شارژ حساب بروکر NordFX

شارژ حساب بروکر NordFX | پرداخت بروکر NordFX

زمان مطالعه 4 دقیقه

NordFX یک کارگزار فارکس است که در سال 2008 تاسیس شد. شارژ حساب بروکر NordFX را در اول پرداخت انجام دهید.

NordFX به شما این امکان را می دهد که با سه حساب اصلی معاملاتی در زمینه‌های فارکس، فلزات، کریپتو، نفت، شاخص های CFD و سهام را انجام دهید. همچنین یک حساب پس انداز برای سرمایه گذاری در اختیار شما قرار می دهد. حداقل سپرده فعلی NordFX فقط 10 دلار است.

نورد اف ایکس یکی از بروکرهایی است که در ایران نام آن کمتر شنیده شده است اما از شرایط مناسبی برخوردار است و رفتار حرفه‌ای از خود نشان داده است. بر اساس گزارش‌ها، عملکرد این بروکر مثبت ارزیابی می‌شود. در ادامه بررسی با ما همراه باشید تا در مورد این بروکر بیشتر بدانید.

آیا NordFX ایمن است؟

بروکر نورد اف‌ایکس تا اینجا نشان داده از آن دسته بروکرهای قابل اتکا و امنی است که می‌توانید پول خود را در آن سپرده‌گذاری کرده و معاملاتتان را انجام دهید.

سرورهای بروکر سرعت مناسبی دارند و می‌توانند خدمات را به شکلی قابل قبولی در اختیار کاربران خود قرار دهند.مقررات NordFX توسط کمیسیون خدمات مالی وانواتو نظارت می شود.

معامله‌گرانی که از این کارگزار استفاده می‌کنند، می‌توانند از حمایت‌های ارائه شده بر اساس قوانین نهادهای نظارتی بهره مند شوند.

انواع حساب NordFX

بروکر نورد اف‌ایکس چند نوع حساب مختلف – بسته به بازار هدف – را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. سرمایه‌گذاران می‌توانند از بین حساب‌های ثابت (Fixed Account)، Pro Account یا Zero Account، Savings Account یک مورد را انتخاب کنند.

تریدر ها در NordFX از متاتریدر برای ویندوز، مک، iOS و اندروید استفاده می کنند. leverage بسیار زیاد است و می تواند تا 1:1000 هم برسد.

حساب Fix :

یک سپرده NordFX با حداقل موجودی اولیه 10 دلار. هنگام استفاده از این حساب، نیازی به پرداخت کمیسیون ندارید.

حساب pro :

حداقل سپرده NordFX در این حساب 250 دلار است. هنگام استفاده از این حساب، نیازی به پرداخت کمیسیون ندارید.

حساب zero :

حداقل سپرده NordFX در این حساب بسیار بالاتر از سایرین است و 500 دلار است. میزان کمیسیون 0,0035٪ به ازای هر معامله می باشد.

Saving account :

NordFX همچنین یک حساب پس انداز برای سرمایه گذار ارائه می دهد.

NordFX MT4

فقط یک پلتفرم معاملاتی در NordFX وجود دارد. به‌عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین پلتفرم‌ها با بیشترین کاربر در سطح جهان می باشد، بیشتر معامله‌گران احتمالاً می‌دانند که چگونه از این پلتفرم استفاده کنند.

با این حال، ابزارهای ضروری که با MT4 در ابتدایی ترین شکل در اختیارتان قرار می گیرد برای یک معامله گر معمولی کافی است. می‌توانید NordFX MT4 MultiTerminal را برای زمانی که چندین حساب را باید به صورت همزمان مدیریت کنید ، در نظر بگیرید.

NordFX Asset Classes

شایان ذکر است که در NordFX حتی با ابتدایی ترین حساب، معامله گران می توانند به جفت ارزهای اصلی، شاخص ها و فلزات دسترسی داشته باشند. هرچه حساب بهتری داشته باشید، ابزارهای مالی بیشتری به شما پیشنهاد می شود.

NordFX Tradable Instruments

معامله گران به 60 ابزار دسترسی دارند که شامل فارکس، کریپتو، فلزات و سهام را پوشش می دهد. هزینه های معامله با NordFX متفاوت است و به نوع حساب و بازارهایی که انتخاب می کنید بستگی دارد.

سابقه NordFX

بروکر نورد اف‌ایکس در سال ۲۰۰۸ تأسیس شده است و از آن تاریخ سعی کرده است تا خدمات خود را با کیفیت و سرعت بالا در سرتاسر جهان گسترش دهد.این کارگزاری توانسته معامله‌گران بسیاری را راضی نگه دارد به طوری که در سایت FPA رتبه خوب ۳.۵ را کسب کرده است.

این بروکر به شکل جهانی فعالیت می‌کند و مراکز پشتیبانی آن در کشورهای روسیه، چین، تایلند، هند و سری‌لانکا قرار دارد.نورد اف‌ایکس سعی می‌کند با فراهم نمودن امکان معامله کریپتوکارنسی‌ها،‌ جفت‌ارزهای فارکس، شاخص‌ها و سهام خود را از دیگر رقبا متمایز نماید.

درNordFX، ما به آنچه مشتریان می گویند و اینکه چگونه این شرکت به یک کارگزار بین المللی تبدیل شده است، نگاه کردیم. در درجه اول، آنها سابقه خوبی در ارائه خدمات فارکس به تریدرهایی که می خواهند وارد بازار شوند، ارائه کرده اند.

آنها بسته به حسابی که انتخاب می کنید، سه حساب اصلی با کمیسیون و بدون کمیسیون به مشتریان ارائه می دهند. سیستم پشتیبانی مشتری آنها پاسخگو و آماده برای کمک به تریدرها برای حل مشکلات است.

معایب این بروکر چیست؟

ممکن است برخی معامله‌گران به دنبال رابط‌ کاربری جذاب‌تر سایت و یا مشاوره حرفه‌ای سرمایه‌گذاری در بازار باشند که در این صورت، نورد اف‌ایکس نمی‌تواند گزینه خیلی مناسبی برایشان باشد. توجه داشته باشید که این بروکر تا اینجا رفتار حرفه‌ای و قابل قبولی نشان داده‌ است و گزارشی از تخلف آن وجود نداشته است.

ویژگی های منحصر به فرد NordFX

پاداشی که این مجموعه ارائه می‌کند شامل ویژگی‌های معاملاتی اضافی مانند خدمات VPS و … است.

کاربران همچنین می توانند سیگنال هایی دریافت کنند تا به آنها کمک کند تا نحوه عملکرد کارشناسان را بیاموزند تا بتوانند استراتژی های خود را بهبود بخشند. خدمات سیگنال به شما این امکان را می‌دهد تا کارهایی را که بهترین معامله‌گران انجام می‌دهند کپی کنید و به برنامه‌نویسی و شاخص‌های سفارشی دسترسی داشته باشید.

NordFX همچنین صندوق‌های سرمایه‌گذاری را به تریدرها ارائه می‌دهد تا بتوانند به خدمات حرفه‌ای مدیریت دارایی دسترسی داشته باشند. در حال حاضر، NordFX دسترسی تریدرها را به ۳ صندوق سرمایه‌گذاری مختلف به نام‌های زیر فراهم می‌کند:

  • Pro-Industry Fund
  • Pro-Tech Fund
  • Pro-Expert Fund

کمیسیون های NordFX

هزینه های معاملاتی در NordFX بسته به نوع حساب شما و بازاری که معامله می کنید متفاوت است. برخی از حساب ها بدون کمیسیون هستند و برخی دیگر مشمول کمیسیون می شوند. جزئیات هر یک را می‌توانید در وب‌سایت NordFX دنبال کنید.

دلیل اینکه NordFX می تواند خود را در صدر نگه دارد این است که نیازهای نقدینگی خود را به ارائه دهندگان شخص ثالث برون سپاری می کند. بدین شکل آنها می توانند هزینه ها را به دلیل حجم معاملات قابل توجه ارائه شده پایین نگه دارند.

در بسیاری از معاملاتی که در NordFX انجام می گیرد کمیسیون اعمال نمی شود.

حداقل سپرده NordFX فقط 10 دلار است که به هر معامله‌گری امکان می‌دهد حسابی برای خود ایجاد کند.

ممکن است کارگزاران جدیدتری در بازار وجود داشته باشند که خدمات متفاوت تری ارائه کنند. با این حال، اگر به دنبال کارگزاری با پیشنهاد مناسب، فرصت‌هایی برای تجارت در صندوق‌های سرمایه‌گذاری و گزینه‌های دیگر هستید، ممکن است NordFX کارگزاری باشد که باید انتخاب کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT