توسعه بازاریابی در شبکه های اجتماعی

3 روش توسعه بازاریابی در شبکه های اجتماعی

زمان مطالعه 3 دقیقه

موفقیت در شبکه‌های اجتماعی در گرو ارائه مطالب و محتوای با کیفیت و جذاب برای کاربران است تا بتوانند تعامل خوبی با آن برقرار کنند. در این مقاله با ۳ روش توسعه بازاریابی در شبکه های اجتماعی آشنا خواهید شد که به شما در ارتقا بازدیدهای صفحات‌تانکمک خواهد کرد.

شناخت بهتر علاقه‌مندی‌های مخاطبان

علاقه بازاریابی در شبکه های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی مکان بسیار مناسبی محسوب می‌شوند که در آن‌ها می‌توانید با مخاطبان خود بیشتر آشنا شوید. در واقع ارزش بیشتر شما، در گرو ارزش بخشیدن به مخاطبان شما است.

برای انجام این کار ابتدا باید مخاطبان خود را به خوبی بشناسید و این سوالات را از خود بپرسید:

  • مشتریان شما چه زمانی آنلاین هستند.
  • چه محتوایی را بیشتر می‌پسندند.
  • چه برندهای دیگری را دنبل می‌کنند.

دانستن سلیقه و علاقه مشتریان و مخاطبان باعث می‌شود از ارائه مطالبی که ممکن است آن‌ها را از شما دور کند، خودداری کنید.

طبقه بندی محتوا برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی

طبقه بندی محتوا برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی

اگر فقط درباره برند و خدمات خود صحبت کنید و یا همیشه یک موضوع تکراری ارائه دهید، اوضاع افتضاح خواهد شد. اینجاست که طبقه بندی محتوا به شما کمک می‌کند به مطالب خود چاشنی اضافه کنید. با دسته بندی محتوا می‌توانید نظر مخاطبان را بیشتر جلب کنید و تعامل بهتری با آن‌ها داشته باشید.

برای طبقه بندی محتوا نکات مهم و قابل پیش بینی ارائه دهید؛ از نقل قول استفاده کنید؛ مثال بزنید و نمونه بیاورید؛ آمارهای معتبر ارائه دهید؛ همچنین می‌توانید از شبکه‌های اجتماعی برای ساختن محتوای تولید شده توسط کاربران هم استفاده کنید.

راحتی در درک محتوا برای مخاطب

درک علاقه بازاریابی در شبکه های اجتماعی

به دلیل حجم زیاد انواع محتوا در رسانه‌های اجتماعی که روی مخاطبان خالی می‌شوند؛ دیگر صبر و تمرکز کاربران بسیار کم شده است و می‌توان گفت آن‌ها به جای خواندن مطالب، آن‌ها را در ذهن خود اسکن می‌کنند.

مخاطب‌های بی حوصله حاضر نیستند مطالب بسیار تخصصی یا با حجم زیاد را دنبال کنند. بنابراین بهترین راه برای اینکه کاربران محتوا را هضم کنند این است که آن مقالات را خلاصه کنیم یا به چند قسمت تقسیم کنیم و تنها مطالب کلیدی و مختصری پیرامون آن بیان کنیم.

همچنین قبلا بیان کردیم که ارائه کلیپ یا فیلمی کوتاه درباره موضوع مورد نظر برای تبلیغات شرکت‌ها امروزه از موثرترن راه حل‌ها می‌باشد.

 

شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی مکان بسیار مناسبی برای گسترش محتوا و پیشبرد استراتژی‌های محتوا محور و تعامل بیشتر با مخاطبان هستند. بازاریابی در شبکه های اجتماعی هدف مهمی در دنیای امروز تلقی می‌شود. اگر بتوانید مخاطبان خود را به خوبی درک کنید می‌توانید خود را به خوبی به آن‌ها شناسایی کنید و پشتیبانی مناسبی از سوی یکدیگر دریافت کنید و منتظر نتایج عالی باشید. شما می‌توانید برای ساخت ویدیو شبکه‌های اجتماعی خود از Adobe Spark یا سایت Moovly یا سایت Renderforest استفاده کنید. برای پرداخت هزینه پریمیوم آنها هم می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی با پی پال یا پرداخت با ویزا و مستر کارت مجموعه اول پرداخت بهره ببرید.

 

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT