رشد 3 درصدی شیبا

رشد 3 درصدی شیبا در 24 ساعت

زمان مطالعه 2 دقیقه

بر اساس رتبه بندی CoinMarketCap از ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار، شیبا اینو کمترین تأثیر را از افت بازار فعلی در ۲۴ ساعت گذشته گرفته است. به عبارت دیگر، قیمت SHIB نه تنها توانست از افت خودداری کند، بلکه حتی در محدوده سبز نیز معامله می‌شد و در ۲۴ ساعت گذشته رشد ۳ درصدی را ثبت کرده است. در این خبر به رشد 3 درصدی شیبا می پردازیم.

رشد 3 درصدی شیبا

با این وجود، نمی‌توان گفت که قیمت SHIB تثبیت شده و هیچ نوسانی نداشته است. در طول امروز و چند روز قبل، این رمزارز بین ۵ تا ۱۰ درصد نوسان داشته است. در عین حال، SHIB سطح حمایت نسبتا قوی ۰/۰۰۰۰۰۹۵ سنت به ازای هر توکن را که اخیراً از آن صعود کرده، از دست نداده است. به یاد داشته باشید که SHIB از ۱۱ تا ۲۱ ژوئن (۲۱ تا ۳۱ خرداد) زیر این سطح معامله می‌شد و پس از انباشت گسترده سرمایه گذاران توانست از این منطقه خارج شود.

رشد 3 درصدی شیبا

رشد 3 درصدی شیبا

پرواز “به سوی ماه” به تاخیر افتاد

احتمالاً، این واقعیت که SHIB جایی برای سقوط بیشتر نداشته، به آن اجازه داد تا در دور دیگری از ریزش بازار، سرپا بماند. به نظر می‌رسد که اکنون این رمزارز در سطحی است که تنها قوی ترین سرمایه گذاران در پروژه شیبا اینو باقی می‌مانند.

درک این نکته مهم است که عدم نزول دوباره SHIB به زیر سطح ۰/۰۰۰۰۰۹۵ سنت به این معنی نیست که جایی برای سقوط ندارد و فقط رشد در انتظار آن است. به هیچ وجه. شیبا دو ماه است که در محدوده ۰/۰۰۰۰۱۴ تا ۰/۰۰۰۰۰۹۵ سنت معامله می‌شود و به نظر می‌رسد که نباید انتظار “پرواز به سوی ماه” را بدون احساسات فوق العاده صعودی در بازار داشت.

منبع: u.today

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT