بهترین نرم افزار برنامه نویسی برای شروع یادگیری

بهترین نرم افزار برنامه نویسی برای شروع یادگیری کدام است؟

زمان مطالعه 3 دقیقه

با اتفاقات مربوط به شیوع ویروس کرونا در سرتاسر دنیا و روی آوردن شرکت‌ها به فعالیت دورکاری، می‌توان انتظار داشت که رشته‌های توسعه و برنامه نویسی بیش از همیشه متقاضی داشته باشد. شاید بتوان میزان محبوبیت برنامه نویسی و کد نویسی را، درآمد خوب برنامه نویسان و همچنین بازار کار خوب آنها چه در داخل و چه خارج کشور دانست (مقاله بهترین شغل های رشته توسعه وب و برنامه نویسی در سال 2020 را مطالعه کنید). در این مقاله با بهترین نرم افزار برنامه نویسی برای شروع یادگیری آشنا خواهید شد.

بهترین نرم افزار برنامه نویسی برای شروع یادگیری با آینده‌ای درخشان

پایتون نرم افزار برنامه نویسی برای شروع یادگیری

در قرن ۲۱ باید همه افراد حداقل یک زبان برنامه نویسی را بلد باشند. دوره‌های مختلف آموزش برنامه نویسی و کد نویسی در سایت‌های معتبری مانند Data Camp ، سایت edx ، سایت Udemy ، سایت Codecademy و … برگزار می‌شود که می‌توان به آن دست یافت.

تمامی افراد از اقشار مختلف می‌پرسند آیا باید برنامه نویسی یاد بگیرم؟ امروز عصر تکنولوژی است و مردم به دو دسته تقسیم می‌شوند: کسانی که به کامپیوتر فرمان انجام کاری را می‌دهند و گروه دیگر کسانی که کامپیوتر به آنها فرمان می‌دهد. پس برای جایگاهی بهتر بایستی با برنامه نویسی آشنایی داشته باشید.

۱) Swift

سویفت توسط اپل به عنوان یک زبان برنامه نویسی عمومی ساخته شد، که یادگیری آن آسان است. اما با این حال هنوز هم برای افراد حرفه‌ای در برنامه نویسی به عنوان یک زبان برنامه نویسی قدرتمند شناخته می‌شود.

اپل این زبان را به عنوان جایگزینی برای زبان C / C ++ معرفی کرد و از آن برای ساخت و طراحی اپلیکیشن‌هایی برای آیفون و ای‌پد استفاده می‌کند.

۲) Python

پایتون یکی از نرم‌افزارهای چند منظوره‌ی کارآمد که از سوی اغلب دانشگاه‌ها و سازمان‌ها مورد توجه قرار گرفته است. زبان این نرم‌افزار ساده بوده و یادگیری آن هم به سهولت انجام می‌پذیرد و برای برنامه نویسان تسلط به آن و استفاده از این برنامه‌ی شگفت انگیز در بازار، کاری بسیار ساده خواهد بود.

برنامه پایتون یکی از پرکاربرد‌ترین زبان‌های برنامه نویسی جهت یادگیری مقدماتی برنامه نویسی در دانشگاه‌های آمریکا است که بسیاری از رشته‌های مهندسی و حتی علوم پایه با آن نیاز خواهند داشت.

شرایط نرم افزار برنامه نویسی برای شروع یادگیری

۳) JavaScript

از جاوا اسکریپت معمولاً در ساخت برنامه‌های وب front-end استفاده می‌شود. اگر روی یک فرم در قسمت انتهایی وب‌سایتی کلیک کنید، احتمالاً JavaScript را به عنوان زبان ساخته شده آن مشاهده خواهید شد و خواهید دید که از جاوا اسکریپت قدرت گرفته است. احتمالاً، جاوا اسکریپت محبوب‌ترین زبان برنامه نویسی در این لیست است و همچنین یکی از ساده‌ترین زبان‌ها برای یادگیری می‌باشد.

۴) Java

جاوا اغلب برای توسعه و برنامه نویسی back-end استفاده می‌شود، اما برای اندروید و برنامه نویسی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. بستر استفاده از آن و همچنین تطبیق پذیری آن، در صورتی که به دنبال ورود به دنیای برنامه نویسی و توسعه وب back-end هستید، آن را به یک انتخاب کامل تبدیل می‌کند.

حالا که متوجه شدید بهترین نرم افزار برنامه نویسی برای شروع یادگیری کدام است، برای یادگیری کدنویسی و برنامه نویسی سایت‌های آموزش آنلاین معتبری در دنیا وجود دارد مانند Data Camp ، سایت edx سایت Udemy و … وجود دارد. برای پرداخت هزینه دوره‌های پریمیوم، می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

خدمات پرداخت ارزی با پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT