کسب درآمد ارزی از سایت Skillshare

زمان مطالعه 3 دقیقه

امروزه ویدیو‌های آموزشی آنلاین از پیش ضبط شده، بیشتر از گذشته مورد توجه واقع می‌شوند. چرا که مخاطبان و دانشجویان از هر نقطه از دنیا و در هر تایمی که می‌خواهند، می‌توانند در کلاس‌های آنلاین شرکت کرده و حتی ویدیو‌های آموزشی دانلود شده را بارها مورد بازبینی دوباره قرار دهند. در این مقاله به کسب درآمد ارزی از سایت Skillshare می‌پردازیم که یک سایت محبوب آموزشی در دنیا می‌باشد.

سایت‌های آموزشی که شما می‌توانید فیلم پر کنید و آن را به تعداد زیاد بفروشید (درآمد پسیو) زیاد هستند، از همه محبوبتر سایت Udemy است و ایرانی‌های زیادی می‌توانند در آن کسب درآمد کنند. برخی سایت‌ها هم آموزش ویدیویی از پیش ضبط شده دارند که مدارک معتبر اریه می‌دهند مانند سایت GetSmarter، سایت Coursera، سایت Lynda،  سایت edx، با این تفاوت که این سایت‌ها معمولا اساتید دانشگاهی تدریس می‌کنند.

معرفی سایت Skillshare

کسب درآمد ارزی از سایت Skillshare معرفی

می‌توان گفت سایت Skillshare تقریبا مشابه یا رقیب سایت‌های Gumroad و Domestika می‌باشد که آموزش‌های تخصصی‌تر مرتبط با هنر و خلاقیت دستی را ارایه می‌دهد و می‌توانید مانند این سایت‌ها از طریق دوره‌های آموزشی به درآمد قابل توجه دلاری دست یافت.

دوره‌های آموزشی که در سایت Skillshare توسط فریلنسرها ارایه شده است بسیار زیاد می‌باشد. بنابر گفته این سایت، بسیاری از این معلمان سالیانه بالای ۱۰۰ هزار دلار از همین روش درآمد کسب می‌کنند. دسته بندی دوره‌ها به صورت زیر است:

  • انیمیشن سازی
  • هنر های تجسمی
  • خطاطی
  • گرافیک
  • موسیقی
  • عکاسی
  • UX و UI
  • توسعه سایت
  • آنالیز داده تجاری
  • مدیریت
  • بازاریابی
  • سبک زندگی

اگر قصد شرکت در هر یک از کلاس‌ها این سایت را دارید، می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی با پی پال مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

خدمات پرداخت ارزی با پی پال

کسب درآمد ارزی از سایت Skillshare

کسب درآمد ارزی از سایت Skillshare شرایط

اگر فکر می‌کنید یک تخصص خیلی خاص در کار خود دارید و می‌توانید دوره‌ای را برگزار کنید، این امکان وجود دارد که دوره خود را در این سایت بفروشید.

۱) برای اینکار باید وارد بخش Become a Teacher شوید و روی گزینه Start class کلیک نمایید.

۲) فرم ثبت نام را پر نمایید و اطلاعات خود را وارد کنید.

۳) از شما می‌خواهد حساب پی پال خود را وارد نمایید. ابتدا در سایت اول پرداخت اقدام به افتتاح حساب پی پال کنید و سپس فرم مربوط به حساب پی پال را تکمیل نمایید.

خدمات افتتاح حساب پی پال

۴) در ادامه مطابق تصویر زیر از شما می‌خواهد فیلدی را پر کنید که زمینه کاری خود را مشخص کرده و تعیین کنید که هدفتان از تدریس در این سایت چیست. بهتر است گزینه Earn money را انتخاب کنید.

کسب درآمد ارزی از سایت Skillshare آموزش

۵) در ادامه ویدیو آموزشی خود را آپلود کنید. این ویدیو باید ۲۰ تا ۶۰ دقیقه باشد و به پارت‌های ۲تا ۵ دقیقه‌ای تقسیم گردد.

۶) باید زمینه درسی و کلمات کلیدی آن را در ادامه مشخص نمایید.

۷) دوره آموزشی آپلود شده‌، مورد ارزیابی تیم Skillshare قرار می‌گیرد و اگر استاندارهای لازم را داشت، آنگاه اجازه فروش خواهد یافت.

۸) در این سایت مدل خرید دانشجویان بر اساس ثبت نام پریمیوم است و به میزان دانلود و توجه دانشجویان به ویدیو شما طبق الگوریتمی پول تعلق می‌گیرد. طبق آمار معلمان اولین ماه کاری خود ۲۰۰ دلار درآمد دارند و پس از آن هر ماه به طور میانگین ۳۰۰۰ دلار درآمد خواهند داشت.

۹) پس از کسب درآمد ارزی از سایت Skillshare ، شما می‌توانید برای نقد کردن درآمد دلاری خود و تبدیل آن به ریال، از خدمات نقد کردن درآمدهای ارزی استفاده کنید.

خدمات نقد کردن درآمدهای دلاری و ارزی

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT