شارژ بروکر orbex (اوربکس)

شارژ بروکر orbex (اوربکس)

زمان مطالعه 2 دقیقه

بروکر اوربکس (orbex) از کارگزاری‌های آنلاین بازار مالی فارکس است که در سال 2010 تاسیس شده است و در مقایسه با دیگر بروکرهای باسابقه بازار فارکس، نسبتا تازه‌کار است. این کارگزاری، جزو بروکرهای بی‌حاشیه بازار فارکس می‌باشد که دارای اعتبار متوسط رو به بالایی است که در طی چند سال اخیر، خدمات خود را به تریدرهای ایرانی و معامله‌گران فارسی‌زبان نیز ارائه می‌دهد. برای شارژ بروکر orbex (اوربکس) می توانید از خدمات مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

شارژ بروکر orbex (اوربکس)

از جمله مزیت‌های بروکر orbex که توجه سرمایه‌گذاران و معامله‌گران بازار فارکس را به خود جلب کرده است، وبسایت بسیار جامع این کارگزاری است که جزو کامل‌ترین وبسایت‌های در مقایسه با دیگر وبسایت هایی است تا به حال بروکرهای مختلف داشته‌اند. به طوری که این بروکر تمامی اطلاعات را با شفافیت در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد تا بتوانند با دید بازتری معاملات خود را انجام دهند.

شارژ بروکر orbex با تتر

انواع حساب‌های معاملاتی

استارتر
برای افتتاح حساب استارتر به حداقل واریز 200 دلار نیاز است. سطح کال مارجین این حساب 20 درصد می‌باشد و تریدرها می‌توانند برای آن سقف اهرم و یا لوریج 1:500 را استفاده کنند. میزان اسپرد برای این حساب معاملاتی شناور می‌باشد. در حساب استارتر امکان معامله جفت ارزها، سهام و شاخص‌ها و … وجود دارد. این حساب معاملاتی کمیسیون ندارد و تریدرها می‌توانند در آن از اکسپرت نیز استفاده کنند. برای آشنایی با بهترین بروکر برای اسکالپ کلیک نمایید.

شارژ بروکر orbex (اوربکس)

شارژ بروکر orbex (اوربکس)

پرمیوم
برای افتتاح حساب معاملاتی پرمیوم در بروکر اوربکس به حداقل 5000 دلار سرمایه نیاز خواهید داشت. حداکثر اهرم و لوریج این حساب معاملاتی 1:500 می‌باشد. میزان اسپرد این حساب از 0 پیپ آغاز می‌گردد و برای هر معامله 8 دلار کمیسیون دریافت می‌شود که می‌توان گفت برای تریدرهای تازه‌کار نسبتا زیاد است.

شارژ بروکر orbex با پرفکت مانی

نهایی
برای افتتاح حساب نهایی به 25000 دلار سرمایه اولیه نیاز است و بدیهی این حساب مناسب افراد حرفه‌ای در بازار فارکس می‌باشد. میزان اسپرد در این حساب معاملاتی بروکر اوربکس از 0 پیپ آغاز می‌گردد و میزان کمیسیون آن به ازای هر معامله، برابر با 5 دلار است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. مهتاب گفت:

    بروکر اوربکس را می‌توان یک بروکر بسیار جذاب برای کاربران ایرانی دانست. این بروکر دامنه اختصاصی فارسی دارد، همه حساب‌های آن اسلامی است و اسپرد معاملاتیان بسیار کم است. بروکر اوربکس دارای نمادهای معاملاتی متنوعی شامل جفت ارزها، ارزهای دیجیتال، شاخص‌ها، فلزات گران‌بها و … است.این بروکر از قابل اعتماد ترین بروکرهایی است که به معامله گران ایرانی خدمات خوبی ارائه میدهد.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT