دیجیتال اوشن (Digital Ocean) چیست

پرداخت ارزی دیجیتال اوشن (Digital Ocean)

زمان مطالعه 3 دقیقه

شرکت دیجیتال اوشن (Digital Ocean) شرکتی است که کمپانی‌های ایرانی زیادی از خدمات حرفه‌ای این شرکت استفاده می‌کنند و در این مقاله به معرفی کامل‌تری از این شرکت می‌پردازیم.

شرکت دیجیتال اوشن (Digital Ocean) چیست؟

Digital Ocean یک شرکت ارائه دهنده خدمات زیرساخت رایانش ابری در کشور آمریکا می‌باشد. در سال ۲۰۱۸، دیجیتال اوشن موفق به کسب عنوان سومین شرکت خدمات وب سرویس ابری دنیا در زمینه کامپیوترهای web-facing شد.

این شرکت، خدمات وب سرویس ابری و تامین سرور برای توسعه دهندگان نرم افزار و استارتاپ‌های کوچک را ارائه می‌دهد. با استفاده از این خدمات، استارتاپ‌ها و شرکت‌های اینترنتی می‌توانند بدون در خطر انداختن عملکردشان و با استفاده از اپلیکیشن‌های دیجیتال اوشن، که به صورت موازی در چندین سرور ابری اجرا می‌شوند، خود را مقیاس کنند.

خدمات وب سرویس ابری چیست؟

وب سرویس ابری یعنی به جای اینکه نگه‌داری و دسترسی به دیتاها و برنامه‌ها، به رایانه‌ی شما محدود باشد، در سراسر اینترنت قابل دسترس باشد به نوعی که خود شما تنطیمات لازم مانند پهنای باند، فضای ذخیره و … را بر اساس نیازتان تنظیم می‌کنید.

خدمات دیجیتال اوشن چیست؟

دیجیتال اوشن (Digital Ocean)

خدمات این شرکت بسیار گسترده و البته با کیفیت بالا به مشتریان عرضه می‌شود که مهمترین آن شامل:

  • خدمات هاستینگ وب سایت‌ها
  • خدمات راه‌اندازی اپلیکیشن‌ها
  • خدمات هاستینگ استریم ویدیو
  • خدمات هاستینگ توسعه و ساخت گیم
  • خدمات VPN ابری
  • خدمات محاسباتی داده‌ها
  • خدمات استارتاپی و ارایه سرویس‌های مرتبط با ایده‌های نو
  • خدمات SaaS (نرم افزار به عنوان سرویس)
  • خدمات توسعه فروشگاهی آنلاین
  • خدمات پنل مدیریتی کلود اختصاصی

خدمات Droplet این شرکت چیست؟

دراپلت دیجیتال اوشن (Digital Ocean)

اختصاص سرور‌ها بر اساس نیاز کاربر یا شرکت، به صورت خدمات Droplet ارایه می‌شود:

۱) Basic: این خدمات برای میزبانی وب سایت‌های ساده، وبلاگ‌ها، فریوم‌ها و انواع میکرو سرویس‌های هاستینگ ارایه می‌شود.

۲) General Purpose: این خدمات برای سایت‌هایی با ترافیک بالا، سایت‌های فروشگاهی پیشرفته، ارایه دهندگان SaaS مورد استفاده است.

۳) CPU-Optimized: این خدمات ابری برای پردازش‌های هوش مصنوعی، کدنویسی ویدیویی، پروسه‌های چند لایه، front-end فعال وب سرور مورد استفاده است.

۴) Memory-Optimized: این خدمات برای عملکرد‌های سنگین پایگاه داده‌ها، فرایند‌های بیگ دیتا‌ها و همچنین ذخیره Cash ها استفاده می‌شود.

۵) Storage-Optimized: این نوع خدمت برای مانیتورنیگ نرم‌افزارها و داده‌های خروجی از آنها مورد استفاده است.

دلایل محبوبیت دیجیتال اوشن چیست؟

خدمات دیجیتال اوشن (Digital Ocean)

۱) رابط کاربری ساده: رابط کاربری این برنامه زیبا و کارآمد است و تمامی زرق و برق‌های اضافه که کار را برای کاربران جدید سخت می‌کند، از آن حذف شده‌اند. تعداد لینک‌ها، دکمه‌ها و ویژگی‌های داشتبورد بهینه شده‌اند تا دسترسی راحت‌تر شود.

۲) انعطاف پذیر بودن سرور: بخش تنظیمات، مدیریت و گسترش اپلیکیشن‌های وب، مقیاس پذیر می‌باشد. پس از راه اندازی وب سرویس خود، به راحتی می‌توانید اندازه آن را تغییر بدهید یا تنظیم کنید.

۳) قیمت‌های شفاف: قیمت‌های ارایه شده اگرچه گسترده است، اما واضح و شفاف می‌باشد و باعث سردرگمی نخواهد شد.

۴) کنترل پنل ساده و کاربردی: کنترل پنل بسیار ساده‌ای  ارایه می‌دهد و خیلی راحت می‌شود سرور‌ها را تگ کرد و یا به یک Floating IP ارتباط داد.

۵) انجمن دیجیتال فعال: دیجیتال اوشن همواره در تلاش بوده است تا فناوری‌های جدید و پیشرفته را، حتی اگر کاملا رشد نکرده باشند، به کار گیرد. به همین دلیل این انجمن شما را در استفاده از این نوع خدمات ویژه یاری می‌کند.

۶) پایگاه‌های داده در سرتاسر دنیا: سرورهای این شرکت در ۱۲ منطقه مهم جهان مستقر شده است و خدمات‌شان در بیش از ۱۹۰ کشور ارائه می‌شود.

اگر قصد پرداخت ارزی  خدمات دیجیتال اوشن (Digital Ocean) را دارید، به راحتی می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی با پی پال مجموعه اول پرداخت استفاده کنید.

خدمات پرداخت ارزی با پی پال

 

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT