دراپ شیپینگ AutoDS

معرفی دراپ شیپینگ AutoDS

زمان مطالعه 4 دقیقه

AutoDS یک پلتفرم dropshipping مبتنی بر ابر است که برای کمک به کسب‌وکارها در مدیریت سفارش‌ها و نظارت بر تغییرات در سطح سهام و قیمت محصولات در کانال‌های مختلف فروش طراحی شده است. ویژگی های اصلی پلتفرم دراپ شیپینگ AutoDS شامل معیارهای عملکرد، محاسبه سود، بهینه سازی خودکار قیمت و به روز رسانی در زمان واقعی است. در این پست به معرفی دراپ شیپینگ AutoDS می پردازیم.

نقد درآمد ارزی

معرفی دراپ شیپینگ AutoDS

با استفاده از داشبورد، خرده‌فروشان می‌توانند چندین فروشگاه را مدیریت کنند، فهرست‌های فعال یا ردیابی نشده را کنترل کنند و تعداد سفارش‌های ثبت‌شده را از طریق نمودارها محاسبه کنند. این راه حل به کاربران امکان می دهد آپلودهای انبوه را برنامه ریزی کنند، تنظیمات هزینه را تغییر دهند و مکان و خط مشی ها را تنظیم کنند.

دارای ویژگی نظارت بر محصول است که به سرپرستان کمک می‌کند تا مقادیر محصول را در فهرست‌های تامین‌کننده ردیابی کنند، زمان ارسال را تخمین بزنند و به‌طور خودکار شناسه منبع و SKU را به موارد آپلود شده اضافه کنند.

قیمت گذاری AutoDS

پلتفرم دراپ شیپینگ AutoDS یک آزمایش 14 روزه را برای کاربران جدید ارائه می دهد. این نرم افزار در 5 سطح قیمت گذاری برای eBay، Shopify، FB، Wix و Woocommerce در دسترس است. قیمت اشتراک شامل 25 درصد تخفیف بسته سالانه است.

 دراپ شیپینگ AutoDS

دراپ شیپینگ AutoDS

چهار کانال پرفروش برای dropshipping

بیایید به چهار کانال پرفروش برای dropshipping نگاه کنیم: eBay، Shopify، Wix، و Facebook Marketplace.

eBay

eBay یکی از بزرگترین بازارهای جهانی است که ماهانه نزدیک به 900 میلیون بازدید کننده دارد. با چنین ترافیک ارگانیک بالایی، نیازی به بودجه اولیه بازاریابی ندارد. به عبارت دیگر، به محض اینکه ما محصولات خود را در eBay لیست می کنیم، خریداران بالقوه ما بدون نیاز به صرف یک سکه برای بازاریابی به لیست ما خواهند رسید.
راه اندازی یک حساب eBay و شروع فروش محصولات نسبتاً ساده است. با این حال، پلتفرم در ابتدا شما را در معرض محدودیت های فروش قرار می دهد. خوشبختانه، چند راه برای افزایش سریع محدودیت های فروش eBay وجود دارد که به شما این امکان را می دهد تا کسب و کار خود را افزایش دهید و پتانسیل درآمد خود را افزایش دهید.
راه اندازی یک کسب و کار پلتفرم دراپ شیپینگ AutoDS به کارهای زمان بری نیاز دارد، از جمله یادگیری نحوه تنظیم سیاست های تجاری. این به ویژه در مورد dropshipping صادق است، جایی که سیاست های تجاری باید با تامین کنندگان شما یک به یک مطابقت داشته باشد. با این وجود، پس از راه‌اندازی، فروش و پردازش سفارش‌ها تا حد امکان ساده است.

Shopify

برخلاف eBay، Shopify هیچ محدودیتی برای فروش ندارد. آنها همچنین نیازی به تنظیم هیچ سیاست تجاری ندارند زیرا از طریق صفحات قانونی خود از آن مراقبت می کنند. یکی از پرفروش ترین ویژگی های Shopify این است که کاملاً قابل تنظیم است.

ما می توانیم این را یک پروژه DIY در نظر بگیریم که در آن می توانیم فروشگاه خود را هر طور که می خواهیم طراحی کنیم، از جمله برنامه های مختلف و ویژگی های لازم برای افزایش فروش. Shopify به طور خاص برای فروشندگان آنلاین طراحی شده است و رابط کاربری آنها را برای استفاده آسان می کند.

از سوی دیگر، Shopify شما را با ترافیک ارگانیک فوری مانند eBay نمی‌خواهد. با Shopify، ما باید برای بازاریابی محصولات خود بودجه اختصاص دهیم. با استفاده از تکنیک های بازاریابی مانند بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)، تبلیغات پولی و بازاریابی تأثیرگذار، می توانیم مشتریان بیشتری را به فروشگاه خود جذب کنیم.

Wix

Wix یکی دیگر از کانال های فروش با رتبه برتر و آسان برای استفاده است. اگر از فن آوری فوق العاده آگاه نیستید، پس خوش شانس هستید زیرا Wix به شما کمک می کند همه چیز را بسازید. یکی از بهترین ویژگی‌های آن‌ها، صفحه‌ساز فرود آن‌ها است که به مهارت‌های ساخت وب‌سایت قبلی نیاز ندارد.

با بیش از 800 قالب مختلف وب سایت، مطمئناً یک الگوی مناسب برای خود پیدا خواهید کرد. و اگرچه آنها ترافیک ارگانیک زیادی وارد نمی کنند، اما مجموعه کاملی از ابزارهای SEO را ارائه می دهند. با ادغام این ابزارها در وب سایت خود، می توانید ترافیک را افزایش داده و درآمد خود را افزایش دهید.

با توجه به پلتفرم دراپ شیپینگ AutoDS، با این حال، برخلاف Shopify، Wix به ما اجازه نمی دهد فروشگاه خود را به طور کامل سفارشی کنیم. در حالی که Shopify دارای ویژگی های تجارت الکترونیک پیشرفته برای سفارشی سازی است، Wix بر اساس روش “کشیدن و رها کردن” کار می کند. به این معنی که در طراحی کلی فروشگاه شما آزادی خلاقانه زیادی وجود ندارد.

اگرچه ممکن است در مقایسه با Shopify فاقد ویژگی‌های سفارشی‌سازی باشند، اما Wix با یک راه‌حل ساخت کامل که شامل ویژگی‌های عالی مانند هوش مصنوعی، قالب‌های حرفه‌ای و موارد دیگر است، مقابله می‌کند.

dropshipping بازار فیس بوک

Facebook Marketplace یک کانال فروش دست نخورده با رقابت کم یا بدون رقابت و تعداد زیادی ترافیک ارگانیک (و فروش) است. در حالی که این پلت فرم قبلا به عنوان یک مبادله محلی برای کالاهای دست دوم استفاده می شد، به یکی از بهترین مکان ها برای دراپ شیپینگ تبدیل شده است.

برای شروع، Facebook Marketplace کمترین هزینه راه اندازی و عملیاتی را نسبت به هر کانال فروش دارد. هیچ کارمزد فروش ماهانه ای وجود ندارد و شما فقط 5٪ یا 0.40 دلار در هر فروش دریافت می کنید.

علاوه بر مزیت های پلتفرم دراپ شیپینگ AutoDS ، این نوع دراپ شیپینگ نیز به دلیل حجم بالای ترافیک روزانه، نیازی به سرمایه گذاری در بازاریابی نیست. فقط محصولات پرفروش را از وب‌سایت‌های تأمین‌کنندگان خود فهرست کنید، و احتمال فروش آن‌ها در Facebook Marketplace زیاد است. بدون رقابت (هنوز)، این واقعاً آسان است. علاوه بر این، می‌توانیم فهرست‌های خود را با افزودن آن‌ها به گروه‌های خرید و فروش محلی یا با تبدیل آنها به تبلیغات تقویت کنیم.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT