ساخت ویدیو به صورت آنلاین Wevideo

سایت WeVideo ، ساخت ویدیو به صورت آنلاین

زمان مطالعه 3 دقیقه

شکی نیست که امروزه ویدیو در زمینه‌های مختلفی مانند، تبلیغات اینترنتی، آموزش، جذب فالوور در شبکه‌های اجتماعی نقشی کلیدی ایفا می‌کند. نرم‌ افزارهای زیادی برای ویرایش ویدیو وجود دارد اما مشکلی که دارند این است که اولا باید روی یک سیستم نصب شوند، دوما امکان ایجاد ویدیو اشتراکی با دیگر افراد وجود ندارد؛ سوما به دلیل آنکه برای همه اهداف ساخته شده‌اند، معمولا کاربری ساده‌ای ندارند و نیاز به آموزش است. در این مقاله به معرفی سایت WeVideo جهت ساخت ویدیو به صورت آنلاین می‌پردازیم که مشکلات نرم‌افزارها را نخواهد داشت.

سایت WeVideo چیست؟

آتلیه ساخت ویدیو به صورت آنلاین

سایت WeVideo در سال ۲۰۱۱ در کشور نروژ با نام شرکت Creaza با هدف بهبود سیستم آموزشی مدارس از طریق ساخت ویدیو‌های آموزشی و همچنین ایجاد همکاری میان دانش‌آموزان برای ساخت ویدیوهای خلاقانه راه‌اندازی شد.

به دلیل عملکرد بسیار عالی این شرکت، به عنوان یک پلتفرم ساخت ویدیوهای آموزشی توسط سایت YouTube معرفی شد و بعدتر هم سایت یوتیوب، خدمات سایت WeVideo را به عنوان منبعی معرفی کرد به کاربران در ویرایش و ساخت ویدیو کمک می‌کند. در سال ۲۰۱۲ این سایت به Google Drive متصل شد تا بتواند خدمات بهتری را به کاربران خود ارایه دهد و همینطور در Google’s Education هم از خدمات این سایت استفاده می‌شود. در سال ۲۰۱۲ این سایت جوایز بسیار معتبری را در حوزه وب و استارتاپ کسب کرد.

خدمات WeVideo جهت ساخت ویدیو به صورت آنلاین

خدمات WeVideo شامل سه بخش می‌شود:

۱- بخش خدمات آموزش و مدارس:

همانطور که گفته شد، این سایت با هدف بهبود سیستم آموزشی مدارس از طریق ساخت ویدیو‌های آموزشی و همچنین ایجاد همکاری میان دانش‌آموزان ایجاد شد. در نتیجه این بخش محبوب‌ترین قسمت این سایت می‌باشد. خود این بخش شامل چند بخش دیگر است:

  • بخش یادگیری: تحقیقات علمی نشان داده است که اگر دانش آموزان در مباحث علمی درگیرش شوند، نه تنها در میزان یادگیری آنها تاثیر دارد، حتی باعث ایجاد خلاقیت بیشتر آنها می‌شود. دانش آموزان با استفاده از خدمات WeVideo ، ویدیو‌های علمی خود را می‌سازند و مانند ساخت مستند، می‌توانند خودشان روی ویدیوهایشان صداگذاری کنند.
  • بخش آموزشی: معلمان یا اساتید با ساخت ویدیو‌های خلاقانه می‌توانند در کلاس‌های آموزشی این ویدیو‌ها را استفاده کنند. از سوی دیگر اگر معلمان بخواهند از روی سیستم مدارس این‌ کار را انجام دهند نیازی به نصب نرم افزار نیست و ویدیو‌ها را می‌توانند در کلاس‌های آنلاین مانند Google Classroom یا Schoology یا Canvas استفاده کنند یا مدیریت کنند.
  • اشتراک گذاری ویدیو‌های آموزشی: در سایت WeVideo این امکان وجود دارد که ویدیو‌ها را از حالت Privacy به حالت عمومی تغییر داد تا آموزش‌های معلمان با کل دنیا به اشتراک گذاشته شود.

ساخت ویدیو به صورت آنلاین آموزشی

۲- بخش خدمات تجارتی

امروزه بسیاری از افراد مانند اینفلوئنسرها از طریق شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام یا فیس بوک کسب درآمد می‌کنند. همانطور که قبلا گفته شد Social Media Bundle در بهتر دیده شدن تصاویر اینستاگرام یا فیسبوک تاثیر قابل توجهی دارد، همینطور ویرایش حرفه‌ای ویدیو هم برای دیده شدن ویدیو‌های تبلیغاتی مورد نیاز است. از سوی دیگر یوتیوبرهای زیادی به دنبال کسب درآمد بیشتر از یوتیوب هستند و استفاده از خدمات ویرایش ویدیو‌ها اجتناب ناپذیر است.

۳- بخش خدمات شخصی و سبک زندگی

بسیاری از مردم از شبکه‌های اجتماعی به عنوان آلبوم خاطراتشان استفاده می‌کنند و می‌خواهند خاطرات سفر یا دوره از زندگیشان را در قالب ویدیو عالی با صداگذاری بی‌نظیر به تصویر کشند و با دوستان و فامیل خود به اشتراک گذارند. در نتیجه سایت WeVideo خدماتی جذاب و کاربرپسند را به مشتریان ارایه می‌دهد.

حال که متوجه شدید خدمات WeVideo جهت ساخت ویدیو به صورت آنلاین چگونه است، در صورتی که بخواهید برای استفاده از این سایت، پرداخت ارزی داشته باشید پیشنهاد می‌شود از خدمات مجموعه اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT