لپ تاپ دست دوم در سایت خارجی

خرید لپ تاپ دست دوم در سایت خارجی

زمان مطالعه 6 دقیقه

لپتاپ ها به طور فزاینده ای گران می شوند. از این سایت های مفید برای یافتن لپتاپ های دست دوم استفاده کنید! اگر بودجه کمی دارید، می‌توانید به جای یک لپتاپ نو، یک لپتاپ دست دوم بخرید. این امر به ویژه در مورد مدل های گران قیمت صادق است. یک مدل دست دوم می‌تواند به شما کمک کند از هزینه های زیادی اجتناب کنید. در این مقاله به بررسی خرید لپ تاپ دست دوم در سایت خارجی می پردازیم.

خرید لپ تاپ دست دوم در سایت خارجی

بهترین مکان برای خرید لپتاپ های دست دوم ممکن است به محل زندگی شما بستگی داشته باشد. در حالت ایده آل، باید قبل از خرید بررسی کنید. اما اگر نمی‌توانید این کار را انجام دهید، به دنبال فروشگاه های آنلاین باشید که از خریدار محافظت می کنند. 

خرید خرید لپ تاپ دست دوم از سایت eBay

لپ تاپ دست دوم در سایت خارجی

لپ تاپ دست دوم در سایت خارجی

eBay فوق العاده محبوب است. این سایت حراج آنلاین دارای طیف گسترده ای از لپتاپ های دست دوم برای فروش است که پیدا کردن آنچه را که می خواهید آسان می کند. می‌توانید بر اساس برند جستجو کنید، کالاها را بر اساس قیمت محدود کنید و سال تولید را انتخاب کنید.

همچنین می‌توانید نتایج را بر اساس هر معیار مربوط به رایانه فیلتر کنید: پردازنده ها، ظرفیت ذخیره سازی، RAM، اندازه صفحه نمایش و موارد دیگر. می‌توانید انتخاب کنید که مدل های بازسازی شده سازنده و فروشنده را جستجو کنید یا فقط ارزان ترین ها را بررسی کنید.

دنبال مک هستید؟ فروشگاه مکبوک eBay را بررسی کنید. لپتاپ ویندوزی می خواهید؟ eBay یک فروشگاه رایانه شخصی نیز دارد. می‌توانید شانس خود را در حراج ها امتحان کنید، یا وقت خود را برای فهرست های «اکنون بخرید» صرف کنید.

در نهایت، بیشتر حراج ها تحت پوشش ضمانت بازگشت پول eBay قرار می‌گیرند، به این معنی که شما در برابر فروشندگانی که کالای شما را ارسال نمی‌کنند، محصول هایی که با فهرست مطابقت ندارند یا موارد معیوبی که طبق آگهی کار نمی‌کنند، تحت پوشش هستید. این ضمانت باعث می شود که eBay بهترین انتخاب برای خریدارانی باشد که قادر به بررسی حضوری اقلام نیستند.

خرید از ebay

خرید لپ تاپ از سایت Facebook Marketplace

لپ تاپ دست دوم در سایت خارجی

لپ تاپ دست دوم در سایت خارجی

فیسبوک فقط یک شبکه اجتماعی نیست، بلکه یک بازار محبوب همتا به همتا است. Marketplace با استفاده از پایگاه کاربران رو به رشد، یافتن اقلام فروشی در منطقه نزدیک شما را آسان می کند.

به سادگی آنچه را که به دنبال آن هستید جستجو کنید یا با “Electronics” مرور کنید تا همه چیزهایی که به فناوری مربوط می شود را ببینید. سپس می‌توانید بر اساس قیمت فیلتر کنید یا موقعیت مکانی خود را تنظیم کنید.

برخلاف eBay، Facebook Marketplace به تراکنش رسیدگی نمی‌کند. اگر موردی را پیدا کردید که به آن علاقه دارید، باید با فروشنده تماس بگیرید تا بازرسی را ترتیب دهید. به همین دلیل، Facebook Marketplace برای تراکنش های غیر حضوری مناسب نیست، زیرا از خریدار محافظت نمی کنید.

قبل از خرید، مطمئن شوید که هر محصول احتمالی را بررسی کرده اید. به دنبال اقلامی که ممکن است به سرقت رفته و فاقد کابل های ضروری هستند، یا در قیمت های بسیار پایین لیست شده اند، نباشید. پیوستن به چند گروه محلی «خرید/فروش» را در نظر بگیرید، جایی که اقلام برای فروش قابل بحث هستند.

خرید لپ تاپ از سایت Gumtree

لپ تاپ دست دوم در سایت خارجی

لپ تاپ دست دوم در سایت خارجی

Gumtree سایت دیگری است که مشابه Facebook Marketplace است. تفاوت اصلی در اینجا این است که برای استفاده از آن نیازی به حساب فیسبوک ندارید. شما می‌توانید در مورد هر کالایی برای فروش با یک آدرس ایمیل استعلام کنید.

علیرغم گسترش به بازار ایالات متحده در سال 2007، Gumtree در کشور خود انگلستان محبوبیت بیشتری دارد. همچنین در استرالیا، سنگاپور و آفریقای جنوبی از موفقیت برخوردار است. می‌توانید انتخاب کنید که براساس دسته مرور کنید یا به جای آن از نوار جستجو استفاده کنید.

هنگامی که یک مکان را وارد کردید، می‌توانید ناحیه جستجو را تغییر دهید تا نتایج را گسترده تر یا محدود تر کنید. وقتی آنچه را که نیاز دارید پیدا کردید، می‌توانید به فروشنده ایمیل بزنید یا اگر شماره تلفن او در لیست است با او تماس بگیرید. درست مانند Facebook Marketplace، فروش Gumtree فقط بین خریدار و فروشنده انجام می شود.

اگر به خرید از طریق Gumtree فکر می‌کنید، به دستورالعمل های ایمنی این شرکت نگاهی بیندازید. به طور کلی، توصیه می‌شود از فروش هایی که رو در رو انجام نمی‌شود خودداری کنید و همیشه به تبلیغاتی که بیش از حد خوب به نظر می‌رسند مشکوک باشید.

خرید لپ تاپ از سایت Swappa

لپ تاپ دست دوم در سایت خارجی

لپ تاپ دست دوم در سایت خارجی

Swappa یک بازار آنلاین برای لپتاپ ها، گوشی های هوشمند، دوربین، بازی های ویدیویی و تبلت دست دوم است. فروشندگان می توانند محصولات خود را به صورت رایگان لیست کنند، اما خریداران باید هزینه اندکی را که در قیمت فروش نهایی گنجانده شده است، بپردازند.

این سرویس چند کار را متفاوت از eBay انجام می دهد. فقط محصولات فعال در این سرویس مجاز هستند، به این معنی که هیچ محصول شکسته یا “برای اوراق قطعات” وجود ندارد. هر فهرستی که در وبسایت منتشر می‌شود توسط یکی از اعضای تیم پشتیبانی Swappa بررسی و تأیید شده است. شماره سریال ها بررسی می‌شوند تا به تأیید موارد کمک کنند و آرامش خاطر بیشتری را اضافه کنند.

کلیه هزینه های ارسال در قیمت نهایی لحاظ شده است. این پلتفرم از PayPal برای محافظت از خریداران در برابر مواردی که در پست نشان داده نمی شوند، محصولاتی که تفاوت قابل توجهی با توضیحات دارند و موارد معیوب محافظت می کند.

اگر به فکر خرید یک لپتاپ دست دوم از طریق Swappa هستید، بخش های اختصاصی برای مدل های خاص از جمله MacBooks، Chromebook و Microsoft Surface Books وجود دارد. بر اساس قیمت، سال ساخت، و معیارهایی مانند RAM، فضای ذخیره سازی و حتی رنگ فیلتر کنید.

خرید لپ تاپ از سایت Best Buy Refurbished Laptops

لپ تاپ دست دوم در سایت خارجی

لپ تاپ دست دوم در سایت خارجی

اگر مایلید کمی بیشتر از مبلغی که معمولاً برای یک لپتاپ دست دوم می‌پردازید هزینه کنید، می‌توانید در عوض یک لپتاپ بازسازی‌شده Referbished تهیه کنید. این دستگاه ها بازرسی و درجه بندی شده اند و اغلب با نوعی گارانتی همراه هستند. آنها بی عیب نیستند، اما قیمت آنها منعکس کننده وضعیت کلی لپتاپ است.

اگر به جدیدترین و بهترین ها نیاز ندارید، Best Buy تعداد زیادی لوازم قدیمی تعمیر شده را به فروش می‌رساند که هنوز قابل استفاده هستند. برخی از لپتاپ های Referbished دارای گارانتی هستند، در حالی که برخی دیگر ممکن است گارانتی نداشته باشند.

تمام لپتاپ های خریداری شده از طریق Best Buy تحت پوشش بازگشت وجه و تعویض هستند. این شرکت بیان می‌کند که «اکثر محصولات حداقل 90 روز گارانتی ارائه می‌دهند، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد»، اما بهتر است قبل از خرید هر کالا جداگانه سؤال کنید.

خرید لپ تاپ از سایت Apple Certified Referbished Laptops

لپ تاپ دست دوم در سایت خارجی

لپ تاپ دست دوم در سایت خارجی

اگر به دنبال یک مک با بهترین شرایطی هستید که می‌توانید بخرید، فروشگاه referbished اپل بهترین مکان برای جستجو است. هر چیزی که تحت برنامه Apple Certified Refurbished خریداری می کنید شامل یک سال ضمانت، آداپتور برق و کابل های سازگار است.

فروشگاه referbished اپل گران ترین مکان برای خرید مک دست دوم است، اما بهترین گارانتی و طیف وسیعی از محصولات را ارائه می دهد. قیمتی که پرداخت می کنید تا حد زیادی به محصول و سال تولید و همچنین قدرت لپتاپ بستگی دارد.

لپتاپ های referbished هنوز هم صرفه جویی مناسبی در هزینه دارند. می توانید با اطمینان خاطر خرید کنید و بدانید که آنها قبل از فروش توسط اپل سرویس شده اند.

علاوه بر گارانتی مناسب، می توانید AppleCare را نیز خریداری کنید تا پوشش محصولات referbished خود را افزایش دهید. خریدها واجد شرایط بازگشت وجه 14 روزه هستند. اگر چیزی را مشاهده کردید، سریع باشید زیرا هر که سریع تر باشد خرید خواهد کرد.

خرید لپتاپ های دست دوم

پیدا کردن لپتاپ های دست دوم کار سختی نیست. چالش در انتخاب محصولی است که با توضیحات مطابقت داشته باشد و قیمت مناسبی داشته باشد. قبل از خرید، فروشنده را دوباره چک کنید، نظرات مشتریان را بخوانید و قیمت ها را مقایسه کنید.

به خاطر داشته باشید که برای صرفه جویی در هزینه، همیشه نیازی به خرید یک لپتاپ دست دوم ندارید. اکنون بسیاری از تولیدکنندگان لپتاپ های ارزان قیمتی تولید می‌کنند که هیچ ایرادی ندارند. شما فقط باید بدانید که به دنبال چه چیزی هستید.

امتیاز 5/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT