بهترین کیف پول ارز دیجیتال

معرفی ۹ مورد از بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای موبایل

زمان مطالعه 8 دقیقه

برنامه هایی که در این مقاله آن ها را معرفی می کنیم، در خرید ، فروش و ذخیره ارز های دیجیتال به شما کمک می کنند. در طول دهه ی گذشته، ارز های دیجیتال به بازار فوق العاده برای سرمایه گذاری تبدیل شده اند. البته ممکن است برای افرادی که اطلاعات کمی در این زمینه دارند کمی ترسناک به نظر برسد، اما در واقع بسیار ساده و در دسترس هستند. تنها چیزی که برای شروع نیاز دارید یک گوشی هوشمند و مقداری پول است. در این مقاله قصد داریم بهترین کیف پول ارز دیجیتال را به شما معرفی کنیم که از طریق تلفن هوشمند خود بتوانید مدیریت ارز های دیجیتال تان را به دست بگیرید.

بهترین کیف پول ارز دیجیتال

کیف پول Rainbow

بهترین کیف پول ارز دیجیتال

بهترین کیف پول ارز دیجیتال

Rainbow یک کیف پول اتریوم منبع باز است که امکان مدیریت دارایی های مبتنی بر اتریوم را به کاربران خود میدهد.

در زمان استفاده از این کیف پول شما می توانید به راحتی اتریوم را از طریق Apple Pay خریداری نمایید.

از طریق این برنامه کاربران امکان دسترسی به بزرگترین صرافی غیر متمرکز جهان، Uniswap و همچنین سایر پلتفرم های DeFi مانند Aave  و Compoun را دارند. کاربرانی که به هنر علاقمند هستند نیز می توانند NFT  ها را مستقیم از بازار هایی مانند OpenSea و Rarible تهیه کنند.

در سربرگ  Discover برنامه، کاربران می توانند رمز ارز های پرطرفدار در هر بازه زمانی را ببینند و همچنین یک لیست پیگیری و نظارت نیز برای برنامه ریزی خرید های خود ایجاد کنند.

تاکید این برنامه بر این است که امنیت کامل اطلاعات کاربر حفظ شود و همچنین مدیریت دارایی کاربران به عهده ی خودشان باشد.

Download: Rainbow for Android | iOS (Free)

کیف پول Trust Wallet

بهترین کیف پول ارز دیجیتال

بهترین کیف پول ارز دیجیتال

Trust یک کیف پول رمزنگاری شده است که به کاربران امکان خرید و ذخیره و همچنین ارسال و معامله ی ارز های دیجیتال را می دهد. همچنین از طریق این برنامه می توانید به طور مستقیم NFT ها را ذخیره کنید که این موضوع برای علاقمندان به هنر بسیار حائز اهمیت می باشد.

از طریق این کیف پول ، بدون نیاز به خروج از برنامه ، می توانید برنامه های غیر متمرکز و بازی های بلاک چین را در دسترس قرار دهید.

تجربه ی استفاده از این کیف پول بسیار لذت بخش است چرا که سرمایه گذاران با استفاده از ویژگی های سرمایه گذاری برنامه و همچنین دسترسی به تبادل غیر متمرکز پشتیبانی شده در کیف پول می توانند به صورت یک پارچه به Uniswap و PancakeSwap  دسترسی داشته باشند.

Download: Trust Wallet for Android | iOS (Free)

کیف پول MetaMask

بهترین کیف پول ارز دیجیتال

بهترین کیف پول ارز دیجیتال

MetaMask  یک کیف پول رمزنگاری شده ارز های دیجیتال است که امکان نگهداری و مدیریت دارایی های مبتنی بر اتریوم را به کاربران می دهد.

با استفاده از این کیف پول کاربران می توانند ارز ها و توکن های مبتنی بر اتریوم را ارسال ، دریافت ، خرید و معامله کنند. از طریق این کیف پول امکان ذخیره ی NFT ها نیز فراهم است. این کف پول می تواند به عنوان یک مرورگر Web3 عمل کند که این قابلیت را به کاربران می دهد که به وب غیر متمرکز متصل شده و برنامه های بلاک چین را بررسی کنند.

از طریق این برنامه کاربران می توانند با انواع روش های پرداخت از جمله Apple Pay ، Transak  و MoonPay ، ارز های دیجیتال مد نظر خود را تهیه کنند.

Download: MetaMask for Android | iOS (Free)

کیف پول Edge

بهترین کیف پول ارز دیجیتال

بهترین کیف پول ارز دیجیتال

Edge یک کیف پول رمزنگاری شده با منبع باز است که امکان مدیریت دارایی های رمزنگاری شده را به کاربران خود می دهد. کاربران می توانند ارز های دیجیتال را بخرند ، بفروشند ، ذخیره کنند و یا معامله کنند. این کیف پول چندین ارز دیجیتال اصلی از جمله بیت کوین ، اتریوم ، لاین کوین و مونرو را پشتیبانی می کند.

امنیت در کیف پول Edge  به عنوان ارزش اصلی  معرفی می‌ شود . همچنین کاربران کنترل کاملی بر سرمایه ی خود دارند در واقع نه برنامه ی Edge و نه هیچ شخص ثالث دیگری به سرمایه یا داده‌ های  تراکنش دسترسی ندارند. یکی از ویژگی‌ های بسیار خوب امنیتی قدرتمندی که در این برنامه لحاظ شده است ، امکان احراز هویت دو مرحله‌ ای می باشد که برای جلوگیری از دسترسی هکرها به کیف پول شما است ،این در حالی است که اگر حتی به نام کاربری و رمز عبور شما نیز دسترسی داشته باشند.

Download: Edge for Android | iOS (Free)

کیف پول Exodus

بهترین کیف پول ارز دیجیتال

بهترین کیف پول ارز دیجیتال

Exodus در واقع یک برنامه کیف پول رمزنگاری شده است که به کاربران امکان ارسال، ذخیره، مبادله و دریافت بیش از 180 ارز دیجیتال را می دهد.

این اپلیکیشن برای سرمایه‌ گذاران بسیار مناسب است چرا که با ارائه ی نمودارهای ارز های رمزنگاری‌ شده در زمان های واقعی، ردیابی عملکرد سرمایه ی موجود در کیف پول کاربر را آسان می‌ کند. سرمایه‌ گذاران حرفه ای همچنین می‌ توانند دارایی‌ های رمزنگاری شده ی خود را از طریق این برنامه برای دریافت سود های بالا در اختیار دیگر کاربران قرار دهند.

صرافی داخلی که در این برنامه وجود دارد، تبادل و معامله ی سریع دارایی های رمزنگاری شده ی خود را بسیار آسان می کند.

کیف پول Exodus ارائه ی خدمات به مشتری را در اولویت کار خود قرار داده است. اگر هنگام استفاده از برنامه با مشکلی مواجه شدید، پشتیبانی 24 ساعته در دسترس شماست تا به شما کمک کند. که البته پشتیبان های این سایت همگی انسان هستند و خبری از ربات ها و سردرگم شدن شما نیست.

Download: Exodus for Android | iOS (Free)

کیف پول Cooinbase

بهترین کیف پول ارز دیجیتال

بهترین کیف پول ارز دیجیتال

در واقع  صرافی کوین بیس با داشتن بیش از 89 میلیون کاربر یکی از بزرگترین برنامه های کیف پول رمزنگاری شده در جهان است. کاربران می‌ توانند  ارز های دیجیتال مد نظر خود را در یک بستر کاربر پسند خریداری کنند، بفروشند، ذخیره کنند، معامله کنند و یا با دیگر ارز ها مبادله کنند . این کیف پول  طیف گسترده‌ ای از ارز های دیجیتال از جمله بیت‌کوین، دوج کوین، تتر و سولانا را پشتیبانی می‌ کند.

ایجاد و راه اندازی یک حساب کاربری در این برنامه آسان است. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که حساب بانکی خود را به آن متصل کنید .

در سر برگ  Trade می توانید به راحتی نتایجی مانند بزرگترین سود دهنده ها و زیان داده های ارز های دیجیتال را ببینید و همچنین بخشی نیز مربوط به پیگیری سود دهی یا زیان دهی سرمایه ی شخصی شما نیز در این قسمت قابل رویت می باشد.

این برنامه به سرمایه‌ گذاران این فرصت را می دهد تا  از دارایی‌ های خود در برنامه سود کسب کنند و همچنین افراد مبتدی و مشتاق نیز  می‌ توانند دانش رمزنگاری خود را با مقالات خبری درج شده در داخل برنامه به‌ روز کنند.

Download: Coinbase for Android | iOS (Free)

کیف پول coinomi

بهترین کیف پول ارز دیجیتال

بهترین کیف پول ارز دیجیتال

برنامه ی coinomi یک کیف پول رمزنگاری شده است که به کاربران اجازه می دهد بیش از 1700  توکن و آلت کوین را مدیریت کنند.

کیف پول coinomi  طیف گسترده ای از ویژگی ها را دارا می باشد، از جمله خدمات معامله ی غیر متمرکز یکپارچه.  امکان خرید ارز دیجیتال به راحتی از طریق کارت بانکی در این برنامه فراهم است.
با توجه به این که این برنامه از مرور گر  DApps  پشتیبانی می کند ، باز کردن برنامه های غیر متمرکز برای کاربران آسان است  و کاربران می توانند NFT های مد نظر خود را مستقیماً در برنامه خریداری کنند.

این مورد نیز شایان ذکر است ، در صورتیکه در استفاده از این برنامه با مشکل مواجه شدید می توانید به راحتی به پشتیبانی چت آنلاین  24 ساعته در این برنامه مراجعه کنید و مشکل خود را با آن ها در میان بگذارید. بخش پشتیبانی این برنامه در سریع ترین زمان ممکن مشکل شما را برطرف می کند.

Download: Coinomi for Android | iOS (Free)

کیف پول Crypterium

بهترین کیف پول ارز دیجیتال

بهترین کیف پول ارز دیجیتال

برنامه ی Crypterium یک کیف پول رمزنگاری شده است که امکان خرید، ذخیره، فروش و معامله ی محبوب ترین ارز های رمزنگاری شده جهان را به کاربران می دهد.

خرید ارز دیجیتال از طریق این برنامه بسیار آسان است.  تنها چیزی که به آن نیاز دارید کارت اعتباری با نام و مشخصات خودتان است. همچنین کیف پول Crypterium  دارای ویزا کارت مجازی مخصوص به خود  است که به کاربران این امکان را می دهد تا از سرمایه ی موجود در کیف پول  Crypterium  خود برای برداشت پول نقد از دستگاه های خود پرداز در بیش از 200 کشور استفاده کنند و حتی خرید آنلاین و حضوری انجام دهند.

در این برنامه تب  Market  عملکرد ارز های دیجیتال را با استفاده از نمودارهای نمایشی نشان می‌ دهد و تب Predictions پیش‌ بینی‌ های روزانه ی قیمت رمز ارز ها را با استفاده از هوش مصنوعی با  دقت تقریبا 80 درصد نشان می‌ دهد.

سرمایه‌ گذاران در این برنامه می‌ توانند با استفاده از حساب‌ های پس‌ انداز با سود دهی بالا که در  کریپتریوم طراحی شده است ،  نرخ‌ های بهره ی بسیار  بالایی کسب کنند.

Download: Crypterium for Android | iOS (Free)

کیف پول Blockchain.com

بهترین کیف پول ارز دیجیتال

بهترین کیف پول ارز دیجیتال

می توان گفت که Blockchain.com یکی از محبوب ترین کیف پول های رمزنگاری شده در جهان است که  امکان خرید، فروش، ذخیره و مبادله دارایی های دیجیتال را به کاربران می دهد.

خرید ارز دیجیتال از طریق این بستر بسیار آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کارت اعتباری یا نقدی خود را به برنامه متصل نمایید.

همچنین سرمایه‌ گذاران می‌ توانند با باز کردن یک حساب سود دهی در این  برنامه، نرخ‌ های بهره بالایی را برای ارز دیجیتال خود کسب کنند.

Blockchain.com با تأیید دو مرحله ای که برای ورود در نظر گرفته است ، امنیت را بسیار جدی می گیرد. این کیف پول نیز یک کیف پول با کلید خصوصی است، بنابراین هیچ کس به جز مالک نمی تواند به سرمایه ی موجود در کیف پول دسترسی داشته باشد.

Download: Blockchain.com for Android | iOS (Free)

هر روز تحقیقات خود را به روز کنید

درست است که در چند سال گذشته محبوبیت دنیای کریپتو با افزایش بسیار زیادی رو به رو بوده است اما هنوز یک بازار در حال تغییر و تحول است.

در این مقاله سعی کردیم که برنامه های کیف پول مناسب جهت خرید و فروش و ذخیره ارز های دیجیتال را که امکان دسترسی سریع و مدیریت سرمایه را دارا می باشند ، به شما معرفی کنیم. درج این نکته ضروری است که جهت استفاده از هر یک از برنامه های کیف پول موجود در این بازار، لازم است به طور کامل در مورد آن ها تحقیق کنید و سپس اقدام به انتخاب یکی از آن ها نمایید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT