AudioJungle

وب سایت AudioJungle و کسب درآمد دلاری

زمان مطالعه 3 دقیقه

آیا به دنبال روشی هستید که از آهنگسازی و ساخت قطعات موسیقی کسب درآمد کنید؟ شما می توانید با به نمایش گذاشتن کار های خود در یکی از مجموعه وب سایت های Envato یعنی AudioJungle درآمد دلاری کسب کنید. در ادامه به بررسی این گزینه می پردازیم.

AudioJungle
AudioJungle

مجموعه وب سایت های Envato

Envato نام برندی است که زیرمجموعه های بسیاری دارد و هر یک از این زیر مجموعه در یک زمینه خاص متمرکز هستند. برای مثال Themeforest یکی از این زیرمجموعه هاست که بر روی فروش قالب وب سایت فعالیت دارد.

اما AudioJungle دیگر زیرمجموعه انواتو است که آهنگسازان و افرادی که در زمینه ساخت افکت های صوتی فعالیت دارند، می توانند در این وب سایت کار های خود را معرفی و به دلار به فروش برسانند.

امکان نقد کردن درآمد انواتو توسط وب سایت اول پرداخت وجود دارد؛ بنابراین می توانید با خیالی راحت از این وب سایت ها کسب درآمد کنید.

در این وب سایت نیازی نیست نگران موارد قانونی استفاده از اثر هنری خود باشید چرا که این موارد را AudioJungle برای شما پیگیری می کند و همچنین برای استفاده شخصی و تجاری، لایسنس جداگانه ای به خریداران ارائه می شود.

از آثار هنری شما ممکن است در ویدیو های یوتیوب، وب سایت ها، نرم افزار ها، بازی های ویدیویی و… استفاده شود.

کاری که خریداران نمی توانند با قطعه موسیقی شما انجام دهند، صداگذاری روی آن است؛ برای مثال آن ها نمی توانند به موسیقی که شما ساختید، موسیقی متن اضافه کنند و آن را در iTunes به فروش برسانند.

فروش به صورت انحصاری یا غیر انحصاری؟

هنگامی که در این وب سایت یا هر وب سایت فروشگاهی دیگر ثبت نام می کنید تا خلاقیت های خودتان را به فروش برسانید، می توانید انتخاب کنید که فروش را فقط در همین وب سایت به طور انحصاری پیگیری کنید یا در پلتفرم های دیگر هم فعال باشید. اگر فروش انحصاری را انتخاب کنید، درآمد شما بیشتر می شود. در این صورت AudioJungle به شما بین 50 تا 70 درصد از درآمد حاصل از فروش آثار شما را به شما می دهد. در غیر این صورت 33 درصد دریافت می کنید.

به ازای فروش هر لایسنس چقدر به شما می رسد؟

برای فروش در این فروشگاه هیچ محدودیت تعداد یا قیمتی وجود ندارد. به طور متوسط قیمت گذاری و قیمت فروش برای یک کار صوتی با کیفیت بالا و خلاقانه 17 دلار است.

AudioJungle
AudioJungle

با نگاه کردن به پروفایل برخی از فروشندگان در این وب سایت می توانیم ببینیم که برخی از آن ها بیش از 100,000 فروش داشته اند و البته برخی دیگر هم اجازه مشاهده پروفایلشان را به دیگران نمی دهند.

چه مواردی در وب سایت AudioJungle قابل فروش است؟

  • موسیقی: در هر ژانری
  • موسیقی کامل / ترک های صوتی
  • پکیج های موسیقی : در هر ژانری
  • افکت های صوتی
  • فایل های سورس که توسط نرم افزار ها یا سخت افزار های حرفه ای ساخته شده

قوانین مهم فعالیت در AudioJungle

تنها قانونی که در AudioJungle به آن تاکید می شود، اصالت داشتن اثر است و این که شما مالک اثر یا دارای حق فروش آن باشید.

  • اثر می بایست توسط خودتان ساخته شده باشد.
  • شما این حق را دارید که آیتمی که بارگذاری می کندی را به نام خودتان بزنید.
  • شما می بایست اجازه فروش موارد مربوط به دیگران را که در اثر خود استفاده کرده اید را داشته باشید.
  • می بایست برای فروش به صورت تجاری مناسب باشد.
  • AudioJungle اجازه ثبت ترک موسیقی را نمی دهد.

پس از این که اثر خود را بارگذاری کردید، کارمندان Envato اثر شما رو مورد بررسی قرار می دهند و نسبت به کیفیت، پیچیدگی و ارزش بازاراش، قیمت گذاری می کنند. به یاد داشته باشید که بارگذاری فایل به معنای ثبت شدن فایل در فروشگاه نیست و ممکن است حتی اثر شما تایید نشود.

چگونه پول را از وب سایت AudioJungle دریافت کنیم؟

درآمد شما به اعتبار شما در حساب Envato شما واریز می شود که سپس می توانید از طریق پی پال و به کمک خدمات نقد کردن درآمد ارزی اول پرداخت آن را بدون نیاز به داشتن حساب پی پال یا سایر حساب های گفته شده نقد کنید.

حداقل قابل برداشت 50 دلار است و هر ماه یک بار می توانید درخواست برداشت دهید.

خدمات اول پرداخت

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ، ثبت نام آزمون های دانشجویی ، پرداخت هزینه هاست، شارژ حساب وب مانی،فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

 

امتیاز 5/5 - از 6 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. Behrad گفت:

    با سلام میشه بگید P.R.O در سایت آودیو جانگل رو حتما باید داشته باشیم؟ در کل میشه کمی در موردش توضیح بدید ممنونم میشم .

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT