پرفکت مانی

۱ . با این کارت می توان به هر شخصی در سراسر کره زمین پول انتقال داد( حتی اگر دریافت کننده فاقد حساب پرفکت مانی باشد، با استفاده از پیامک شماره و کد فعال سازی ووچر برای او ارسال می شود).

۲ . پرداخت آنلاین برای کالا و خدمات به شکل امن و قابل اعتماد

۳ . می توان e-Voucher را به هر ارز دیجیتال یا پول نقد دیگری تبدیل نمود

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT