شارژ وب مانی (webmoney)

شارژ وب مانی (webmoney) | خرید webmoney

زمان مطالعه 2 دقیقه

Webmoney یک سیستم پرداخت الکترونیکی سریع و محیطی برای کسب و کارهای آنلاین است که امکان انجام تراکنش‌های مالی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون نیاز به حساب بانکی یا کارت اعتباری فراهم می‌کند. این تراکنش‌ها بسیار امن، غیرقابل بازگشت و غیرقابل شناسایی هستند. مهم‌ترین ویژگی این سامانه پول الکترونیکی، برخورداری از امنیت بالا است. در زمان استفاده از نسخه کلاسیک که بر روی ویندوز نصب می‌شود، بعد از افتتاح حساب وب‌مانی برای کاربر فایل کلیدی مخصوص حساب ساخته شده، ارائه می‌گردد که توسط این فایل کلیدی دسترسی به حساب ممکن می‌شود. همچنین کاربر می‌تواند در تنظیمات حساب خود، دسترسی به آن را با یک یا چند آی‌پی محدود نماید تا اینکه از ورود دیگران به حساب خود جلوگیری کند. در این مقاله به شارژ وب مانی (webmoney) و خرید webmoney از طریق اول پرداخت می پردازیم.

شارژ وب مانی (webmoney)

شارژ وب مانی (webmoney)

برای استفاده از وب‌ مانی ابتدا کاربر باید از طریق وبگاه وبمانی یا نرم‌افزار، نسبت به ایجاد حساب اقدام کند. به هر حساب وب‌مانی، شناسه وب‌مانی(WMID) تعلق می‌گیرد. هر کاربر در سامانه پول الکترونیکی وب‌مانی از گواهینامه الکترونیکی برخوردار می‌شود و بر اساس اطلاعات وارد شده در زمان افتتاح حساب، برای کاربران انواع گواهینامه الکترونیکی ارائه می‌گردد. اگر کاربر مشخصات شخصی وارد ننماید، گواهینامه ناشناس و اگر مشخصات خود را وارد نماید، گواهینامه تشریفاتی تعلق می‌گیرد. در زمان افتتاح حساب، کاربر می‌تواند مشخصات خود را وارد نموده و از گواهینامه تشریفاتی برخوردار شود.

خرید webmoney

انواع کیف پول WebMoney

WMZ (USD)

نشانگر کیف پول دلار ایالات متحده آمریکا

WME (EUR)

نشانگر کیف پول یورو اتحادیه اروپا

WMR (RUB)

نشانگر کیف پول روبل کنفدراسیون روسیه

فرق بین کیف پول و WMID

WMID : شماره شناسه شما یا همان کلمه کاربری شما جهت ورود به سایت یا نرم افزارتان است.
Purse Number : شماره حساب شما در وبمانی میباشد مثلا اگر شما با دلار آمریکا سروکار دارید باید از کیف پول Z یا WMZ استفاده کنید.

امتیاز 5/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT