ریزش 7.5 درصدی بیت کوین

ریزش 7.5 درصدی بیت کوین و لیکویید شدن 81 میلیون دلار

بازار بیت کوین (BTC) شاهد افزایش کوتاه مدت دیگری در نمایش نوسانات بازار بوده است. در روز گذشته شاهد ریزش 7.5 درصدی بیت کوین بودیم و قیمت آن در حدود 39000 دلار بسته شد.

ریزش 7.5 درصدی بیت کوین

رکود بازار با دردسرهایی برای سرمایه گذاران آتی نیز همراه بوده است. بر اساس داده های Coinglass، نقدینگی های آتی بیت کوین در 24 ساعت گذشته از 81 میلیون دلار گذشت. همچنین حدود 55.81 میلیون دلار از انحلال ها در یک ساعت در طول روز رخ داده است.

اقدام بازار بیت کوین تقریباً قیمت و همچنین سقف بازار را به سطوح روز قبل بازنشانی کرده است. دیروز بیت کوین حدود 10 درصد پمپاژ کرد و به بالاترین سطح روزانه 42300 رسید. ارزش بازار نیز سطح 800 بیلیون دلاری را به دست آورد.

اقدام دیروز قیمت به دلیل اخبار صعودی مبنی بر اینکه کاخ سفید در حال تلاش برای ترویج “توسعه مسئولانه” در فضای دارایی های دیجیتال است، بود.

ریزش 7.5 درصدی بیت کوین

ریزش 7.5 درصدی بیت کوین

با این حال همزمان با کاهش امروز قیمت، ارزش بازار بیت کوین به حدود 746 بیلیون دلار بازگشت. به نظر می رسد که این اقدام قیمت توسط چندین تحلیلگر فنی انجام شده است که تحت تاثیر سرخوشی بازار قرار نگرفته اند.

تحلیلگر بازار “CryptoCapo” خاطرنشان کرد که با وجود جهش بالای 40000 دلار، بازار همچنان ساختار نزولی داشت.

به طور مشابه، “AltCryptoGems” به بیش از 160 هزار دنبال کننده خود گفت که اگر قیمت بیت کوین نتواند مقاومت در حدود 42800 دلار را بشکند، ممکن است به 37200 دلار کاهش یابد.

نحوه معامله بقیه بازار

مشابه بیت کوین، بقیه بازار کریپتو نیز شاهد اصلاح نزولی بوده است. ارزش بازار جهانی کریپتو 1.75 تریلیون دلار است که نسبت به روز گذشته 4.60 درصد کاهش داشته است.

آلت کوین های برتر از جمله اتریوم، ترا ، بایننس کوین و ریپل همگی در وضعیت قرمز معامله می شوند. اتریوم، ارز دیجیتال شماره دو، 5.13 درصد کاهش یافته است و اکنون در حدود 2500 دلار معامله می شود.

با این حال، چشم‌اندازهای بلندمدت صعودی برای بازار کریپتو در میان فعالان بازار دست نخورده باقی می‌ماند. مدیر عامل Bitwise، مت هوگان، به اخبار CNBC گفت که انتظار دارد دستور رمز ارز بایدن جرقه ای برای بازار صعودی جدید ایجاد کند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT