سقوط قیمت فانتوم (FTM)

دلایل سقوط قیمت فانتوم (FTM) | آيا فانتوم هنوز رقیب اتریوم است ؟

زمان مطالعه 2 دقیقه

آخرین سقوط قیمت فانتوم (FTM) زمانی رخ داد که سازنده اصلی DeFi آن – Andre Cronje – خروج ناگهانی خود از فضای کریپتو را اعلام کرد. این خبر جامعه Fantom را تکان داد و باعث سقوط شدید قیمت برای FTM شد. آنتون، شریک تجاری آندره نیز این خبر را تایید کرد و اظهار داشت خدماتی را که بر روی فانتوم ساخته اند، خاتمه می دهند. همچنین در تلگرام، آندره  تایید کرد که آنها باید تمام واگذاری ها را تکمیل کنند، به این معنی که پروژه وابسته همچنان می تواند مستقل از آندره اجرا شود.

دلایل سقوط قیمت فانتوم (FTM)

قیمت ارز دیجیتال فانتوم (FTM) از دیروز تا کنون 18 درصد کاهش یافته است. بسیاری از پروژه‌های اکوسیستم فانتوم بلافاصله پس از انتشار این خبر شاهد سقوط قیمت 20 تا 30 درصدی بودند. در نتیجه، مقدار کل قفل شده (TVL) در Fantom نیز 21٪ کاهش یافت.

سقوط قیمت فانتوم (FTM)

سقوط قیمت فانتوم (FTM)

احوال رقیب اتریوم

برای ثبت، هیچ سوء نیت یا تضاد درونی در تصمیم گیری وجود ندارد. توییت نل توضیح می‌دهد که “این یک واکنش تند و سریع به نفرت دریافتی از انتشار یک پروژه نیست، بلکه تصمیمی است که مدتی است گرفته شده.” با این وجود، پاسخ کریپتو به این اخبار نشان می‌دهد که یک فرد چقدر می‌تواند برای ارزش یک ارز دیجیتال مهم باشد. این امر به ویژه در مورد ارزهای رمزنگاری شده با نقدینگی کمتر مانند Fantom صادق است.

بنیاد فانتوم مطمئن است که پلتفرم آن بدون دخالت نل و کرونژ می‌تواند به کار خود ادامه دهد. این بنیاد در توییت پاسخ خود به این موضوع اشاره می کند که “فانتوم یک تیم یک نفره نبوده است. بیش از 40 نفر در فانتوم کار می کنند.” حساب توییتر بنیاد فانتوم در ادامه می افزاید: «بنابراین، توسعه فانتوم تحت تأثیر تصمیم آندره قرار نخواهد گرفت».

با این حال، بازار ارزهای دیجیتال چندان مطمئن نیست که فانتوم بدون کرونژ و نل آینده درخشانی داشته باشد.

در حالی که نل و کرونژ ممکن است در راه اندازی فانتوم و پایه و اساس آن نقش داشته باشند، این زمینه از قبل کاملاً فراهم شده است. حضور آنها دیگر ضروری نیست. بزرگترین ارزش آنها برای سازمان در آینده به عنوان سخنگو و مدافع بود.

با این حال، فروش شدید ناشی از خروج دو توسعه‌ دهنده پس از انجام کار توسعه، نشان‌دهنده نوعی آسیب‌ پذیری است که اکثر سرمایه‌ گذاران عاقلانه از آن اجتناب می‌کنند. این نوسان غیرقابل پیش بینی ممکن است در نهایت از بین برود، اما در عرصه کریپتو که شلوغ می شود، Fantom ممکن است ارزش این انتظار را نداشته باشد. خریداران بالقوه با جستجوی فرصت‌های دیگر در حال حاضر بهتر می‌شوند.

منبع: موتلی فول

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT