محصولات پرطرفدار برای فروش آنلاین 2024

محصولات پرطرفدار برای فروش آنلاین 2024

زمان مطالعه 17 دقیقه

اگر به دنبال محصولات محبوب برای فروش در سال 2024 هستید، این محصولات پرطرفدار را بررسی نمایید. آنها می توانند به رشد فروش شما کمک کنند.

به راه اندازی یک کسب و کار فکر می کنید؟ یکی از اولین تصمیمات بزرگی که با آن روبرو خواهید شد این است که بفهمید چه چیزی را بفروشید. این یک انتخاب حیاتی است که می تواند آینده شما را به عنوان یک کارآفرین شکل دهد.

در این مقاله، فهرستی از 19 محصول پرطرفدار فروخته شده توسط بازرگانان Shopify ایالات متحده را خواهید دید که هر سال آن ها را به روز می کنیم. اینها انتخاب های تصادفی نیستند – آنها ایده های محصولی هستند که ثابت شده است که در بین مصرف کنندگان محبوب می باشند.

همچنین 19 دسته محصول با بیشترین رشد فروش در سه ماهه گذشته را مشاهده خواهید کرد تا نگاهی تازه به آخرین روندها داشته باشید.

به علاوه، نکات عملی در مورد چگونگی بازاریابی موثر محصولات خود و شناسایی روندهای آینده را بخوانید.

برای کشف محصولات پرطرفدار 2024 آماده هستید؟

محصولات پرطرفدار برای فروش آنلاین در سال 2024

در اینجا 19 تا از محبوب ترین محصول فروخته شده توسط بازرگانان Shopify ایالات متحده آمده است:

  • ویتامین ها و مکمل ها
  • مراقبت از پوست
  • آرایش
  • کت و ژاکت
  • دوچرخه
  • مواد هنری و صنایع دستی
  • ظروف نوشیدنی
  • عطر و ادکلن
  • جوراب
  • ملحفه
  • پوستر و آثار هنری
  • شمع ها
  • حمام و بدن
  • ظروف آشپزی
  • مراقبت از ناخن
  • زیر شلواری
  • قطعات وسایل نقلیه موتوری
  • لوازم جانبی تلفن همراه
  • پتو

1. ویتامین ها و مکمل ها

سال گذشته، ویتامین‌ها و مکمل‌ها در صدر جدول فروش تجار آمریکایی Shopify قرار گرفتند. از تقویت ‌کننده‌های اولیه سیستم ایمنی مانند کپسول‌های ویتامین C و روی گرفته تا فرمول‌های قبل از تمرین برای افزایش عملکرد باشگاه، مکملی برای همه چیزهایی که شما را آزار می‌دهد وجود دارد.

جستجوهای گوگل برای وسایل کمکی خواب مانند “آدامس ملاتونین” در سال گذشته افزایش یافته است، در حالی که افزایش 300 درصدی جستجو برای “مزایای اسپری منیزیم” نشان دهنده علاقه روزافزون به روش های جدید برای گنجاندن مکمل ها در روال روزانه می باشد.

یکی دیگر از مزایای محصولات مکمل، دسترسی آنها به مشاغل در هر اندازه است. کارآفرینان تجارت الکترونیک انفرادی می توانند داروهای گیاهی را در خانه تولید نمایند و آنها را در TikTok تبلیغ کنند. در همین حال، شرکت های بزرگ مکمل مانند BPI Sports می توانند توجه خرده فروشان ملی را به خود جلب کنند.

استراتژی های بازاریابی رایج برای فروش ویتامین ها و مکمل ها عبارتند از:

همکاری با تأثیرگذاران تناسب اندام و سلامتی برای نمایش مزایای محصول

برجسته کردن توصیفات و نظرات مشتریان راضی

ارائه معاملات بسته یا اشتراک برای کاربران عادی

2. مراقبت از پوست

محصولات مراقبت از پوست یکی دیگر از دسته های پرطرفدار با جذابیت های گسترده در بازار هستند. در عصر خودمراقبتی، پاک کننده‌ها، مرطوب‌کننده‌ها، سرم‌ها و ماسک‌ها اکنون به هر سن و جنسیتی مرتبط هستند.

علاقه مصرف کنندگان به محصولات مراقبت از پوست که ترکیبی از مواد با کیفیت بالا با شیوه های اخلاقی، پایدار و بدون ظلم هستند، همچنان در حال افزایش است. جستجو برای روندهای مراقبت از پوست مانند “سرم اسید هیالورونیک”، “مراقبت از پوست وگان” و “رتینول” همگی در حال افزایش می باشد.

در آغاز سال 2024، جستجوهای گوگل برای “لعاب حلزون” به آرامی در کانون توجه قرار گرفت. محصولات حاوی موسین حلزون، مخاط پای حلزون، ممکن است به تحریک تولید کلاژن و کاهش قرمزی کمک کند.

استراتژی های بازاریابی برای محصولات مراقبت از پوست عبارتند از:

همکاری با اینفلوئنسرهای زیبایی برای نمایش روتین های مراقبت از پوست

فروش نمونه محصول یا اندازه کوچک برای مشتریان

برجسته کردن نتایج قبل و بعد از مشتریان واقعی

3. آرایش

آرایش تقریباً همیشه در دسته بندی محصولات پرطرفدار است، با ابزارها و تکنیک های جدید که دائماً صنعت را ابداع می کند.

سال گذشته، رژ لب در صدر فهرست محصولات پرطرفدار ما قرار گرفت و در حالی که میانگین جستجوهای ماهانه اندکی کاهش یافته است، علاقه جستجوی مداوم از اواسط سال 2022 نشان می دهد که این کالای آرایشی تا سال 2024 به روند خود ادامه خواهد داد.

نکاتی برای بازاریابی محصولات آرایشی پرطرفدار:

از برند لوازم آرایشی Rare Beauty بیاموزید که از طریق ویدیوهای ویروسی TikTok از قدرت ستاره سلنا گومز بهره می برد.

آموزش گریم فیلم برای کمک به مشتریان برای استفاده حداکثری از خریدشان.

4. کت و ژاکت

تقاضا برای کت و ژاکت به دلیل تغییرات فصلی، روندهای مد در حال تحول و علاقه فزاینده به فعالیت های خارج از منزل است. با تخمین‌هایی که پیش‌ بینی می‌کنند تا سال 2027 بازار پوشاک به بیش از 45 میلیارد دلار صعود می کند، این دسته محصول برای یک سفر طولانی و ماجراجویانه آماده شده است: بهترین کت خود را بپوشید.

کت‌ها و ژاکت های Dropshipping می‌توانند یک ایده تجاری کم‌هزینه موثر باشند—اگر بتوانید تامین ‌کننده‌ای را پیدا کنید که محصولات باکیفیت و ارسال سریع ارائه می‌دهد.

یکی دیگر از گزینه‌های راه‌اندازی کسب‌وکار پیرامون این محصول پرطرفدار، تبدیل شدن به یک شریک وابسته برای یک برند لباس یا فروشگاه خرده‌فروشی است. با داشتن یک لینک وابسته، می توانید یک وب سایت یا کانال رسانه اجتماعی برای بررسی و تبلیغ لباس های مد روز ایجاد نمایید.

5. دوچرخه

دوچرخه های برقی دنیای دوچرخه سواری را متحول می کنند. این موتورهای دو چرخه کمکی برقی، رفت و آمد را حتی در مناطق تپه‌آلود آسان می‌کنند و مزایای دوچرخه‌سواری را برای مخاطبان گسترده‌تری باز می‌کنند.

علاقه به “ای دوچرخه ebikes” در طول پنج سال گذشته افزایش یافته است و جستجوها هر تابستان به بالاترین حد خود می رسند. بر اساس برآوردها، فروش ebikes تا سال 2030 با نرخ سالانه 10٪ رشد خواهد کرد، زمانی که بیش از 77 میلیون دوچرخه به جاده ها وارد می شود.

علیرغم اندازه و وزنشان، حتی دوچرخه های الکترونیکی می توانند مرکز یک تجارت موفق دراپ شیپینگ باشند. جان مورفی، بنیانگذار شرکت چند میلیون دلاری Ebike Generation را در نظر بگیرید. او یک فروشگاه پر رونق دراپ شیپینگ با طراحی وب سایت و محتوای بازاریابی خود برای یک مخاطب هدف خاص ایجاد کرد: شکارچیانی که از ebikes برای پوشش سریع و بی سر و صدا استفاده می نمایند.

6. مواد هنری و صنایع دستی

پس از افزایش محبوبیت در طول همه‌گیری کووید-19، فعالیت‌های هنری و صنایع دستی مانند کیت‌های رنگ به عدد یک بار دیگر روند رو به افزایش است. کلمه کلیدی “کیت قلاب بافی” در حال حاضر 14000 جستجو در ماه دریافت می کند، در حالی که “سفال گلی” 4400 جستجو ماهانه دریافت می نماید.

کاردستی فقط به معنای تحقق شخصی نیست؛ همچنین یک انتخاب پایدار است. بسیاری از صنایع دستی اقلام خود را می سازند تا به خودکفایی بیشتری دست یابند و از تأثیرات محیطی مد سریع جلوگیری نمایند. برندهایی مانند Darn Good Yarn با ارائه مواد ساخت و ساز اخلاقی به این مشتریان خدمت می کنند.

7. ظروف نوشیدنی

این لیوان‌های بزرگ که توسط مدل‌های ویرال مانند استنلی کوئنچر تحریک شده‌اند، دارای ویژگی‌های تبلیغاتی مانند نی و ساخت‌وساز بیش از حد مهندسی شده هستند که آن‌ها را به معنای واقعی کلمه به محصولاتی پرطرفدار تبدیل می‌کند.

پیش ‌بینی می‌شود که لیوان‌ها تا سال 2028 به عنوان کمک‌های عملی و سازگار با محیط‌زیست، 1.9 میلیارد دلار تولید کنند که با نرخ ترکیبی سالانه 8.8 درصد رشد می‌کند.

لیوان های شات، نوع دیگری از ظروف نوشیدنی در سال گذشته هستند که به عنوان یکی از کالاهای پرفروش، سر و صدای زیادی به پا کرد. آنها محصولات بسیار قابل حمل و مرتبط با تمام سال هستند.

هنگام فروش آنلاین نوشیدنی، روی کلمات کلیدی که خریداران ویژه به دنبال آن هستند تمرکز کنید. به عنوان مثال، «عینک شات تکیلا» 4400 جستجو در ماه ایجاد می کند، «عینک شات بلند» 2400 جستجو دریافت می نماید و «عینک شات خنک» 3600 جستجوی ماهانه را به خود اختصاص می دهد. با محدود کردن تمرکز و ایجاد تخصص در نوع خاصی از محصول، می توانید فروشگاه آنلاین خود را متمایز کنید.

یکی از استراتژی‌هایی که باید برای فروش لیوان‌های شات، لیوان‌ها و دیگر انواع ظروف نوشیدنی در نظر گرفت، محصولات برچسب خصوصی است. این روش به شما امکان می‌دهد با تولیدکنندگان همکاری نمایید تا نام تجاری خود را به موارد اثبات شده و محبوب اضافه کنید.

8. عطر و ادکلن

صنعت عطرسازی در حال تغییر است. مصرف کنندگان از بازار انبوه، عطرهای جنسیتی دور شده و به سمت رایحه های آندروژنی ممتاز، طبیعی و شخصی می روند.

جستجوی مصرف کننده برای عطر و ادکلن اغلب حاوی نام های تجاری و محصولات است که بهینه سازی موتورهای جستجو را به یک استراتژی کلیدی برای کسب و کارهای عطر تبدیل می کند. صفحات محصول و پست های وبلاگ باید دارای محتوای مفید و توصیفی باشند تا در نتایج جستجو قابل کشف باشند.

برای یک چرخش منحصر به فرد در یک تجارت عطر، می توانید یک وب سایت تجارت الکترونیک B2B ایجاد کنید و عطرهایی را برای شرکت ها تولید نمایید. کسب‌وکارهایی مانند هتل‌ها و رستوران‌ها اغلب از بازاریابی حسی برای ارتقای تجربه مشتری خود استفاده می‌نمایند و نام تجاری خود را با رایحه‌ای دلپذیر مرتبط می‌کنند.

عطر اتاق وایت چای وستین هتلز به قدری محبوب است که در حال حاضر به مشتریان فروخته می شود، مانند عطرهای معروف فروشگاه های خرده فروشی Abercrombie و Victoria’s Secret.

9. جوراب

جوراب‌ها ممکن است یک کالای ساده و روزمره به نظر برسند، اما همیشه یک انتخاب سودآور برای برندهای تجارت الکترونیک بوده‌اند. تقاضا برای جوراب به دلیل پتانسیل بی‌پایانی برای تنوع است، خواه این یک ماده جدید محبوب مانند پشم مرینو باشد یا شانس به رخ کشیدن نماد فرهنگ پاپ مورد علاقه‌تان به شکل جوراب ساق بلند.

استراتژی های بازاریابی برای فروش جوراب آنلاین می تواند شامل موارد زیر باشد:

هدف قرار دادن مخاطبان خاص با آثار هنری یا طرح‌های دارای مجوز

فروش جعبه های اشتراک یا بسته های محصول حاوی سایر اقلام لباس

برجسته کردن نقاط فروش منحصر به فرد جوراب های خود، مانند مواد پایدار یا ویژگی های راحتی

10. ملحفه

ملحفه ها یکی از لوازم اصلی هر خانواده هستند و آنها را به یک محصول محبوب تبدیل می کنند. کلمه کلیدی “ورقه های کتانی” تا 20000 جستجو در ماه دریافت می کند، در حالی که می توان به “ورقه های فلانل” برای ترند هر پاییز، به ویژه در نیوانگلند، اعتماد کرد.

هنگامی که شناخت نام تجاری خود را در محل خواب خود ایجاد کردید، کاتالوگ محصولات خود را با آزمایش موارد مرتبط گسترش دهید. بالش‌ها، روتختی‌ها، تشک‌ها، مبلمان اتاق خواب و لباس‌های خواب همگی فرصت‌هایی را برای فروش متقابل برای افزایش میانگین ارزش سفارش فراهم می‌کنند.

تاجران جا افتاده Shopify می توانند محصولات مرتبط را با Shopify Collective، ابزاری که به شما امکان می دهد با فروشگاه های Shopify دیگر همکاری نمایید، انتخاب فرمایید.

برای نکاتی در مورد اینکه چگونه تجارت ملحفه‌های خود را تازه کنید، این قسمت را از آرشیو Shopify Masters با ریچ فولوپ، یکی از بنیان‌گذاران Brooklinen، برندی که پشت «ملحفه‌های مورد علاقه اینترنت» قرار دارد، بررسی نمایید.

11. پوستر و آثار هنری

به لطف سازندگان فروشگاه های تجارت الکترونیک، هر هنرمندی می تواند وب سایتی برای فروش آثار خود در سطح جهانی ایجاد کند. این به معنای واقعی کلمه دنیایی از فرصت ها را برای افراد خلاق باز کرده است که می توانند از استعدادهای خود درآمدزایی کنند.

یکی از مزایای بزرگ فروش آثار هنری به صورت آنلاین، توانایی ارائه محصولات چاپ بر اساس تقاضا می باشد. با چاپ در صورت تقاضا، هنرمندان می توانند چاپ های آثار خود را بدون نیاز به نگهداری موجودی فیزیکی بفروشند. در عوض، آثار هنری با ورود سفارشات چاپ می‌شوند و هزینه‌های اولیه و نیازهای ذخیره‌سازی را کاهش می‌دهند.

هنگام فروش پوستر و آثار هنری در فروشگاه تجارت الکترونیک خود، استراتژی های بازاریابی زیر را در نظر بگیرید:

داستان پشت هر قطعه را برجسته کنید. این ممکن است شامل اطلاعاتی در مورد هنرمند، الهام بخش کار، یا روند خلق آن باشد.

برای ارائه طیف وسیعی از اندازه ها و قالب ها، از چاپ های کوچک گرفته تا بوم های بزرگ و بارگیری های دیجیتال، با یک شرکت چاپ بر اساس تقاضا شریک شوید.

از تصاویر باکیفیت برای نمایش هنر خود استفاده نمایید.

12. شمع

اگر قصد راه اندازی یک تجارت شمع را دارید، تخمین زده می شود که ارزش بازار جهانی شمع بیش از 10 میلیارد دلار است.

شمع ها فقط برای خانه نیستند. آنها در اسپاها برای رایحه درمانی و در رستوران ها برای ایجاد فضایی دنج استفاده می شوند. به گفته انجمن ملی شمع، مصرف کنندگان شمع را به دو دلیل عمده می خرند: برای تزئین خانه های خود و کمک به آرامش و استراحت.

نگاهی به Google Trends نشان می دهد که علاقه جهانی ثابت به “شمع های خانگی” وجود دارد و نیوزلند بازاری به ویژه فعال است. شمع های خانگی به راحتی تولید می شوند و آنها را به انتخاب خوبی برای کسب و کار اول تبدیل می کند. ظاهراً حتی یک کودک نه ساله هم می تواند موفق باشد.

13. حمام و بدن

اگر جستجوی محصولی برای فروش بیش از حد استرس زا می شود، سعی کنید حمام خود را با اقلام مرسوم مانند نمک حمام و بمب حمام به یک اسپا تبدیل کنید. برخی از محصولات محبوب زمان حمام حاوی ترکیبات درمانی مانند CBD، عصاره شاهدانه مشتق شده از کنف، برای اثر آرامش بخش هستند.

ساخت و فروش محصولات حمام و بدن یک ایده تجاری محبوب است که بدون توجه به اندازه فروشگاه تجارت الکترونیک شما می تواند کارساز باشد. سازندگان پرشور مانند Kyle LaFond نشان می‌دهند که چگونه می‌توان یک محصول خانگی مانند دئودورانت طبیعی را به یک نام آشنا تبدیل کرد.

14. ظروف آشپزی

در زندگی هر آشپز خانه ای زمانی پیش می آید که تصمیم می گیرد ظروف آشپزخانه Ikea خود را با ظروف باکیفیت عوض کند.

با توجه به داده های Google Trends، تقاضا برای محصولات پخت و پز درجه یک مانند “ظروف چدنی” در حال رشد است. کلمه کلیدی مارک دار “Staub vs Le Creuset” یک پرسش پرطرفدار است، با 2700 جستجو ماهانه، که نشان می دهد مصرف کنندگان فعالانه به دنبال مشاوره خرید هستند – نیازی که می توانید با یک وبلاگ یا کانال YouTube برآورده کنید.

در بخش تجارت، رشد رستوران در کشورهایی مانند هند و چین باعث فروش ظروف تجاری می گردد.

یکی از راه‌های متمایز کردن کسب و کار ظروف آشپزی، بازاریابی یک محصول آشپزخانه نوآورانه است. شما می توانید با یک سازنده کار کنید تا چرخش خود را برای سرو ظروف یا ظروف پخت بسازید. از طرف دیگر، مجموعه ای از محصولات موجود را از یک بازار عمده فروشی انتخاب کنید.

هنگامی که یک محصول مطلوب دارید، با یک کمپین تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی، مردم را از مزایای آن مطلع کنید – درست مانند کاری که برند ظروف آشپزی Our Place با Always Pans انجام داد.

15. مراقبت از ناخن

فروشگاه های آنلاین مراقبت از ناخن مانند OPI و Olive & June بازاری را ارائه می دهند که حدود 5 درصد در سال در حال رشد است. بهترین برندهای مراقبت از ناخن با انتشارات ویژه برای رویدادها و تعطیلات، همیشه دلیلی را برای مشتریان فراهم می کنند تا وب سایت های خود را بازگردانند. (توجه کنید که چگونه هر دو فروشگاه تجارت الکترونیک بالا یک تب “جدید” را در نوارهای پیمایش خود نشان می دهند).

بازار مراقبت از ناخن در حال حاضر از تغییر به سمت محصولاتی سود می برد که در کنار ظاهر، سلامت ناخن ها را ارتقا می دهند. بر اساس گوگل ترندز، جستجو برای “روغن کوتیکول” در پنج سال گذشته به آرامی افزایش یافته است، در حالی که کلمه کلیدی “تقویت کننده ناخن” 9000 جستجو در ماه دریافت می کند.

دست چپ با ناخن های پیچیده رنگ آمیزی شده در مقابل نور نگه داشته می شود.

بازاریابی موفق در بخش مراقبت از ناخن اغلب شامل موارد زیر است:

ترویج محصولات از طریق تأثیرگذاران آرزومند و سبک زندگی

انتشار نسخه محدود یا محصولات فصلی برای جلب مشتریان مکرر

همکاری با افراد مشهوری که می توانند برند شما را تایید کنند

16. لباس زیر

لباس زیر (امیدوارم) یک محصول ضروری جهانی است. اندازه و وزن کوچک آن، همراه با حاشیه سود بالا، آن را به یک نامزد ایده آل برای کسانی که به دنبال فروش آنلاین هستند تبدیل می کند.

چه لباس زیر باشد و چه قطعات وسایل نقلیه موتوری، ساده‌ترین راه برای توسعه یک تجارت الکترونیک موفق یکسان است: بخشی از بازار را پیدا کنید که از آن استفاده نمی‌شود، سپس تجربه خریدی را ارائه دهید که برای آن‌ها طراحی شده است.

این دقیقاً همان کاری است که شرکت کیم کارداشیان SKIMS انجام داد. این برند پس از اینکه موسس مشهور آن نتوانست لباس زیر را برای رنگ‌های مختلف پوست پیدا کند، شروع به فروش لباس‌های زیبا کرد.

در کنار قرار دادن محصول در نمایش تلویزیونی و پست‌های اجتماعی کارداشیان، SKIMS تضمین می‌کند که با یک هویت بصری حداقل اما به یاد ماندنی، و با استفاده از کمپین‌های تبلیغاتی در رسانه‌های اجتماعی – که تأثیر قابل ‌توجهی بر علاقه مصرف‌ کنندگان ارگانیک دارند، همچنان در روند باقی بماند.

17. قطعات وسایل نقلیه موتوری

تمایل به صرفه جویی در هزینه در تعمیر و نگهداری خودرو، بسیاری را به سمت وب سایت های تجارت الکترونیک سوق می دهد تا به دنبال قطعات پس از فروش خودرو باشند. با انبوهی از منابع نحوه کار و آموزش های YouTube در دسترس، مصرف کنندگان به اندازه کافی برای رفع مشکلات رایج خودرو در خانه احساس اطمینان می کنند.

خرید آنلاین نیز راهی مناسب برای ماندن افراد در صندلی رانندگی است. می‌توانید قیمت‌ها را مقایسه کنید، نظرات را بخوانید، و قطعه‌ای را که برای وسیله نقلیه خود نیاز دارید سفارش دهید، بدون نیاز به مراجعه به مکانیک یا فروشنده.

فراتر از برف پاک کن ها، سپرها و لنت های ترمز جایگزین، علاقه فزاینده ای به فروشگاه های آنلاین فروش لوازم جانبی خودرو وجود دارد. هر ماه حدود 26000 جستجو برای “دش کم” انجام می شود، در حالی که عباراتی مانند “پایه تلفن Magsafe” و “Diffuser ماشین” در حال افزایش می باشد.

این نکات را برای بازاریابی قطعات وسایل نقلیه موتوری در نظر بگیرید:

گواهینامه هایی مانند ISO، OEM و CAPA را برجسته کنید تا تأیید کنید که قطعات خودرو با استانداردهای ایمنی رسمی مطابقت دارند.

با یک ابزار تعاملی یا فیلترهای جستجو، به مشتریان کمک نمایید تا قطعات مناسب برای ساخت و مدل خود را شناسایی کنند.

توضیحات دقیق محصول و راهنمای خرید را بنویسید.

18. لوازم جانبی تلفن همراه

بازار لوازم جانبی گوشی‌های هوشمند صدها میلیارد دلار ارزش دارد – با عرضه هر گوشی جدید تقاضای جدیدی برای افزودنی‌های سازگار مانند قاب‌ها، محافظ‌های صفحه نمایش و شارژرها به همراه می‌آورد.

سایر لوازم جانبی یونیورسال در صورتی که مشکل رایجی را حل کنند، مانند دستگیره‌های تلفن که در دست گرفتن مدل‌های بزرگ ‌تر را آسان‌تر می‌کنند، می‌توانند به سرعت از بین بروند.

با ایجاد محتوای زیر، استراتژی بازاریابی خود را ارتقا دهید:

از ویدیوهای اینستاگرام و تیک تاک برای نمایش ویژگی های منحصر به فرد لوازم جانبی گوشی استفاده کنید.

برای هدف قرار دادن کلمات کلیدی مرتبط با مدل های خاص گوشی، پست های وبلاگی بهینه شده برای سئو بنویسید.

محتوای تولید شده توسط کاربر را برای ایجاد اعتماد و اعتبار استفاده نمایید.

19. پتو

مانند بسیاری از محصولات ارائه شده در این لیست، پتوها فرصت های بی پایانی را در اختیار کارآفرینان قرار می دهند تا در گوشه و کنار یک جایگاه محبوب قرار گیرند.

وارد بازار رقابتی برای پتوهای وزنی آرام (بیش از 100000 جستجو در ماه) یا پایین آمدن و فروش پتو و جلیقه سگ وزن دار (2100 جستجوی ماهانه) شوید. شما می توانید در پتوهای ترمه لوکس (2800 جستجو در ماه) تخصص داشته باشید یا مشتریانی را که به دنبال هودی های پتویی به همان اندازه خوشایند اما مقرون به صرفه تر هستند (29000 جستجو) هدف قرار دهید.

مثل همیشه، کلید موفقیت در این بازار در درک نیازهای مشتری و ارائه محصولی فراتر از انتظارات آنها نهفته است.

به یاد داشته باشید، بسته به زمان سال، فروش می تواند افزایش یا کاهش یابد. به‌عنوان مثال، محصولاتی مانند برف‌دم‌ها و بالاکلواها در ماه‌های سردتر فروش بیشتری دارند و فروش اقلامی مانند زیور آلات تعطیلات در فصل جشن افزایش می‌یابد.

بنابراین، وقتی به این فکر می کنید که چه محصولاتی را بفروشید، در نظر بگیرید که مشتریان شما چه زمانی بیشتر احتمال خرید را دارند – انتخاب لحظه مناسب برای راه اندازی یک کمپین بازاریابی می تواند به اندازه انتخاب محصول مناسب تاثیرگذار باشد.

اسباب بازی های هنری و طراحی: قبل از فصل تعطیلات، فروش اسباب بازی های هنری و طراحی 1472 درصد افزایش یافت.

بالاکلوا: در آماده سازی برای زمستان، فروش بالاکلوا 1131 درصد رشد کرد.

سازندگان نوشیدنی داغ: سازندگان نوشیدنی های داغ رشد فروش 827 درصدی را تجربه کردند.

جوراب های مخصوص تعطیلات: به دلایل واضح، فروش جوراب های مخصوص تعطیلات در سه ماهه چهارم سال گذشته 816 درصد افزایش یافته است.

شلوار و کت و شلوار برفی: فروش شلوار و کت و شلوار برفی 734 درصد رشد کرد.

ابزار اسباب بازی: ابزار اسباب بازی رشد فروش 640 درصدی را تجربه کرد.

سنسورهای گل میخ: فروش سنسورهای گل میخ 623 درصد افزایش یافته است.

وب کم: وب کم ها رشد فروش 621 درصدی را تجربه کردند.

زیور آلات تعطیلات: فروش زیور آلات تعطیلات 617 درصد افزایش یافته است.

اسلایدها: فروش اسلایدها 580 درصد رشد کرد.

فنرها: فنرها رشد فروش 528 درصدی را تجربه کردند.

Long Johns: فروش برای Long Johns 508% افزایش یافته است.

Snowblowers: فروش Snowblowers 500% رشد کرد.

اسباب بازی های موزیکال: اسباب بازی های موزیکال رشد فروش 497 درصدی را تجربه کردند.

دانه خوری پرنده: فروش دانه خوری پرندگان 484 درصد افزایش یافت.

لوازم جانبی کنسول بازی: فروش لوازم جانبی کنسول بازی 478 درصد رشد کرد.

دستکش: دستکش و دستکش رشد فروش 418 درصدی داشته است.

دوربین دوچشمی: فروش لوازم جانبی دوربین دوچشمی 411 درصد افزایش یافت.

ماله برقی: فروش ماله برقی 393 درصد رشد کرد.

ابزار کوکتل و بارور: مجموعه ابزار کوکتل و بارور رشد فروش 376 درصدی داشته است.

روندها می‌توانند به سرعت تغییر کنند، بنابراین مطمئن شوید که در سه ماهه آینده برای آخرین محصولات پرطرفدار اینجا را بررسی کنید.

کدام محصولات دیگر ترند نیستند؟

در چشم‌انداز دائماً در حال تغییر تجارت الکترونیک، آنچه امروز ترند است ممکن است فردا چندان محبوب نباشد.

بر اساس آخرین داده‌ها، این محصولات از فهرست قبلی این مقاله دیگر در میان گرایش‌های برتر نیستند:

1. رژ لب

رژ لب یک محصول زیبایی است که بدون محو شدن رژ لب های سنتی یا مزایای مرطوب کنندگی بالم لب، ماندگاری طولانی مدت رنگ لب را فراهم می کند. در حالی که هنوز محبوب است، لکه لب در میان ترندهای برتر امسال دیده نمی شود.

2. ماچا

اگر در سال های اخیر به یک کافی شاپ رفته باشید، ماچا را دیده اید. این یک پودر چای سبز ریز آسیاب شده است که به یک محصول سلامتی محبوب تبدیل گردیده. علیرغم محبوبیت مداوم، ماچا در فهرست ترندهای برتر امسال قرار ندارد.

3. لوازم جانبی ابزار برقی

لوازم جانبی ابزار برقی همچنان شاهد افزایش فروش جهانی هستند، اما در به روز رسانی امسال، آنها فقط در بین محصولات پرطرفدار فصلی رتبه بندی می شوند.

به یاد داشته باشید، روندها می توانند نوسان داشته باشند. با کمپین بازاریابی مناسب یا تایید اینفلوئنسر رسانه‌های اجتماعی، محصولی که امروز ترند نیست، می‌تواند در فصل آینده پرفروش شود.

مراقب تغییرات بازار باشید تا مطمئن شوید که کاتالوگ محصولات شما با تقاضاهای فعلی مطابقت دارد.

چگونه محصولات پرطرفدار را پیدا کنیم

پیدا کردن محصولات پرطرفدار برای فروش آنلاین می تواند یک تغییر بازی برای تجارت شما باشد. همه چیز در مورد درک بازار، دانستن آنچه مصرف کنندگان می خواهند، و توانایی ارائه یک تجربه خوب برای مشتری در زمان مناسب است.

در اینجا دو روش موثر وجود دارد که می توانید از آنها برای شناسایی پرفروش ترین های بالقوه فروشگاه آنلاین خود استفاده کنید.

Google Trends

Google Trends یک ابزار رایگان است که نشان می دهد کاربران در سراسر جهان به دنبال چه چیزی هستند. در اینجا نحوه استفاده از آن آمده است:

از Google Trends دیدن فرمایید.

کلمه کلیدی مربوط به یک محصول یا صنعت را در نوار جستجو وارد کنید.

نمودار “علاقه در طول زمان” را تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید آیا یک عبارت جستجو در حال افزایش محبوبیت، ثابت ماندن یا کاهش است.

از ویژگی “مقایسه” برای ارزیابی محبوبیت کلمات کلیدی مختلف استفاده نمایید.

برای ایده‌های بیشتر درباره محصول، بخش «پرسمان‌های مرتبط» را بررسی کنید.

افزایش ناگهانی در حجم جستجوی ارگانیک اغلب نشان دهنده یک روند است. اما، قبل از طراحی فروشگاه تجارت الکترونیک حول یک محصول پرطرفدار، تحقیق کنید تا مطمئن شوید که این یک مد زودگذر نیست.

یکی از راه های کسب اطلاعات بیشتر در مورد روند جستجو، انجام تحقیقات عمیق تر در مورد کلمات کلیدی تجارت الکترونیک است. نگاه کردن به شاخص‌هایی مانند حجم جستجوی تاریخی و کلمات کلیدی مرتبط با دم طولانی به شما کمک می‌کند تصویر دقیق‌تری از علاقه مصرف‌کننده بسازید.

آمازون و سایر بازارها

بازارهای آنلاین بینشی را در مورد محصولاتی که در حال حاضر از قفسه‌های مرکز اجرا در حال پخش هستند، ارائه می‌دهند. در اینجا نحوه استفاده از آنها آورده شده است:

در آمازون، صفحه پرفروش ‌ترین‌ها را بررسی کنید تا اقلام پرفروش را در دسته‌های مختلف محصولات ببینید.

در eBay، از بخش Trending Deals دیدن کنید تا ببینید چه محصولاتی توجه را به خود جلب می کنند.

Etsy همچنین دارای بخش اقلام پرطرفدار برای کشف انتخاب‌های سردبیران و اقلام دست ساز محبوب است.

با استفاده از پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام، می توانید هشتگ های محبوب مربوط به فروشگاه خود را زیر نظر بگیرید.

شناسایی یک محصول پرطرفدار، آغاز سفر تجاری شماست. هنگامی که محصولی برای فروش دارید، وقت آن است که مشتریان خود را بشناسید، یک نام تجاری توسعه دهید و یک طرح تجاری تهیه کنید.

آیا خرده‌فروش می‌شوید و موجودی می‌خرید؟ یا آیا یک مدل کسب و کار dropshipping را انتخاب می کنید و با تامین کننده ای کار می کنید که محصولات را مستقیماً برای مشتریان شما ارسال می کند؟

فروش آنلاین محصولات را از امروز شروع کنید

این لیست از محصولات پرطرفدار برای سال 2024 می تواند به شما کمک کند تجارت آنلاین خود را راه اندازی یا گسترش دهید. اما جاهای پرطرفدار بیشتری برای کشف وجود دارد.

داشتن یک فروشگاه یا dropshipper موفق فقط به معنای ارائه محصولات محبوب نیست. شما باید مخاطبان هدف خود را درک کنید، برند خود را هماهنگ کنید و یک تجربه خرید ساده ایجاد نمایید.

روندها می توانند به سرعت تغییر کنند، بنابراین مراقب بازار باشید و خود را برای سازگاری آماده گردانید. و فراموش نکنید که این مقاله را برای آخرین به روز رسانی در مورد محصولات پرطرفدار نشانه گذاری کنید.

سوالات متداول محصولات پرطرفدار

چگونه می بینید که کدام محصولات ترند هستند؟

می توانید از ابزارهایی مانند Google Trends استفاده نمایید یا صفحات پرفروش آمازون و سایر بازارهای آنلاین را بررسی کنید تا ببینید کدام محصولات ترند هستند. برای شناسایی محصولات پرطرفدار در میان مصرف ‌کنندگان، تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهید تا محبوب ‌ترین جستجوهای ارگانیک برای محصولات را کشف کنید.

چه چیزهایی در حال حاضر برای فروش محبوب هستند؟

بر اساس آخرین داده های Shopify، برخی از اقلام محبوب برای فروش در حال حاضر عبارتند از:

  • اسباب بازی های هنری و طراحی
  • بالاکلاواس
  • سازندگان نوشیدنی گرم
  • جوراب های تعطیلات
  • شلوار و کت و شلوار برفی
  • ابزار اسباب بازی
  • سنسورهای گل میخ
  • وب کم ها
  • زیور آلات جشن
  • اسلایدها
  • فنر
  • زیر شلواری بلند
  • برف کوب ها
  • اسباب بازی های موزیکال
  • دانخوری پرنده
  • لوازم جانبی کنسول بازی
  • دستکش و دستکش
  • لوازم دوچشمی
  • ماله های برقی
  • ابزار کوکتل و بارور

روند محصول می تواند به سرعت تغییر کند، بنابراین مهم است که بازار را زیر نظر داشته باشید.

برخی از محصولات جدید در بازار چیست؟

برخی از محصولات جدید موجود در بازار عبارتند از:

  • پنل خورشیدی تاشو
  • سنسور دما هوشمند
  • ظروف تخت رنگین کمان
  • برچسب گوش بیومغناطیسی
  • سینی یخ الماسی شکل
  • بال های پر کودک

چگونه می توانم از محصولات پرطرفدار به روز بمانم؟

می‌توانید با بررسی منظم ابزارهای تقاضای جستجو مانند Google Trends، و همچنین فهرست‌های پرفروش آمازون و سایر بازارهای آنلاین، در مورد محصولات پرطرفدار به‌روز باشید. دنبال کردن اخبار مربوط به روند مصرف کنندگان، عضویت در خبرنامه های مرتبط و فعال ماندن در رسانه های اجتماعی راه های دیگری برای حفظ آخرین روند محصولات است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT