خرید مکمل از آمازون در دوبی

راهنمای خرید مکمل از آمازون | روشی کارآمد و تست شده

زمان مطالعه 2 دقیقه

امروزه فروشگاه‌های اینترنتی این امکان را می‌دهد که هر کالایی را که مدنظر دارید، از هر نقطه از دنیا تنها با یک کلیک دریافت کنید. سایت‌هایی نظیر آمازون، ebay، علی اکسپرس و … از جمله سایت‌های خرده فروشی‌ هستند که در سطح جهانی شناخته شده‌اند. متاسفانه این سایت‌ها برای ارسال کالا به خاورمیانه هزینه شیپینگ بسیار زیادی دریافت می‌کنند. به همین دلیل سایت‌های واسط مانند سایت Desertcart یا سایت سوق در کشور امارات فعالیت می‌کنند. در این مقاله به شما آموزش می‌دهیم که چطور بدون واسطه اقدام به خرید مکمل از آمازون کنید.

مراحل خرید مکمل از آمازون

راهنمای خرید مکمل از آمازون در دوبی

۱- در این مرحله شما باید ابتدا کالای خود را در سایت آمازون جست و جو کنید و اسم آن را Copy کنید، سپس به سایت desertcart.ae (سایت واسط آمازون در امارات است) رفته و نام محصول را Paste کنید. یا اینکه محصولات را در سایت desertcart.ae سرچ کنید. به عنوان مثال اگر محصول خاصی در نظر ندارید کلمه immune را سرچ کنید تا دارو‌های مکمل را نشان دهد.

۲- پس از باز کردن صفحه محصولات، قیمت‌ها به درهم نمایش داده می‌شوند. با کلیک روی Add to card، کالا به سبد خرید وارد می‌شود.

 

۳- در بخش پرداخت، مجموع قیمت‌ها را خواهید دید. اگر مجموع قیمت‌ همه کالا‌ها بیش از ۲۵۰ درهم شده باشد، هزینه شیپینگ رایگان خواهد بود. برای وارد کردن آدرس امارت، شرکت‌های پست خصوصی ایرانی در امارات بسیار زیاد هستند، شما باید با یکی از این شرکت‌ها تماس گرفته و از‌ آنها آدرس و کد پستی دفتر اماراتشان را دریافت کنید. آدرس دریافت شده را در بخش سایت desertcart.ae وارد نمایید.

خرید مکمل از آمازون در دوبی

۴- در مرحله بعد نیاز است که هزینه کالا را به درهم پرداخت کنید. برای اینکار می‌توانید وارد سایت اول پرداخت شده و ثبت سفارش پرداخت ارزی را انجام دهید.

۵- پس از واریز پول، سایت desertcart.ae کالا را از آمازون تامین کرده و طی ۳۵ روز به آدرس وارد شده در امارات ارسال می‌کند.

۶- شرکت‌های پست خصوصی، کالاها را با هزینه اندک به راحتی در ایران ترخیص می‌کنند و کالا را درب منزل دریافت خواهید کرد.

همانطور که متوجه شدید، برای خرید مکمل از آمازون ، نیاز به پرداخت به درهم دارید، که اینکار بدون نیاز حضوری در دفتر مجموعه اول پرداخت، می‌توانید به صورت آنلاین ثبت سفارش کنید تا پرداخت ارزی با پی پال انجام گیرد.

خرید ارزی با پی پال

امتیاز 2.5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT