شارژ کیف پول باینس کوین (BNB)

شارژ کیف پول باینس کوین (BNB) | خرید باینس کوین بستر (BEP20)

زمان مطالعه 2 دقیقه

بایننس کوین که با حروف اختصاری BNB شناخته می‌شود، ارز اختصاصی صرافی بایننس است که با استفاده از استاندارد توکن ERC20 بر بستر بلاک چین اتریوم ساخته شده است. بایننس ۲۰۰ میلیون توکن BNB صادر کرده است. هدف اصلی این صرافی تسهیل و تسریع عملیات مبادله و در عین حال مقرون به صرفه بودن و راحتی برای تریدرها و هواداران ارزهای دیجیتال است. برای شارژ کیف پول باینس کوین (BNB) می توانید از لینک زیر نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید:

شارژ کیف پول باینس کوین (BNB)

بایننس کوین در جولای ۲۰۱۷ از طریق عرضه اولیه به بازار معرفی شد که ۲۰ میلیون توکن BNB برای سرمایه‌گذاران روی استارتاپ‌ها، ۸۰ میلیون برای کمک‌کنندگان به پروژه و ۱۰۰ میلیون باقی‌مانده برای افرادی که در عرضه اولیه شرکت کرده بودند، اختصاص یافت. سرمایه جذب شده از طریق فروش توکن‌های BNB در جهت توسعه صرافی، برندسازی و بازاریابی استفاده شد. درصدی از سرمایه‌گذاری‌ها هم صرف ارتقای بخش‌های لازم در صرافی بایننس شد.

شارژ کیف پول باینس کوین (BNB)

شارژ کیف پول باینس کوین (BNB) در بسیاری از صرافی‌های خارجی و داخلی به راحتی امکان‌پذیر است. شما با ثبت نام در صرافی‌های داخلی و پس از احراز هویت، می‌توانید به راحتی خرید بایننس کوین را انجام دهید.

خرید باینس کوین بستر (BEP20)

مزایای استفاده از بایننس کوین چیست؟

صرافی بایننس برای تشویق کاربران به استفاده از ارز اختصاصی این صرافی مشوق‌های مختلفی قرار داده و مزیت‌های چشمگیری در نظر گرفته است.

تراکنش های سریع
اگر شما از BNB برای ترید در صرافی بایننس استفاده می‌کنید، به موتور اختصاصی تطبیقی صرافی دسترسی خواهید داشت که می‌تواند از ۱.۴ میلیون سفارش در هر ثانیه پشتیبانی کند. شما همیشه می‌توانید معامله مناسب را بیابید و با استفاده از BNB این فرآیند سریع‌تر و قابل اعتمادتر خواهد بود.

امنیت و اطمینان
بایننس در حال حاضر میلیون‌ها کاربر و تریدر ارزهای دیجیتال دارد که به این پلتفرم تکیه کرده و به امکانات امنیتی و حفاظتی این صرافی اعتماد دارند. صرافی از یک چارچوب سیستم چندخوشه‌ای و چند ردیفی و همچنین صندوق دارایی‌های امن برای کاربران (SAFU) برای محافظت و امنیت سرمایه‌های کاربران استفاده می‌کند.

خرید و فروش ارزهای مختلف
با استفاده از BNB می‌توانید تا بیش از ۱۵۰ ارز دیجیتال را در صرافی خرید و فروش کرده و سیستم تطبیقی تریدهای امن و مقرون به صرفه و سریع آن اعتماد کنید. علاوه بر این، BNB حتی جفت‌های معاملاتی خود را هم دارد که با شرایط خاص شما برای ترید کردن مطابقت می‌کند.

تخفیف در کارمزدها
ارز BNB به شما امکان دریافت ۵۰ درصد تخفیف روی کارمزدها را می‌دهد. اگر شما ۱۰۰۰۰ دلار ارز دیجیتال خریداری کنید، در حالت پرداخت‌های قراردادی، کارمزد شما ۱۰ دلار خواهد بود. اما اگر برای پرداخت کارمزد از ارز BNB استفاده کنید، هزینه شما ۵۰ درصد کاهش یافته و فقط باید ۵ دلار پرداخت کنید.

خرج کردن بایننس کوین
علاوه بر تجربه کاربری بی‌نقص در اکوسیستم بایننس و برخورداری از تخفیف در کارمزدها، می‌توانید از BNB به روش‌های دیگر هم استفاده کنید. این ارز توسط خدمات‌دهندگان مختلف خصوصا در صنعت سفر و اقامت پذیرفته می‌شود. می‌توانید با استفاده از BNB غذا خریده و خانه اجاره کنید.

مشارکت در عرضه اولیه سکه و عرضه اولیه صرافی
قسمت Binance Launchpad پذیرای توکن‌های جدیدی است که شما می‌توانید با استفاده از ارز BNB آن‌ها را خریداری کرده یا برای ارز جدید، سرمایه‌گذاری کنید. سپس این ارزهای دیجیتال جدید به صرافی بایننس اضافه می‌شوند و شما می‌توانید آن‌ها را خرید و فروش کنید.

امتیاز 5/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT