کسب درآمد ارزی از سایت Entrepreneur

راهنمای کسب درآمد ارزی از سایت Entrepreneur

زمان مطالعه 2 دقیقه

امروزه سایت‌های زیادی وجود دارند که شما می‌توانید تخصص خودتان را به صورت یک کورس آموزشی به فروش رسانید. به عنوان مثال سایت‌هایی مانند Udemy یا Skillshare یا Gumroad یا Domestika و … چنین امکانی را برای مدرسین فریلنسر فراهم ساخته‌اند. در این مقاله به کسب درآمد ارزی از سایت Entrepreneur می‌پردازیم.

سایت Entrepreneur چیست؟

درآمد ارزی از سایت Entrepreneur چیست

همانطور که از نام این سایت مشخص است، Entrepreneur (کارآفرینی) نام دارد و به عنوان یک مجله آنلاین شناخته شده در زمینه کارآفرینی، کسب و کارهای کوچک و استارتاپ فعال می‌باشد.

این مجله آنلاین در سال ۱۹۷۷ به صورت نسخه چاپی در کالیفرنیای آمریکا راه‌اندازی شد و هر ساله ۱۰ سری آن ورانه بازار می‌شد. در سال ۱۹۹۹ به آرامی مجله به سمت راه‌اندازی سایت رفت و به صورت آنلاین کار خود را شروع کرد و امروزه سایت Entrepreneur، به بهترین سایت‌های کارآفرینی تبدیل شده است. همچنین در سال ۲۰۱۷ پادکست‌های کارآفرینی و راه‌اندازی کسب کار را منتشر کرد که تا به امروز ادامه دارد.

این سایت بخشی به نام Start a business دارد که استارتاپ‌هایی که نیاز به سرمایه‌گذاری دارند، خود را معرفی کرده و سرمایه‌گذارن می‌توانند از میان لیست معرفی شده، اقدام به سرمایه‌گذاری نمایند.

کسب درآمد ارزی از سایت Entrepreneur

راهنمای کسب درآمد ارزی از سایت Entrepreneur دلاری

مجله آنلاین Entrepreneur، بخشی به نام Entrepreneur Store دارد. در این بخش برخی محصولات فناوری به فروش می‌رسد. اما مهمترین بخش Entrepreneur Store دوره‌های آنلاین آن است که افراد مختلف می‌توانند دوره‌های خود را به فروش رسانند. دسته بندی دورهها به شرح زیر است:

۱) برای فروش دوره‌ها ابتدا در سایت ثبت نام کنید و یک اکانت بسازید.

۲) پروفایل خود را تکمیل نمایید.

۳) در ادامه باید به [email protected] ایمیل بزنید و در خواست همکاری برای فروش دوره‌های خود در سایت Entrepreneur را بدهید.

۴) در صورت تایید، طبق استاندارد معیین شده، دوره‌های آنلاین خود را پر کرده و یک فروشگاه برای فروش در اختیارتان قرار می‌دهند.

۵) پس از فروش ۶۰ درصد سود حاصله به شما تعلق می‌گیرد که پس از کسب درآمد ارزی از سایت Entrepreneur ، می‌توانید از خدمات نقد کردن درآمد ارزی مجموعه اول پرداخت و تبدیل آن به ریال استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT