کسب درآمد از سایت ۹۹Designs

کسب درآمد از سایت ۹۹Designs برای گرافیست ها

زمان مطالعه 4 دقیقه

۳۰۰ دلار برای طراحی یک کاور کتاب، ۵۰۰ دلار برای طرح روی بسته بندی و ۸۰۰ دلار برای کاور یک پست اینستاگرامی به جیب بزنید. در خانه، به دور از فضاهای شلوغ محل کار، پشت سیستم و یک لیوان چای، ۹۹Designs اجازه می‌دهد با توانایی‌های خود در زمینه طراحی گرافیک به همین راحتی درآمد دلاری داشته باشید. ۹۹Designs یک پل ارتباطی میان طراح و کارفماست. بیش از ۴۰۰ هزار مشتری برای انجام کارهای گرافیکی خود به این سایت مراجعه می‌کنند و به دنبال برترین طراحان و گرافیست‌ها هستند. نکته شگفت‌انگیز در مورد ۹۹Designs این است که ماهانه به طور میانگین ۳٫۵ میلیون دلار برای گرافیست‌های سرتاسر دنیا کسب درآمد ایجاد می‌کند. در این مقاله به کسب درآمد از سایت ۹۹Designs می پردازیم.

کسب درآمد از سایت ۹۹Designs

کسب درآمد از سایت ۹۹Designs

کسب درآمد از سایت ۹۹Designs

شما هم می‌توانید جزو یکی طراحان و گرافیست‌های پولدار این پلتفرم باشید. یکی از مزایای ۹۹Designs قابلیت ساخت اکانت با کشور ایران است. بنابراین برای فعالیت در این سایت تحریمی مانع شما نخواهد شد. ثبت نام کنید، نمونه کارهای خود را آپلود کنید و سپس در رقابت‌های جذب مشتری شرکت کنید. البته زمانی که به مرحله دریافت پول برسید، اوضاع ۱۸۰ درجه فرق خواهد کرد. در این سایت برای دریافت پول خود به یک حساب پی پال نیاز دارید.

سایت ۹۹Desings چطور کار می‌کند؟

در سایت طراحی و گرافیک ۹۹Designs، این مشتریان هستند که به دنبال شما خواهند بود. برای این کار ۹۹Designs دو روش را برای یافتن یک طراح و گرافیست در اختیار کارفرما قرار می‌دهد. روش اول استخدام مستقیم یک طراح بر اساس سوابق، نمونه کار و رزومه است. روش دوم، ایجاد یک رقابت برای یافتن بهترین و مناسب‌ترین طراح گرافیک بر اساس نیاز مشتری است.

استخدام طراح و گرافیست در ۹۹Desings

کسب درآمد از سایت ۹۹Designs

کسب درآمد از سایت ۹۹Designs

هدف اصلی سایت ۹۹Desings این است تا فضایی را برای گرافیست‌ها و طراحان ایجاد کند تا کارفرما بتواند آن‌ها را بر اساس نیاز و سلیقه خود پیدا کند. به زبان ساده شما با سایتی طرف هستنید که جذب مشتری را برای شما به عنوان یک طراح راحت کرده است.

نقد دلار پی پال

در زمینه طراحی و گرافیک، ۹۹Designs بیش از ۹۰ توانایی مختلف از جمله طراحی محصولات، طراحی تبلیغاتی، طراحی جلد کتاب و مجله، طراحی پست برای شبکه‌های اجتماعی، موشن دیزاین، لوگو و ده‌ها زمینه دیگر پشتیبانی می‌کند. بنابراین در هر زمینه‌ای از گرافیک که فعالیت می‌کنید، ۹۹Designs مشتری را به سمت شما خواهد کشاند.

پس از آپلود رزومه، مشتری بنا به نیاز خود شما را پیدا می‌کند و در صورتی که دستمزدی که انتخاب کرده‌اید برای این مشتری مقدور باشد، شما پروژه او را انجام خواهید داد.

مسابقه‌ای برای پیدا کردن بهترین طراح در ۹۹Designs

اما یکی از بهترین بخش‌های این پلتفرم، ایجاد مسابقات طراحی از سوی مشتری است. یک کارفرما بر اساس نیاز خود، ایده‌هایش را می‌نویسد، نمونه کار مورد علاقه‌اش را می‌گذارد و موضوع را بیان می‌کند. سپس طراحان و گرافیست‌ها بر اساس این اطلاعات طرح‌های خود را منتشر می‌کنند. کارفرما بهترین طرح مورد علاقه خود را انتخاب می‌کند و برای تکمیل پروژه با گرافیست آن طرح ارتباط برقرار می‌کند.

کسب درآمد از سایت ۹۹Designs

کسب درآمد از سایت ۹۹Designs

با این روش کارفرما با خلاق‌ترین طراح ۹۹Designs آشنا می‌شود و با اون کار می‌کند. از طراحی لوگو گرفته تا طراحی جلد روی کتاب، مشتریان زیادی وجود دارند که این مسابقات را راه می‌اندازند و شما می‌توانید یکی از این برنده‌ها باشید.

سقف کسب درآمد دلاری از ۹۹Designs

کاملا به توانایی‌ها و تعداد پروژه‌هایی که در این سایت دریافت می‌کنید، بستگی دارد. از گرافیست‌های مبتدی بگیرید که برای طراحی یک جلد کتاب ۵۰ دلار می‌گیرند تا یک طراح حرفه‌ای دیگر که برای همین کار ۵۰۰ دلار دستمزد تعیین کرده است. طراحی سه بعدی یکی دیگر از کتگوری‌های گران قیمت این سایت است. از مبتدی تا حرفه‌ای، طراح‌های ۳D از ۴۰۰ تا ۱۲۰۰ دلار پروژه دریافت می‌کنند. طراحی اپلیکیشن هم همینطور. شما برای این کار بین ۶۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار برای کارفرما پروژه انجام می‌دهید. طراحی صفحات شبکه‌های اجتماعی که این روزها طرفداران زیادی دارد، از ۱۰۰ دلار تا ۵۰۰ دلار برای گرافیست‌ها در هر پروژه درآمدزایی دارد. همچنین بد نیست به درآمد یک طراح صفحه وب در ۹۹Designs اشاره کنیم. یک طراح وب در این سایت از ۶۰۰ تا ۲۰۰۰ هزار دلار درآمد دارد. حتی اگر بخواهید طراحی صفحات وب وردپرس را انجام دهید، بین ۹۰۰ تا ۲۵۰۰ دلار درآمد دلاری از ۹۹Designs خواهید داشت.

نقد درآمد ارزی

۹۹Designs یک پلتفرم کاملا فعال و سرزنده برای گرافیست‌هاست. در جامعه طراحان و هنرمندان این وبسایت، علاوه بر اینکه دیده خواهید شد،‌ با سایر گرافیست‌ها ارتباط برقرار می‌کنید و همچنین از حمایت و کمک آن‌ها برخوردار خواهید بود. در این پلتفرم بیش از ۱۰۰ هزار طراح از بیش از ۱۴۰ کشور مختلف از جمله ایران فعالیت دارند و بدون محدودیت فعالیت می‌کنند.

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT