سایت InVision چیست

معرفی سایت InVision ، پلتفرم طراحی محصول

زمان مطالعه 3 دقیقه

سایت InVision در حقیقت مجموعه خدمات نرم‌افزاری است که امکان طراحی دیجیتال و اشتراک‌گذاری نمونه‌های اولیه‌ی را برای طراحان محصول ارایه می‌دهد. پلتفرم InVision تمام امکانات لازم برای طراحی دیجیتال محصول ازجمله ایده‌پردازی، طراحی، نمونه‌سازی و مدیریت را برای کاربران فراهم می‌کند.

 سایت InVision چیست؟

پلتفرم سایت InVision

شرکت InVision در سال ۲۰۱۱ و توسط کلارک والبرگ در بروکلین نیویورک بنیان‌گذاری شد و تا به‌ حال، بیش از ۵ میلیون نفر از شرکت‌های سراسر دنیا از محصولات آن استفاده کرده‌اند و نام‌های شناخته‌ شده‌ای مانند Lyft ،Netflix ،Gap و استارباکس از مشتری‌های آن هستند. مدل کسب‌ و کار این شرکت SaaS یا نرم‌افزار به‌عنوان خدمات است.

مشورت‌ نکردن طراح و مشتری در طول فرایند پروژه باعث بروز مشکلاتی از جمله طراحی مجدد می‌شود و افرادی که دانش کافی ندارند، به ضعف پروژه تبدیل می‌شوند. پلتفرم طراحی محصول سایت InVision شرایطی را فراهم آورد که دقیقا مشتری بتواند آنچه را که در ذهن دارد به طور نمونه اولیه پیاده کرده و طراحان سایت، آن را بهبود بخشند و از طرفی با این سیستم مشتری و کارفرما از دو قاره متفاوت هم می‌توانند کار را بهتر پیش ببرند. به نوعی نرم افزارهای این شرکت رقیب برخی محصولات Adobe مانند Adobe XD می‌باشد. به همین دلیل است که شرکت Adobe تصمیم به توسعه Adobe Experience Cloud هم گرفته است تا بتواند با InVision Cloud رقابت کند.

پلتفرم طراحی محصول سایت InVision چیست؟

خدمات سایت InVision

صفحه‌ نمایش روی کامپیوتر یا گوشی همراه به یکی از مکان‌های مهم دنیا تبدیل شده است؛ هر شرکتی فارغ از خدمات فیزیکی یا مجازی‌اش، احتمالا بخش درخور توجهی از تجربه‌ی مشتریش را  از طریق صفحه‌ نمایش تلفن‌ همراه یا رایانه انجام می‌شود. امروزه، فروش و بازاریابی و پشتیبانی از مشتری‌ها فرایندهایی از کسب‌ و کار هستند که از طریق صفحه‌ نمایش انجام می‌گیرد. این یعنی هریک از کارمندان شرکت باید بتوانند محتویات نمایش‌ داده‌ شده را از طریق صفحه‌ نمایش توصیف کنند.

نرم‌افزار InVision به طراحان محصولات دیجیتال کمک می‌کند نمونه‌های اولیه‌ی خود را (دیدگاه‌های اولیه خود را) در سریع‌ترین زمان ممکن طراحی کنند و با سایر همکاران خود به‌ اشتراک بگذارند. جف بزوس، مدیرعامل آمازون، یکی از کاربرانی است که روزانه از محصولات این شرکت استفاده می‌کند و ایده‌های خود را در InVision به صورت اولیه طراحی کرده و سپس برای تیم توسعه آمازون توضیح می‌دهد. بدین صورت دیگر کارمندان دید بهتری نسبت به پروژه‌ها دارند و آزمون و خطا را کاهش می‌دهد.

جالب‌ترین نکته در مورد شرکت InVision چیست؟

شرکت سایت InVision

مدیر عامل شرکت کلارک والبرگ، به دنبال متخصصانی و نیروهای کاری با دستمزد کمتر بود. او نیروی لازمش را از شهرهای کوچک اطراف نیویورک انتخاب کرد و به آن‌ها پیشنهاد درآمدی دوبرابر حقوق فعلی‌شان داد. این میزان حقوق هنوز درمقایسه‌ با کارمندان شاغل در سیلیکون‌ولی یا نیویورک خیلی کم بود؛ اما با توجه‌ به دورکار و فریلنسر بودنشان حقوق خوبی به‌ حساب می‌آمد. این ایده به‌ اندازه‌ای خوب پیش رفت که والبرگ تصمیم گرفت راه‌اندازی دفتر فیزیکی را کلا فراموش کند.

نداشتن دفتر فیزیکی هیچ اختلالی در روند کارهای این شرکت ایجاد نکرده و این شرکت هم‌ اکنون نهصد کارمند بدون دفتر فیزیکی دارد! همچنین، ارزش سایت InVision به بیش از یک‌ میلیارد دلار رسیده است. به‌ طوری‌ که به یکی از رقبای شرکت چند میلیارد دلاری Adobe تبدیل شده و این غول نرم‌افزاری را وادار کرده تا برای ماندن در رقابت، تغییرات اساسی در محصولاتش ایجاد کند.

در صورتی که مایل به استفاده از خدمات سایت InVision هستید، می‌توانید برای پرداخت ارزی خود از مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

 

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT