خرید دلار پرفکت مانی ارزان

خرید دلار پرفکت مانی ارزان

زمان مطالعه 2 دقیقه

پرفکت مانی (Perfect Money) یک شرکت و سیستم پرداخت بین المللی است که به کاربران این اجازه را می‌دهد که محصولات و خدمات مورد نیاز خود را از سایت‌های بین المللی خریداری کنند و ارز مورد نظر خود را به سراسر جهان منتقل کنند. از طرفی با کمک پرفکت مانی می‌توانید درآمد دلاری خود را بدون هیچ نگرانی از کارفرمای خارجی دریافت و به تومان تبدیل کنید. برای خرید دلار پرفکت مانی ارزان بصورت آنی و اتوماتیک می توانید از لینک زیر ثبت سفارش نمایید:

خرید دلار پرفکت مانی ارزان

خرید دلار پرفکت مانی ارزان

دفتر مرکزی شرکت پرفکت مانی در کشور پاناما قرار دارد. توجه داشته باشید که تنها از سایت‌هایی می‌توانید با استفاده از پرفکتمانی خرید کنید که این ارز و سیستم پرداخت را پشتیبانی کنند.

ووچر پرفکت مانی چیست ؟

ووچر پرفکت مانی چیزی شبیه کارت شارژ یا کارت هدیه بانکی است. برای خرید ووچر پرفکت مانی نیازی نیست که حساب کاربری بسازید، بلکه مبلغی را می‌پردازید و یک کد دریافت می‌کنید که حکم یک کارت شارژ یا کارت هدیه را برای شما دارد و با استفاده از آن می‌توانید خریدهای بین المللی مورد نظر خود را انجام دهید. البته لازم است سایت مورد نظر از پرفکت مانی پشتیبانی کند.

ووچر پرفکت مانی

خوشبختانه سایت‌های معتبر زیادی در زمینه خرید ووچر پرفکت مانی فعالیت می‌کنند و پس از پرداخت، کد مورد نظر را در اختیار شما قرار می‌دهند.

خرید ووچر پرفکت مانی ارزان

در صورتی که شما هم دنبال خرید یا فروش پرفکت مانی ارزان هستید، باید بدانید که این کار، آن طور که فکر می‌کنید، ساده و پیش پا افتاده نیست و ریزه‌کاری‌های خاص خودش را دارد. قیمت نهایی که برای خرید و فروش پرفکت مانی و ووچر می‌پردازید یا دریافت می‌کنید، در همه مراکز ثابت و یکسان نیست و هر مجموعه، تعرفه‌های خاصی برای خدمات خودش در نظر می‌گیرد.

فروش پرفکت مانی

توجه داشته باشید که برای فروش پرفکت مانی باید یک کارمزد مشخصی بپردازید که این کارمزد با توجه به وضعیت حسابتان متغیر است. به عنوان مثال اگر حساب شما، تأیید یا اصطلاحاً وریفای شده باشد، کارمزد آن کاهش می‌یابد ولی خیلی از کاربران از حساب معمولی پرفکت مانی استفاده می‌کنند.

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT