سایت clickasnap

پرداخت در سایت clickasnap | کسب درآمد از سایت clickasnap

زمان مطالعه < 1 دقیقه

سایت clickasnap یکی از اولین پلتفرم ها برای به اشتراک گذاری، مدیریت و کسب درآمد از هنر شما هنرمندان هست. این وبسایت به کاربران این کمک را میکند تا برای کارشان درآمد کسب کنند که این درآمد به صورت دلار هست با استفاده از این پلتفرم نوآورانه هنرمندان ، عکاسان ، سازندگان محتوا و سایر خلاقان اجازه می دهد عکس ها یا تصاویر اصلی خود را در حساب ClickASnap خود بارگذاری کنند. برای پرداخت در سایت clickasnap می توایند از لینک زیر ثبت سفارش نمایید:

پرداخت در سایت clickasnap

پرداخت در سایت clickasnap

شما می توانید حتی عکس هایی را با دوربین موبایلتون بگیرید و در این سایت آپلود کنید. کار با این سایت بسیار راحت هست ثبت نام میکنید و چند مدل اشتراک دارد که میتوانید اشتراک رایگانش را انتخاب نمایید و شروع به کسب درآمد از فروش عکس هاتون بکنید هر چی تعداد بازدید کنندگان از عکس های شما بیشتر شود درآمد تون بیشتر میشود .

clickasnap

در زمان ثبت نام این سایت اطلاعات شخصی محدودی که از شما میگیرد را جایی انتشار نمیکنند. یادتان باشد در زمان آپلود عکس هاتون حتما براش یه توضیح مختصر بنویسید تا درصد نمایش تصاویرتون بالانر برود. همچنین در نظر داشته باشید که اطلاعاتی از ایران در اکانت کاربری خود قرار ندهید زیرا در این صورت برای خرید و یا نقد درآمد ارزی  خود از سایت با مشکل روبرو خواهید شد.

امتیاز 4.4/5 - از 34 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

6 دیدگاه

  1. daniyalrhmanim گفت:

    دوست دارم

  2. فاطمه جعفری گفت:

    من عکاس هستم

  3. فاطمه جعفری گفت:

    می خوام عکس آپلودکنم

  4. فاطمه جعفری گفت:

    اینحا درامدداره

  5. فاطمه جعفری گفت:

    سایت خوب هست

  6. فاطمه جعفری گفت:

    ایا درامددارد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT