شیبا سقوط میکند

شیبا سقوط میکند ؟ | خرید 3.2 تریلیونی شیبا اینو احتمالاً توسط کلاهبرداران اسکویید گیم

زمان مطالعه 2 دقیقه

شیبا ممکن است قربانی دیگری از کلاهبرداران Squid Game شود که میلیون ها سرمایه کاربران را به سرقت برده اند. جدیدترین معامله بزرگ خرید ارز شیبا به ارزش تقریبی 125 میلیون دلار پایه و اساس یک کشف ناخوشایند بوده است. یک حساب توییتر مرتبط با شیبا متوجه شد که کل خرید با وجوه مربوط به کلاهبرداری انجام شده است و ممکن است به مشکلی برای کل جامعه شیب تبدیل شود. اما سوال اینجاست که شیبا سقوط میکند ؟

شیبا سقوط میکند

بر اساس اطلاعات منتشر شده در سایت Etherscan ارائه شده توسط یک حساب توییتر مرتبط با شیبا، خرید سه تریلیون SHIB به طور بالقوه می تواند توسط سازندگان پروژه بدنام و کلاهبرداری Squid Game انجام شده باشد که سرمایه سرمایه گذاران را دزدیده و پس از مدت کوتاهی بعد بدون ارائه هیچ توضیحی ناپدید شده است.

تراکنش‌هایی که در زنجیره ظاهر شده اند به آدرس‌های کیف پولی متصل هستند که با توکن‌های دزدیده شده نشانه گذاری شده‌اند و برای پنهان کردن ردیابی‌ها به برنامه میکسر ارسال شده‌اند.

اگرچه این نظریه هنوز نیاز به تأیید دارد، اما توکن‌ها در واقع به آدرسی که به «c802c» ختم می‌شود، گره خورده‌اند، که توسط برنامه میکسر کریپتو استفاده می‌شود.

این اتفاق برای دارندگان شیبا چه معنایی دارد؟

اگر معامله فوق در واقع توسط کلاهبرداران Squid Game انجام شده باشد، بخش قابل توجهی از عرضه در گردش ارز شیبا اینو اکنون در اختیار افرادی است که تمایل دارند قیمت بازار یک دارایی را دستکاری کنند تا از آن سود ببرند.

اگرچه امکان ندارد که این وجوه قیمت دارایی را “به صفر” کاهش دهند، اما در واقع می توانند به رشد قیمت شیبا اینو آسیب بزنند و حتی آن را متوقف کنند. با حجم موجود در بازار، سه تریلیون توکن شیبا اینو تا 50 درصد از حجم معاملات روزانه را در دست خواهند داشت.

شیبا سقوط میکند

شیبا سقوط میکند

در زمان انتشار، شیبا اینو با قیمت 0.000036 دلار معامله می شود بدون اینکه حرکت قابل توجهی در پنج روز گذشته نشان دهد. نوسان بسیار کم قیمت به بازار شیبا صدمه زده است. پس از اینکه قیمت توکن در یک روز 25 درصد کاهش یافت و پس از به پایان رسیدن قیمت به سرعت 15 درصد بهبود یافت، این رمز ارز نوسان قابل توجهی را مشاهده نکرده است.

منبع: یوتودی

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT