پرداخت در name.com

پرداخت در name.com | خرید از سایت name.com | اکانت name.com

زمان مطالعه 5 دقیقه

name.com یک شرکت معتبر ثبت دامنه در دنور کلورادو است که خدمات هاستینگ وب، دامنه‌های DNS، ایمیل، ساخت وب سایت و گواهی‌های SSL ارائه می‌کند. تا دسامبر سال ۲۰۱۲، سایت name.com حدود ۵۴۴۷۹۰ دامنه را ثبت کرده است. دامنه یک نام اختصاصی است که برای شناخته شدن سایت شما در فضای اینترنت به کار می‌رود. اگر شما یک طراح سایت هستید احتمالا با شرکت‌های مختلفی که خدمات ثبت دامین و میزبانی وب را ارائه می‌دهند آشنا هستید. سایت Name.com مانند سایت گوددی و جوکر یکی از مشهورترین سایت‌ها در زمینه‌ی خدمات خرید دامنه و هاستینگ است. در ادامه به آموزش پرداخت در name.com می‌پردازیم.

پرداخت در name.com

پرداخت در name.com

پرداخت در name.com

سایت Name.com یکی از سایت‌های مشهور در زمینه‌ی هاستینگ و خرید دامنه است. رتبه‌ی الکسای آن ۵۰۰۰ جهانی است و این نشان می‌دهد که تعداد بازدیدکنندگان این سایت بالا است. اصلی‌ترین سرویس این سایت خرید دامنه است. در این سایت دامنه‌های مورد نظر خود را در تمامی پسوندهای  موجود می‌توانید خریداری کنید. خدمات سایت اما به خرید دامنه و هاستینگ خلاصه نمی‌شود. شما  می‌توانید در Name.com از خدماتی همچون G Suite for Business ، وب هاستینگ، گواهی‌های SSL و وب سایت ساز استفاده کنید.

خدمات G Suite for Business

این سرویس یک سرویس حرفه‌ای برای داشتن جی‌میل مخصوص به کسب و کار است. این جیمیل‌ها با آدرس دامنه دلخواه ما ساخته می‌شوند و دارای سیستم مدیریت اختصاصی هستند. برای ایجاد این آدرس‌های حرفه‌ای مانند [email protected] بر روی دامنه خودتان می‌توانید از خدمات سایتName.com  استفاده کنید. با این کار شما تمامی امکانات جیمیل را دارید اما ادرس Gmail.com نمایش داده نمی‌شود. دو پکیج   G SUITE BASIC با قیمت ۴ دلار و G SUITE BUSSINESS با قیمت ۱۲ دلار، با امکانات مختلفی ارائه می‌شوند.

خدمات وب هاستینگ

در سال‌های اخیر زیرساخت‌های هاستینگ در ایران پیشرفته‌تر شده‌اند اما باز به منظور دسترسی به سرعت بالاتر، افراد تمایل به استفاده از هاست خارجی دارند. هرکدام از شرکت‌های خارجی و ایرانی خدماتی را برای ایجاد فضای میزبانی پیشنهاد می‌کنند. شما با مقایسه‌ی این خدمات از لحاظ قیمت و پشتیبانی می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. سایت Name.com  سه پکیج با قیمت‌های ۴ دلار، ۷ دلار و ۱۲ دلار ارائه می‌کند.

گواهی SSL

پرداخت در name.com

پرداخت در name.com

اگر شما به آدرس URL سایتی مثل گوگل نگاه کنید، می‌بینید که با HTTPS شروع شده است. S انتهای این پروتکل به معنای این است که اتصال بین دستگاه شما و سایت امن است. SSL یک تکنولوژی امنیتی است که از آن برای رمزگذاری اطلاعات بین دستگاه شما و سرور استفاده می‌شود. در واقع این گواهی تضمین می‌کند که اطلاعات شما در طول مسیر انتقال امن خواهد بود. در Name.com شما می‌توانید از میان چهار پکیج پیشنهادی سایت با قیمت های ۱۲۹ دلار و ۹ دلار گواهی SSL خود را انتخاب کنید.

وب سایت ساز

پرداخت در name.com

پرداخت در name.com

اگر به کدنویسی آشنایی ندارید، برای طراحی و ساخت وبسایت خود می‌توانید از سایت سازها استفاده کنید. دسترسی شما به سایت ساز این وب سایت در سه پکیج ابتدایی با قیمت ۳ دلار، پیشرفته با قیمت ۹ دلار و تجاری با قیمت ۱۲ ارائه می‌شود.
در کنار این خدمات، سایت Name.com   خدماتی مانند فرستادن ایمیل‌های گروهی و ساخت صفحه برای سایت، استفاده از SiteLock برای جلوگیری از هک شدن سایت را ارائه می‌کند.

مزایای استفاده از سایت Name.com

پرداخت در name.com

پرداخت در name.com

همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، سایت‌های زیادی در زمینه‌ی خرید و فروش دامنه در حال حاضر وجود دارند. اما محبوبیت Name.com  بی‌دلیل نیست. در ادامه به برخی از مزایای استفاده از این سایت اشاره می‌کنیم:

قیمت گذاری مناسب

یکی از نکاتی که مشتریان هنگام خرید دامنه در نظر دارند قیمت است. به همین سبب Name.com همواره تلاش می‌کند که بهترین قیمت‌گذاری را داشته باشد. اگر در سایت ثبت نام کنید امکان استفاده از پروموشن‌ها و تخفیفات نیز برای شما فعال خواهد شد.

قابلیت نمایش دامنه‌های تاریخ گذشته

با ورود به قسمت expiring domain شما می‌توانید در میان سایت‌هایی که اشتراک خود را تمدید نکرده‌اند، دامنه‌ی خود را انتخاب کنید. این خصوصیت زمانی اهمیت می‌یابد که شما یک نام خاصی را مد نظر دارید، بنابراین می‌توانید تاریخ انقضای آن را ببینید و در قسمت دامنه‌های تاریخ گذشته نیز جست و جو کنید.

امکان انتقال سریع در میان دیگر اکانت‌ها

سایت Name.com یک قابلیت easy account-to-account transfer یا انتقال سریع اکانت دارد. اگر نیاز به انتقال اطلاعات حساب و خریدهای خود دارید، می‌توانید در کم‌ترین زمان به اکانت دیگری در این ساعت انتقال دهید.

امتناع از دوره ۶۰ روزه انتقال دامنه

با توجه به قوانین انتقال هر دامنه باید تا ۶۰ روز بعد از انقضا نگهداری شود. سایت Name.com این امکان را فراهم کرده است که با تغییرات کوچکی در تنظیمات این انتقال را انجام دهید. خوبی این سایت این است که از هرگونه انتظار برای جابه‌جایی دامنه‌ها به دور است.

پرداخت در name.com

پرداخت در name.com

نحوه‌ی ثبت نام و پرداخت در سایت Name.com

برای خرید خدمات مورد نیاز از سایت Name.com باید مراحل زیر را طی کنید:
بر روی گزینه‌ی LOGIN بزنید و سپس بر روی Create new account کلیک کنید.
اطلاعات مورد نظر سایت را وارد کنید. (در این مرحله به آدرس و شماره تلفن خارجی نیاز دارید)
پس از تکمیل اطلاعات، شما نام دامنه خود را جست و جو می‌کنید و در صورت قطعی شدن آن را به سبد خرید خود وارد می‌کنید. در این مرحله روش‌های مختلف پرداخت به شما نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید روش‌های پی پال یا پرداخت با کارت اعتباری را انتخاب کنید.
پرداخت با پی پال: پرکاربردترین کیف پول الکترونیکی در سطح جهان است. امروزه اکثر سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی پرداخت با پی پال را معتبر می شمارند. برای ساخت پی پال شما به یک ایمیل و یک کارت اعتباری برای متصل کردن حساب خود به پی پال نیاز دارید.
پرداخت با کارت‌های اعتباری: کارت اعتباری و دبیت کارت حساب‌های بانکی رسمی و معتبر هستند. این کارت‌ها مانند کارت‌های بانکی ایرانی امکان پرداخت از طریق دستگاه پوز و پرداخت اینترنتی را دارند.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT