قدرت خرده فروشی یکپارچه Omnichannel

زمان مطالعه 3 دقیقه

با راه حل Omnichannel ما کد را برای تجارت الکترونیکی ساده بشکنید. ما بر هنر ادغام چند کاناله مسلط شده‌ایم و همه جنبه‌های کسب و کار آنلاین شما را در یک داشبورد قدرتمند قرار می‌دهیم. سهولت مدیریت POS های عمده فروشی، خرده فروشی، سایت های تجارت الکترونیک، بازارهای آنلاین عمده مانند آمازون و eBay، فروشگاه های موبایل، QuickBooks، CRM و موارد دیگر را تصور کنید، همه از یک نقطه کنترل.

با دردسرهای ورود بی پایان، انتقال داده ها و مدیریت پراکنده خداحافظی کنید. راه حل ما عملیات شما را متمرکز می کند و گردش کار شما را ساده می کند تا در وقت و هزینه شما صرفه جویی کند. این فقط در مورد سازماندهی کسب و کار شما نیست. این در مورد سوپرشارژ کردن آن برای کارایی و رشد بی نظیر است.

ما با AgilIron شریک شده‌ایم زیرا معتقدیم فناوری باید زندگی ما را آسان‌تر کند، نه سخت‌تر. ما بیش از ده سال است که راه‌حل‌های AgilIron را ساخته‌ایم و نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا همه قطعات را برای موفقیت شما به هم وصل کنیم.

قدرت خرده فروشی یکپارچه Omnichannel

با Agiliron کارآمد عمل کنید و در مکان های بیشتری فروش بیشتری داشته باشید

نقطه خرده فروشی

با سیستم POS Agiliron کارایی فروشگاه خود را افزایش دهید. POS همه کاره Agiliron به شما این امکان را می دهد که به طور موثر تمام سفارشات، مشتریان و موجودی را از همه کانال ها در یک مکان مدیریت کنید. علاوه بر این، نصب و راه اندازی نرم افزار مبتنی بر فضای ابری آسان است و به شما زمان بیشتری برای انجام کارهای مهم می دهد – تجارت خود را توسعه دهید.

تجارت الکترونیک

ایجاد و مدیریت سایت تجارت الکترونیک ساده است – به سرعت یک فروشگاه آنلاین حرفه ای بسازید. قالب‌های طراحی قابل سفارشی‌سازی با موبایل فعال هستند، بنابراین مشتریان می‌توانند به راحتی از تلفن، رایانه یا تبلت خود خرید کنند. علاوه بر این، تمام سفارش‌ها، موجودی‌ها و سوابق CRM شما از همه کانال‌ها (از جمله eBay و Amazon) برای مدیریت آسان با Agiliron همگام‌سازی می‌شوند.

عمده فروشی

ادغام یکپارچه عملکردهای پشت و جلو – مجموعه مدیریت کسب و کار یکپارچه Agiliron مدیریت یکپارچه تمام تلاش های فروش B2B شما را ارائه می دهد و در عین حال عملکردهای جلو آفیس پشتی را برای ساده کردن عملیات یکپارچه می کند.

مدیریت موجودی

مدیریت موجودی آسان شد – رابط کاربری آسان Agiliron فروش محصولات و مدیریت موجودی را آسان تر می کند. یکی از بزرگترین چالش ها در مدیریت موجودی، حفظ دقت است. مکانیسم های داخلی Agiliron به کاهش خطاها و بهبود کارایی شما کمک می کند.

با ابزارهای دیگر شما به خوبی کار می کند

به سرعت و به راحتی با Intuit QuickBooks®، MS Office® Magento، BigCommerce، Shopify، eBay، Amazon، ShipStation و موارد دیگر ادغام می شود.

بهترین پشتیبانی مشتری در کلاس

موفقیت شما با استفاده از Agiliron برای موفقیت ما به عنوان یک شرکت بسیار مهم است. پشتیبانی مشتری و ورود مشتری جدید اولویت شماره 1 ما است. بهترین تیم خدمات مشتری در کلاس ما و کارشناسان راه حل، شما را با پشتیبانی عملی در طول دوره ورود و بعد از آن راهنمایی خواهند کرد.

الزامات ورود از مشتری به مشتری متفاوت است، اما می تواند شامل یکی از موارد زیر باشد:

  • طراحی راه حل
  • انتقال داده ها و پاکسازی داده ها
  • سفارشی سازی سوئیت Agiliron عرضه شده
  • تغییرات و ادغام های قالب فروشگاه اینترنتی
  • ادغام بازار (eBay، Amazon، و غیره)
  • ادغام API فروشگاه های راه دور
  • ادغام QuickBooks
  • ایجاد گزارش و موارد دیگر!
  • مشاوره پیشرفته و توسعه سفارشی

ما مفتخریم که با یک پلتفرم منعطف شریک هستیم که برای اکثر مشتریان «خارج از جعبه» کار خواهد کرد. با این حال، ما درک می کنیم که هر کسب و کار متفاوت است، و گاهی اوقات ممکن است به یک ویژگی سفارشی یا یکپارچه سازی شخص ثالث نیاز داشته باشید.

پروژه های توسعه سفارشی می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • ادغام با شرکای 3PL شما
  • توسعه ویژگی های سفارشی در Agiliron
  • توسعه گزارش سفارشی و بیشتر!
  • حمایت مداوم

ما می دانیم که ساخت راه حل تجارت الکترونیک فقط شروع است. بنابراین، ما تعمیر و نگهداری مداوم، بهینه سازی جستجو، مربیگری تبدیل و سایر فرصت های آموزشی را ارائه می دهیم. از تجربه ما در همه چیز، از ایجاد نام تجاری گرفته تا تبدیل موفقیت آمیز مشتریان، استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT