خرید تتر کوینکس

خرید تتر کوینکس | شارژ کیف پول تتر در Coinex

زمان مطالعه < 1 دقیقه

بعد از اینکه صرافی بایننس، احراز هویت را برای کاربران اجباری کرد، بسیاری از سرمایه‌گذاران ایرانی برای همیشه با آن خداحافظی کرده و به سراغ دو پلتفرم معتبر جهانی کوکوین و کوینکس رفتند. برای خرید تتر کوینکس تنها کافی است بر روی لینک زیر کلیک نمایید :

خرید تتر کوینکس

خرید تتر کوینکس

در اواخر سال 2017 میلادی (تقریبا یکسال بعد از بایننس)، کوینکس در مرکز رمزارزهای دنیا یعنی هنگ کنگ، تاسیس شده و تا امروز، به کاربران بیش از 100 کشور دنیا، خدمام می‌دهد. یکی از مزایای استثنایی Coinex این است که به گفته مدیرعامل: “ما هرگز فرآیند احراز هویت را اجباری نکرده و همواره به آرمان رمزارزها، یعنی تمرکززدایی و از بین بردن انحصار، پایبند هستیم”. دقیقا بعد از بروز مشکلات برای کاربران بایننس، تعداد کاربران این صرافی ارز دیجیتال با یک جهش آنی روبرو شد و توانست جایگاه جهانی آن را بهبود بخشیده و آن را در قسمت صرافی‌های محبوب قرار دهد.

شارژ کیف پول تتر در Coinex

در حال حاضر، کوینکس بیش از 500 رمزارز را برای کاربران خود ارائه کرده و علاوه بر آن، رمزارز اختصاصی خود با نام CET را نیز در لیست ارائه کرده است. Coinex با دریافت 0.1 درصد کارمزد به ازای هر معامله، یکی از کمترین میزان کارمزدها را داشته و به دلیل تنوع بسیار بالای رمزارزهای ارائه شده، یکی از بهترین انتخاب‌ها نه تنها برای ایرانیان، بلکه برای جهانیان است. به این نکته دقت داشته باشید که سایت این صرافی دیجیتال، از طرف ایران فیلتر شده، اما از طرف Coinex نه تنها هیچ محدودیتی برای کاربران ایرانی لحاظ نشده، بلکه با خیال راحت می‌توانید حساب کاربری خود را احراز هویت کرده و سقف تراکنش‌های روزانه‌ی خود را به بالاترین میزان ممکن، افزایش دهید.

امتیاز 5/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT