لیست شدن شیبا در بیت استمپ

لیست شدن شیبا در بیت استمپ | افزایش لیست شدن شیبا اینو ادامه دارد

زمان مطالعه 2 دقیقه

یکی دیگر از صرافی‌های بزرگ ارزهای دیجیتال، صرافی Bitstamp، رمز ارز شیبا اینو را لیست کرد. این اطلاعیه در حالی منتشر شد که پلتفرم‌های معاملاتی بیشتری در حال لیست کردن شیبا اینو هستند و فروشگاه‌ها و کسب و کارهای بیشتری نیز این میم کوین را برای پرداخت می‌پذیرند. در این خبر به بررسی لیست شدن شیبا در بیت استمپ می پردازیم.

لیست شدن شیبا در بیت استمپ

لیست شدن شیبا در بیت استمپ

لیست شدن شیبا در بیت استمپ

صرافی ارزهای دیجیتال بیت استمپ روز چهارشنبه اعلام کرد که چهار ارز دیجیتال جدید از جمله میم کوین محبوب شیبا اینو (SHIB) را به لیست رمز ارزهای خود اضافه می کند.

به نظر می رسد لیست شدن ارز شیبا در بیت استمپ یکی از قدیمی‌ترین پلتفرم‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال در جهان،یکی از مهم‌ترین تاییدیه‌ها برای میم کوین تا به امروز باشد.

علاوه بر SHIB، سه ارز دیجیتال دیگر اضافه شده به پلتفرم Bitstamp عبارتند از خرید و فروش ارز دیدکس (DYDX)، ارز گالا (GALA) و پروتکل پرپچوال (PERP).

صرافی مستقر در لندن، واریز ها و برداشت‌ها را برای شیبا اینو در روز چهارشنبه باز کرد. Bitstamp توضیح داد که کاربران “می توانند سفارش های محدود (Limit Orders) را در روز پنجشنبه ثبت و لغو کنند” و افزود که “تطبیق سفارش ها شروع می شود و معاملات به طور معمول در همان روز اجرا می شود”. صرافی تصریح کرد:

هنگامی که دفاتر سفارش نقدینگی کافی را جمع آوری کردند، همه انواع سفارش و خرید با کارت را برای جفت های معاملاتی جدید نیز فعال می کنیم.

با این حال، Bitstamp خاطرنشان کرد که “در حال حاضر، این دارایی ها برای مشتریان ایالات متحده و سنگاپور ما در دسترس نخواهد بود. ”

لیست شدن شیبا در بیت استمپ

لیست شدن شیبا در بیت استمپ

افزایش پذیرش شیبا اینو

پذیرش ارز دیجیتال میم شیبا اینو به طور پیوسته در حال افزایش است. روز سه‌شنبه، وب‌سایت مسافرتی دوستدار رمزنگاری Travala اعلام کرد که SHIB را به عنوان یک روش پرداخت اضافه کرده است که به کاربران امکان می‌دهد بیش از 3 میلیون محصول مسافرتی را با این میم کوین خریداری کنند.

غول خرده‌فروشی Newegg اخیراً اعلام کرد که از این ماه شروع به پذیرش SHIB برای پرداخت‌ها در پلتفرم خود می‌کند، در حالی که سینما های زنجیره ای AMC اعلام کرد که پذیرش shiba inu را در سه ماهه اول آغاز خواهد کرد. در ماه نوامبر، دو صرافی بزرگ کریپتو، کراکن و جمینی پشتیبانی از SHIB را اضافه کردند.

حامیان کریپتو میم در Change.org از پلتفرم تجاری محبوب Robinhood درخواست کرده اند تا SHIB را در لیست خود قرار دهد، اما این شرکت اخیراً اعلام کرده است که عجله ای برای افزودن یک ارز دیجیتال دیگر به پلتفرم خود ندارد و معلوم نیست که رابین هود شیبا را چه زمانی لیست میکند.

منبع: بیت کوین دات کام

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT