پرداخت آنلاین ارزی

پرداخت آنلاین ارزی | روش های پرداخت جایگزین پی پال

زمان مطالعه 7 دقیقه

پی پال بزرگترین ارائه دهنده پرداخت آنلاین است، اما روش های پرداخت آنلاین ارزی دیگری نیز وجود دارد. در این مقاله بهترین جایگزین های پی پال را بررسی میکنیم. با ما همراه باشید.

پرداخت آنلاین ارزی

PayPal از نظر خدمات پرداخت آنلاین یکی از برترین کمپانی های جهان است و بیش از 150 میلیارد دلار پرداخت در هر سه ماهه پردازش می کند. به طور کلی استفاده از پی پال آسان است و از نظر پرداخت پول در هنگام خرید محصولات و خدمات آنلاین نیز امن است، اما معایبی نیز دارد. خوشبختانه چندین جایگزین برای پرداخت آنلاین برای کسب و کارها و مشتریان وجود دارد. در ادامه برخی از بهترین جایگزین‌های PayPal برای پرداخت پول را به شما معرفی میکنیم.

جایگزین های پی پال برای کسب و کارها

یک کسب و کار به جای پی پال از چه سرویس هایی میتواند برای انجام پرداخت های آنلاین استفاده کند؟ چندین سرویس وجود دارد که کسب و کارها می توانند از آنها استفاده کنند.

درگاه Amazon Pay

پرداخت آنلاین ارزی

پرداخت آنلاین ارزی

سرویس پرداخت آمازون برای اولین بار در سال 2007 راه اندازی شد. از آن زمان Amazon Pay چندین نام داشته است، از جمله سرویس WebPay که اکنون فعال نیست. در اکتبر 2014 این سرویس فعالیت خود را متوقف کرد.

Amazon Pay به چند دلیل یک گزینه عالی برای پرداخت های آنلاین است. اگر از قبل از آمازون استفاده می‌کنید، امازون اطلاعات کارت اعتباری یا نقدی موجود شما را نگه می‌دارد و روند پرداخت را تسریع می‌کند. علاوه بر این می‌توانید از Amazon Pay برای ورود به سیستم و خرید از سایت‌های مختلف استفاده کنید. این سرویس همچنین امنیت بیشتری را برای مشتریان و فروشندگانی که از این سرویس استفاده می کنند، فراهم کرده است.

اگرچه آمازون پی دیگر خدمات پرداخت شخصی (پرداخت شخص به شخص) را ارائه نمی دهد، اما امنیتی که این سرویس ارائه میدهد آن را به یک انتخاب عالی تبدیل کرده است.

درگاه 2Checkout

پرداخت آنلاین ارزی

پرداخت آنلاین ارزی

2Checkout یک دیگری از سرویس های پرداخت انلاین است که به عنوان یک واسطه بین شما و پرداخت کننده عمل می کند. شما می توانید کارت های اعتباری، کارت های نقدی و حتی پی پال را به عنوان گزینه پرداخت بپذیرید. همچنین از 80 ارز پشتیبانی میکند.

با 2Checkout میتوانید پرداخت های آنلاین را مدیریت کنید. فروشندگان می توانند برنامه های پرداخت هفتگی یا ماهانه را از طریق گزینه صورتحساب های دوره ای ایجاد کنند. این سرویس همچنین برنامه ها و افزونه های مختلفی را ارائه داده است. پنل مدیریت 2Checkout اطلاعات مربوط به کاربر و پرداخت ها در اختیار شما قرار میدهد.

استفاده آسان در پرداخت های بین المللی، 2Checkout را به یک گزینه عالی برای بسیاری از کسب و کارها تبدیل می کند. با این حال دارای معایبی است.

به عنوان مثال هزینه تراکنش این سرویس 20 دلار است. هزینه معمول تراکنش 3.5٪ + 0.35 دلار در داخل کشور است، اما 2Checkout یک درصد بیشتر برای کاربران خارج از کشور هزینه دارد.

پرداخت با Stripe

پرداخت آنلاین ارزی

پرداخت آنلاین ارزی

Stripe یکی از محبوب ترین جایگزین های پی پال برای انجام پرداخت آنلاین است. شرکت های زیادی هستند که پرداخت با Stripe را به PayPal ترجیح می دهند و دلیل خوبی هم دارند. اگر در حال راه اندازی یک فروشگاه آنلاین هستید، این سرویس یکی از ساده ترین گزینه های پرداخت است. همچنین کارمزد تراکنش ها با Stripe بسیار مناسب است.

شما می‌توانید پرداخت‌های آنلاین را با استفاده از روش‌های پرداخت مختلف جمع‌آوری کنید، و Stripe پرداخت‌های دریافتی را به‌طور خودکار به حساب بانکی شما منتقل می‌کند. همچنین با استفاده از این سرویس به مجموعه اطلاعات پرداخت که به شما در تجزیه و تحلیل فروش کمک می کند دسترسی دارید.

هر تراکنش 2.9% + 0.30 دلار کارمزد به ازای هر پرداخت موفق دارد، اما هیچ گونه هزینه ماهیانه ای ندارد. با این حال ارسال پول شما ممکن است چند روز طول بکشد، که یک نقطه ضعف برای Stripe است. همچنین پرداخت از طریق کارت بین المللی 1% کارمزد اضافی را به همراه خواهد داشت.

Traditional Merchant Account

داشتن یک حساب تجاری در بانک به شما این امکان را می دهد که کارت های اعتباری را مستقیماً بپذیرید. برای این کار اغلب هزینه ماهانه وجود دارد و شما باید با استانداردهای PCI مطابقت داشته باشید. اگر یک کسب و کار تجاری دارید و نیاز به یک راه حل پرداخت در سبد خرید یا سیستم خود دارید، این گزینه برای شما مناسب است. از بانک محلی خود در مورد حساب های تجاری بپرسید یا کمی تحقیق کنید تا ببینید آیا راه حل آنلاین متناسب با نیازهای شما وجود دارد یا خیر. مطمئن شوید که یک ارائه دهنده معتبر پیدا کنید که سابقه خدمات ضعیف به مشتریان را نیز نداشته باشد.

اگر معاملات تجاری آنلاین زیادی انجام نمیدهید، یا از سرویس دیگری برای پرداخت های خود استفاده کرده اید و راضی هستید، نیازی به داشتن حساب تجاری نیست.

ارسال پول برای خانواده از خارج ار کشور

این گزینه های جایگزین PayPal به شما امکان می دهد مستقیماً برای دوستان و خانواده خود پول ارسال کنید.

Google Pay

پرداخت آنلاین ارزی

پرداخت آنلاین ارزی

Google Pay که قبلاً با نام Android Pay و Google Wallet شناخته می شد، سرویس پرداخت تلفن همراه Google است. قبلا میتوانستید از نسخه قبلی Google Pay به‌عنوان یک برنامه ضربه و پرداخت ( سیستم پرداخت وجه از طریق کارت اعتباری، کارت نقدی، گوشی هوشمند و غیره با استفاده از فناوری غیرلمسی ) و یک برنامه پرداخت همتا به همتا (P2P) استفاده کنید. اما اکنون فقط می توانید از این سرویس به عنوان یک ابزار پرداخت P2P استفاده کنید.

Google Pay یک سیستم پرداخت تلفن همراه همه کاره است. می توانید از آن برای پرداخت به دوستان خود، فروشگاه و سوپرمارکت و غیره استفاده کنید. کیف پول دیجیتال Google Pay کارت‌های بدهی، اعتباری و loyalty را ذخیره می‌کند و به شما امکان می‌دهد با استفاده از تراشه NFC گوشی هوشمند خود پرداخت را انجام دهید.

Google Pay بر آسان کردن پرداخت های موبایلی تمرکز دارد. همچنین به شما امکان می‌دهد برای هر کسی که آدرس ایمیل یا شماره تلفن او را دارید، پول ارسال کنید، حتی اگر کاربر Google Pay نباشد. گیرنده می‌تواند فوراً به یک حساب بانکی یا کارت نقدی پول را نقد کند. عملکرد مشابه اکنون برای کاربران Gmail نیز در دسترس است.

Apple Pay

پرداخت آنلاین ارزی

پرداخت آنلاین ارزی

اپل در پرداخت های موبایلی گوگل را شکست داده است. Apple Pay در سال 2014 در آیفون های سراسر جهان فعال شد. از آن زمان Apple Pay روز به روز پیشرفته تر شده است و در زمان نگارش این مقاله نزدیک به 400 میلیون کاربر دارد. Apple Pay فقط به آیفون ها محدود نمی شود. شما می توانید از Apple Pay در iPad یا Apple Watch خود نیز استفاده کنید.

Apple Pay به شما امکان می‌دهد کارت‌های اعتباری، بدهی و کارت‌های وفاداری را برای استفاده با ترمینال های پرداخت NFC آپلود کنید.

نقطه ضعف Apple Pay در مقایسه با Google Pay این است که گیرنده پول نیز باید از Apple Pay استفاده کند. اگر برنامه Apple Pay را نصب نکرده باشید، همچنان می‌توانید پول ارسال کنید. اما برای دسترسی و نقد کردن پول، باید Apple Pay را نصب کنند.

WeChat Pay

پرداخت آنلاین ارزی

پرداخت آنلاین ارزی

WeChat Pay یک کیف پول دیجیتال و سرویس پرداخت است که در دسترس کاربران وی چت است. وی چت یکی از بزرگترین سرویس های پیام رسانی در جهان است. هر کاربر وی چت این امکان را دارد که از WeChat Pay استفاده کند. تعداد زیاد کاربران WeChat بیش از 1.1 میلیارد است. چین بیشترین تعداد کاربران ویچت را دارد و محبوبیت این برنامه در سراسر جهان افزایش یافته است. این رشد تا حدی به دلیل معرفی این برنامه توسط کاربران چینی در کشورهای مختلف به افراد دیگر است.

WeChat با سایر سرویس های Tencent، از جمله سایت های شبکه های اجتماعی و پلتفرم های بازی ادغام شده است.

Facebook Messenger Payments

پرداخت آنلاین ارزی

پرداخت آنلاین ارزی

برخی از افراد در اعتماد به فیس بوک برای هر نوع اطلاعات پرداختی تردید دارند. به هر حال این غول رسانه های اجتماعی سابقه بدی در حفظ حریم خصوصی دارد. با این حال پرداخت های یکپارچه پیام رسان فیس بوک به چند دلیل بسیار مفید است. 

اول از همه استفاده از Payments Messenger Facebook بسیار آسان است. کافیست فرد مورد نظر خود را در برنامه مسنجر پیدا کنید، پرداخت را انتخاب کنید و مبلغ را اضافه کنید. دوم شما می توانید بدون پرداخت هزینه از دوستان و خانواده خود پول ارسال و دریافت کنید.

در نهایت اگر دوست شما قبلاً یک حساب فیس بوک داشته باشد، ارسال پول به آنها از طریق برنامه نیازی به ابزار اضافی ندارد و کل فرآیند پرداخت بسیار ساده است.

بهترین جایگزین پی پال برای پرداخت های آنلاین چیست؟

اگر میخواهید به دوستان و خانواده خود پول ارسال کنید، یکی از چهار گزینه بالا را انتخاب کنید. کاربران اپل ممکن است Apple Pay را ترجیح دهند، به خصوص که اینکه با محصولات اپل و iOS ادغام می شود. با این حال، کسانی که دستگاه‌های اندرویدی (و iOS ) دارند باید Google Pay را در نظر بگیرند، که سرویس مشابهی را بدون محدودیت‌های اپل ارائه می‌دهد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT