سایت Arsenal.gg از آنالیز گیمرها برای تبلیغات

سایت Arsenal.gg | آنالیز گیمرها برای تبلیغات

زمان مطالعه 2 دقیقه

در دنیای گیم تبلیغات یکی از منابع اصلی درآمد برای گیمرها محسوب می‌شود؛ اما شرکت‌ها قبل از بستن قرارداد، نیاز به آنالیز گیمرها برای تبلیغات دارند که با کمک سایت Arsenal.gg امکان‌پذیر می‌شود.

سایت Arsenal.gg چه کاری انجام می‌دهد؟

امروزه صنعت گیم به طور قابل توجهی گسترده شده است و کسب و کارهای فراوانی در کنار آن به وجود آماده است. بسیاری از کاربران بازی‌ها، از طریق استریم بازی‌های خود در سایت‌هایی نظیر یوتیوب گیمینگ (YouTube Gaming)، توییچ (Twitch) و میکسر (Mixer) طرافداران زیادی را به خود جذب کرده‌اند. وجود بازدیدها و طرفداران زیاد این افراد، باعث می‌شود که شرکت‌های مختلف را برای بستن قرارداد تبلیغاتی به خود جذب کنند. برای خیلی از گیمرها، تبلیغات کمپانی‌ها، یک منبع درآمد عالی محسوب می‌شود و برخی از آنها درآمد میلیون دلاری دارند (مقاله بهترین ویدیو گیمر ها در ۲۰۱۹ مطالعه کنید). اما شرکت‌ها چطور از میان هزاران گیمر در شبکه‌های مختلف، در نهایت تصمیم می‌گیرند که تبلیغات را به چه کسانی دهند؟

آنالیز گیمرها برای تبلیغات آرسنال

در حقیقت کار سایت Arsenal.gg این است که عملکرد گیمرها و فالوورهای آنها را در سایت‌هایی نظیر فیس بوک، توییچ، میکسر، یوتیوب گیمینگ و … ارزیابی کند و تحت داده‌های آماری دقیقی که به کمپانی‌ها می‌دهند، این امکان را برای شرکت‌ها فراهم کنند که بتوانند پول خود را در جای درست خرج کنند و فروش محصولاتشان را افزایش دهند. از طرفی، حتی مسابقاتی مانند eSports، آمارهای ارایه شده توسط Arsenal.gg را دنبال می‌کنند.

همچنین خیلی از گیمرهایی که کار خود را استریم می‌کنند، ممکن است بخواهند بدانند که عملکردشان چگونه بوده است و نقاط ضعف و قوت خود را بیابند. به عنوان مثال یک گیمر ممکن است با کمک سایت StreamElements سعی کند میزان بازدیدهای استریم خود را افزایش دهد و آمار تغییرات را در سایت Arsenal.gg دنبال کند.

آنالیز گیمرها برای تبلیغات شامل چه مواردی است؟

گیمرها برای تبلیغات

داده‌های این سایت بسیار جامع و دقیق هستند و فقط مربوط به یک هفته یا یک ماه نخواهد بود؛ بلکه افراد برای یک یا چند سال آنالیز شده‌اند. شرکت‌ها می‌توانند گزینه‌های مختلف این داده‌ها را فیلتر کنند یا حتی بر اساس بازی و گیم به ارقام و شاخص‌هایی دست یابند. چند نمونه از این ویژگیها در زیر آورده‌ایم:

  • امکان ارزیابی میلیون‌ها گیمر و قابلیت آنها در سایت‌های مختلف
  • امکان بررسی و فیلتر کردن اطلاعات بر اساس نوع بازی، زبان، میزان فعالیت و …
  • امکان بررسی تعاملات کاربران با اینفلوئنسرهای دنیای گیم و تاثیری که بر مخاطبان خود گذاشته‌اند
  • آنالیز ثانیه‌ای ویدیوهایی که روی آن تبلیغات شرکت قرار گرفته است و میزان بازخوردها نسبت به آن ویدیو

حال متوجه شدید بسیاری از شرکت‌ها با کمک سایت Arsenal.gg از آنالیز گیمرها برای تبلیغات استفاده می‌کنند، در صورتی که قصد کسب درآمد ارزی از طریق استریم گیم دارید، به مواردی که برای شرکت‌ها اهمیت دارد توجه کنید تا بتوانید تبلیغات جذب کنید. برای نقد درآمد ارزی خود هم می‌توانید از مجموعه اول پرداخت کمک بگیرید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT