خرید دلار webmoney

خرید دلار webmoney

زمان مطالعه 2 دقیقه

وب مانی یک ارز الکترونیک میباشد که درگاه پرداخت آن در اکثر سایت های خارجی وجود دارد و میتوانید خریدهای اینترنتی خود را با استفاده از این ارز الکترونیک انجام دهید. کاربرد دیگر وب مانی استفاده‌ی این ارز در بروکر ها میباشد و میتوانید از طریق شارژ حساب وب مانی و خرید دلار webmoney  در بورس هایی مانند فارکس، آلپاری، آی سی ام بروکرز، ویندزور و … سرمایه گذاری کنید و موجودی خود را در این بروکر ها افزایش دهید. در این مقاله به بررسی خرید دلار webmoney از طریق اول پرداخت می پردازیم.

خرید دلار webmoney

خرید دلار webmoney

در نظر داشته باشید که پس از ساخت اکانت وب مانی باید آن را به درستی فعال سازی کنید که این دارای مراحلی است که باید آن را مرحله به مرحله دنبال کنید. در صورتی که در زمینه ساخت اکانت وبمانی با مشکل روبر هستید؛ می توانید از خدمات مجموعه اول پرداخت بهرهمند شوید.
در کل می توان گفت که سیستم مالی Web Money می تواند به عنوان بهترین سیستم پرداخت قابل اطمینان در نظر گرفته میشود که دارای امنیت بسیار بالایی است. نکته ی قابل توجه ای که برای افزایش موجودی وب مانی وجود دارد این است که شما برای انجام این فرآیند نیاز به یکی از انواع کارت های اعتباری مانند کردیت کارت و یا دبیت کارت ویا حساب بانکی بین المللی ندارید. کافی است در سایت اول پرداخت ثبت نام نمایید و پس از تایید مدارک خود در اکانت کابری ؛ نسبت به ثبت سفارش خود اقدام فرمایید.

از مزایای سایت اول پرداخت در زمینه خرید دلار webmoney می توان به انجام آنی و ۲۴ ساعته سفارشات و همچنین ۷ روز هفته حتی روزهای تعطیل اشاره  نمود.

وب مانی یک سیستم پرداخت نظیر به نظیر می باشد که شما می توانید با ایجاد یک اکانت وب مانی می تواند از مزایا و امکانات موجود برای انتقال پول بهره مند شوید.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT