شرکت هتزنر

معرفی شرکت هتزنر و خرید از وب سایت هتزنر (Hetzner)

زمان مطالعه 2 دقیقه

آیا شما در زمینه‌ی طراحی صفحات وب فعالیت دارید؟ آیا برای خرید هاست و دامنه وب سایت خاصی را مد نظر دارید؟ تا کنون تجربه‌ی خرید از سایت hostgator را داشته‌اید؟سایت‌های Godaddy و name.com را می‌شناسید؟ شرکت Hetzner چطور؟ آیا این شرکت خدمات وب را می‌شناسید؟ شما می‌توانید خرید از وب سایت هتزنر را به اول پرداخت بسپارید. در این مقاله با ما همراه شوید تا به معرفی شرکت هتزنر و خرید از وب سایت هتزنر (Hetzner) بپردازیم.

شرکت هتزنر

شرکت هتزنر (Hetzner Online GmbH) یک شرکت میزبانی اینترنت و اپراتور مرکز داده است که پایگاه آن در Gunzenhausen آلمان است. این شرکت در زمینه‌های میزبانی اختصاصی صفحات وب، سرورهای خصوصی مجازی، سرورهای مدیریت شده، ثبت نام دامنه، گواهینامه‌های SSL و … می‌باشد. اما مشکلی که وجود دارد این است که برای کاربران ایرانی امکان خرید از هتزنر به طور مستقیم وجود ندارد، زیرا در این سایت مدارک کاربران ایرانی برای احراز هویت پذیرفته نمی‌شود.

پرداخت هزینه هتزنر

گونه از وب سایت هتزنر (Hetzner) خرید کنیم؟

اگر قصد دارید از خدمات وب سایت هتزنر (Hetzner) بهره‌مند شوید  و از این وب سیات خرید کنید، چند راه برای خرید از وب سایت هتزنر (Hetzner) وجود دارد. در این بخش از مقاله به معرفی روش‌های خرید از وب سایت هتزنر (Hetzner) خواهیم پرداخت.

شرکت هتزنر
شرکت هتزنر

قبل از هر چیز باید بدانید که هتزنر (Hetzner) به خاطر مزایای زیادی که دارد به یکی از مراکز داده‌ی محبوب برای ایرانیان تبدیل شده است. این مزیت‌ها عبارتند از :

  • سرورهای آن در موقعیت‌های جغرافیایی بسیار مناسبی قرار دارند.
  • هزینه‌ی خدمات ارائه شده توسط این وب سایت بسیار پائین است.
  • دارای آپتایم بالایی است، به این معنا که این سایت خدمات پایداری‌تری را ارئه می‌دهد.

البته این نکته را بدانید که به تازگی وب سایت هتزنر برای ارائه‌ی خدمات خود به کاربران شرط احراز هویت را قرار داده است. اما سال‌های قبل این طور نبوده. البته هنوز مدارک کاربران ایرانی برای خرید از این وب سایت قابل قبول نیست.

خرید از وب سایت هتزنر (Hetzner)

برای خرید از وب سایت هتزنر (Hetzner)به چند روش می‌توانید عمل کنید. یکی از راه‌هایی که می‌توانید از طریق آن به طور مستقیم از این وب سایت خرید نمائید این است که در وب سایت هتزنر (Hetzner) اکانت ایجاد کنید و به افتتاح حساب بپردازید و از طریق حساب خود مستقیما برای خرید اقدام نمائید.

راه دیگر این است که خرید از وب سایت هتزنر (Hetzner) را به ما در تیم اول پرداخت بسپارید.

پرداخت هزینه هتزنر

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT