اکسپرت آپشن

مقایسه الیمپ ترید و اکسپرت آپشن

زمان مطالعه 3 دقیقه

هنگام انتخاب بهترین بروکر باینری آپشن نیاز به بررسی عوامل مختلف است. اولین مرحله، پیدا کردن بروکر های باینری آپشن معتبر است. نکاتی مثل خدماتی که سایت ارائه می دهد یا مبلغ سپرده مورد نیاز برای شروع فعالیت در سایت، عواملی هستند که پس از اعتبار سایت مطرح می شوند. کار کردن با بروکر های بهتر به شما شانس بیشتری برای کسب درآمد دلاری بیشتر می دهد. دو مورد از معتبر ترین کارگزار های باینری آپشن اکسپرت آپشن و الیمپ ترید هستند. در این مقاله برای مقایسه الیمپ ترید و اکسپرت آپشن همراه اول پرداخت باشید.

باینری آپشن چیست

معملات باینری آپشن به نوعی معاملات گفته می شود که در آن معاملگر تنها دو حق انتخاب دارد. برای مثال در سایت الیمپ ترید کاربران بین دو حالت افزایش یا کاهش نرخ دارایی ها انتخاب می کنند. این مدل ترید، بسیار ساده تر از معاملات دشوار و پیچیده ی بورس هستند. البته لازم به ذکر است که معاملات باینری آپشن مبنی بر حدس و گمان نیست. بلکه کاربران بر اساس تحلیل اطلاعات و داده هایی که از سایت به دست می آورند، روند تغییرات دارایی ها را پیش بینی می کنند.

الیمپ ترید

الیمپ ترید حدوداً در سال ۲۰۱۴ شروع به کار کرد. که در واقع می توان گفت زمان چندانی نیست که وارد بازار شده. در این بازه ی کوتاه الیمپ ترید موفق شده رشد چشمگیری داشته باشد و تبدیل به یکی از بروکرهای معتبر باینری آپشن شود. الیمپ ترید در حال حاضر بیش ۲۰٫۰۰۰ کاربر فعال دارد که به صورت روزانه روی این پلتفرم فعالیت می کنند. کشور روسیه بیشترین آمار کاربران را در این سایت دارد. این کارگزاری دو نوع اکانت برای کاربران ایجاد می کند:

  • استاندارد: این نوع مبتدی تر است و برای شروع نیاز به ۱۰ دلار سپرده دارد.
  • VIP: این نوع حساب پیشرفته تر بوده و حداقل سپرده مورد نیاز برای شروع فعالیت با آن ۲۰۰ دلار است.
اکسپرت آپشن
الیمپ ترید

الیمپ ترید ۸۵ درصد سود به تریدر هایی که از اکانت استاندارد استفاده می کنند و ۹۰ درصد سود برای تریدر های VIP ارائه می کند. در سایت اطلاعات آموزشی زیادی وجود دارد. سایت الیمپ ترید دارای گواهینامه ی CySec و FCA است. گواهی FCA مانع از کلاهبرداری از تریدر ها می شود. در بیش از ۱۵۰ کشور در دنیا فعالیت دارد.

اکسپرت آپشن

اکسپرت آپشن نیز یک تازه وارد در بازار باینری آپشن است. این کارگزاری در سال ۲۰۱۵ شروع به فعالیت کرد و با رشد سریع خود توانسته شانه به شانه ی رقبای خود، یکی از بزرگترین بروکر های باینری آپشن شود. اکسپرت آپشن اعلام کرده که بیش از ۸٫۵ میلیون تریدر روی پلتفرم خود دارد. این آمار متعلق به کاربرانی است که در این سایت ثبت نام کرده اند. اکسپرت آپشن در بیش از ۱۵۰ کشور به جز آمریکا، سویس، کانادا و اسرائیل فعال است.

اکسپرت آپشن
اکسپرت آپشن

این سایت ۵ نوع حساب کاربری عرضه می کند. انواع اکانت های اکسپرت آپشن:

  • Basic : حداقل سپرده ۵۰ دلار
  • Silver : حداقل سپرده ۵۰۰ دلار
  • Gold : حداقل سپرده ۲۵۰۰ دلار
  • Platinum : حداقل سپرده ۵۰۰۰ دلار
  • Exclusive : با دعوت نامه عضویت این اکانت امکان پذیر است.

اکسپرت آپشن برای کاربران تا سقف ۹۵ درصد سود دهی دارد و دارای گواهی CROFR است.

نتیجه گیری ( خلاصه )

در نگاه اول اکسپرت آپشن به نظر کارگزاری باینری آپشن بهتری می آید. اما فاقد قابلیت هایی اساسی است. اولین مشکل اکسپرت آپشن ناشناس بودن CROFR می باشد. این قضیه اعتبار این بروکر باینری آپشن را زیر سوال می برد. به همین دلیل در مقایسه الیمپ ترید و اکسپرت آپشن وب سایت الیمپ ترید برنده میدان خواهد بود.


امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

5 دیدگاه

  1. شقایق گفت:

    با توجه به تحریم ایرانیها توسط المپ دیگه فکر نکنم تحلیلتون درست باشه.

    1. نیما نوبخت گفت:

      با درود.
      ضمن سپاس از انتخاب شما باید عرض شود که شما می توانید با استفاده از خدمات مجموعه اول پرداخت در زمینه خرید با وب مانی مستقیما نسبت به شارژ اکانت خود در سایت الیمپ ترید اقدام نمایید.
      با تشکر

      1. محمد گفت:

        سلام
        یعنی با وب مانی راحت میشه تو سایت الیمپ ترید کرد؟
        اگر هم بشه برای کاربرانیه که قبلا تو الیمپ ثبت نام کردن

        1. نیما نوبخت گفت:

          بادرود.
          لطفا مقاله این مجموعه در زمینه قوانین جدید سایت الیمپ ترید را مطالعه نمایید.

  2. ULTIMATE_matin گفت:

    من بسیار نقد منفی نسبت به اکسپرت اپشن دیدم شما میشه نظر کلیتونو بگین؟

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT