مزایای استفاده از پی پال برای پرداخت های آنلاین امن

مزایای استفاده از پی پال برای پرداخت های آنلاین امن

زمان مطالعه 4 دقیقه

بیشتر و بیشتر خریدها، انتقال پول و تراکنش های بانکی ما آنلاین هستند. فناوری های پرداخت در اینترنت به سرعت در حال توسعه هستند و این بازار را واقعاً رقابتی می کند. و یکی از بهترین گزینه ها برای خرید آنلاین و پرداخت آنلاین به شایستگی پلتفرم پی پال در نظر گرفته می شود.

خرید با پی پال

در این مقاله، مزایای کلیدی استفاده از پی پال را بررسی کرده ایم.

پی پال چیست؟

پی پال بزرگترین سیستم پرداخت الکترونیکی برای انتقال پول، پرداخت های آنلاین، حساب های باز و کارت های اعتباری یا نقدی است.

برای استفاده از PayPal، باید در پلتفرم ثبت نام کرده و آن را به یک حساب بانکی یا کارت (یا هر دو) متصل کنید. در واقع سیستم پرداخت به عنوان یک واسطه در ارسال و دریافت پرداخت بین طرفین عمل می کند. انتقال پول در چند ثانیه انجام می شود و پی پال سهولت و قابلیت اطمینان تراکنش ها را تضمین می کند.

بنابراین، مزایای استفاده از پی پال برای پرداخت های آنلاین چیست؟

راحتی و امنیت خرید اینترنتی و نقل و انتقال پول

پی پال سریع و راحت است. اما مهمترین مزیت استفاده از پی پال، سخت ترین اقدامات امنیتی و حفظ حریم خصوصی برای اطمینان از ایمن بودن کامل داده های شما و رفع هرگونه تهدید هک است. PayPal همچنین به مشتریان یک لایه امنیتی اضافی با محافظت از خریدار ارائه می دهد.

پرداخت های بین المللی و پذیرش جهانی

از دیگر مزایای استفاده از پی پال برای پرداخت های آنلاین، اجرای جهانی آن است. این ابزار مالی تقریباً در همه کشورها بدون محدودیت جغرافیایی استفاده می شود. از این رو، PayPal در میان بازرگانان آنلاین که این سیستم را به عنوان وسیله ای برای پرداخت های بین المللی هنگام خرید آنلاین ارائه می دهند، محبوب است.

اقدامات حفاظتی از خریدار

استفاده از PayPal به عنوان یک مصرف کننده مزایای بیشتری را ارائه می دهد. پلت فرم پرداخت یک برنامه محافظت از خریدار ارائه می دهد و تقریباً از تمام خریدها در فروشگاه های آنلاینی که به آن متصل است محافظت می کند. بنابراین در صورتی که فروشنده کالا را ارسال نکند و یا کالای دریافتی با توضیحات مطابقت نداشته باشد، خریدار می تواند وجه پرداختی را بدون مشکل برگرداند.

مزایای بازرگان

استفاده از PayPal به عنوان فروشنده از شما در برابر خریداران بی پروا محافظت می کند. بنابراین، اگر پرداختی غیرمجاز دریافت می‌کنید یا خریدار ادعا می‌کند که کالای خود را دریافت نکرده است، برنامه محافظت از فروشنده می‌تواند به شما در دریافت کل مبلغ پرداخت واجد شرایط کمک کند.

هزینه ها و هزینه های مرتبط با استفاده از پی پال

به خودی خود، استفاده از PayPal رایگان است و این پلتفرم از کمیسیون هایی که توسط فروشندگان پرداخت می شود، درآمد کسب می کند، نه خریداران. بنابراین، اگر از موجودی PayPal یا یک حساب بانکی متصل استفاده می‌کنید و ارز تبدیل نشده است، هیچ چیز اضافی برای تراکنش پرداخت نمی‌کنید. علاوه بر این، اگر وجوهی را به یک شخص خصوصی (نه یک شرکت) به ارز اصلی خود منتقل کنید، هیچ هزینه ای پرداخت نمی کنید.

با این حال، در موارد دیگر، شما باید هزینه ای را پرداخت کنید. به عنوان مثال برای تبدیل ارز باید 4 درصد پرداخت کنید و برای تراکنش کارت اعتباری 2.9 درصد و کارمزد اضافی دریافت می کنید که میزان آن بستگی به کشور کشور دارد.

نتیجه

میلیون‌ها کسب‌وکار کوچک و بزرگ آنلاین و آفلاین در سراسر جهان پرداخت‌های PayPal را اجرا می‌کنند. و این تعجب آور نیست.

سیستم‌های پرداخت الکترونیکی که توسط پی پال هدایت می‌شوند، نحوه خرید را بسیار ساده می‌کنند و پرداخت‌ها را به سطح جدیدی می‌رسانند. مزایای پرداخت با پی پال آشکار و سنگین است و آن را واقعاً راه حلی برد-برد برای خریدهای آنلاین و تراکنش های پولی می کند.

نرخ ها را به عنوان شریک مورد اعتماد خود در نظر بگیرید

اگر به دنبال راهی برای مدیریت راحت، سودآور و ساده وجوه خود هستید، عملکرد Rates.fm را در نظر بگیرید.

از برنامه تلفن همراه یا وب سایت برای یافتن بهترین معاملات در بین مبدل ها و بانک ها استفاده کنید. ردیابی پویایی نرخ ارز و انتخاب بهترین شرایط برای کارت های اعتباری و وام مسکن، بیمه و حساب های بانکی و غیره.

ما عملکرد ردیابی خودکار نرخ ارز، نظارت بر پویایی به‌روزرسانی‌ها (هر 5 دقیقه) و انتخاب نرخ ارز بسته به موقعیت جغرافیایی را ارائه می‌کنیم. از این ابزار مالی پیشرفته بیشترین بهره را ببرید.

سوالات متداول

مزایای استفاده از کارت اعتباری پی پال چیست؟

مزایای پرداخت با کارت اعتباری پی پال شامل عدم محدودیت، بدون کارمزد سالانه، حداکثر بازپرداخت در خریدهای پی پال و 3% بازپرداخت نامحدود است.

مزایای کلیدی استفاده از پی پال برای پرداخت آنلاین چیست؟

پذیرش PayPal به عنوان سیستم پرداخت شما طیف گسترده ای از گزینه ها و سود را هنگام ارسال و دریافت پول ارائه می دهد. از جمله آنها می توان به راحتی، افزایش امنیت، انعطاف پذیری، پرداخت های بین المللی و برنامه های حفاظت از خریدار و فروشنده اشاره کرد.

آیا پی پال برای کسب و کارهای کوچک خوب است؟

پی پال قطعا یکی از بهترین راه حل ها برای کسب و کارهای کوچک است. طیف وسیعی از مزایا را به بازرگانان ارائه می‌کند، از جمله سهولت استفاده، دسترسی به ابزارهای اضافی و افزایش امنیت با برنامه محافظت از فروشنده.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT