افزایش تعداد فالوور با سوشیال پنل

افزایش تعداد فالوور با سوشیال پنل ۲۴ (Socialpanel24)

زمان مطالعه 7 دقیقه

شاید بار‌ها برای شما این سوال پیش آمده باشد که چطور می‌توانیم در یک اپلیکیشن یا رسانه دیجیتال تعداد بازدیدکنندگان یا دنبال کنندگان خود را به سرعت بالا ببریم؟ بخصوص اگر صاحب شغل یا برند خاصی هستید، در این مقاله به افزایش تعداد فالوور با سوشیال پنل ۲۴ (Socialpanel24) می‌پرداریم.

در دنیای امروز افراد بیشتری در تلاش هستند که با روش‌های نوین، محصول یا برند خود را در جامعه معرفی کنند. بطور مثال استارتاپ‌ها یا صاحبان مشاغل کوچک با روش‌هایی نظیر جذب فالوور در اینستاگرام (Followers) یا راه اندازی کانال در تلگرام به تبلیغ محصول خود می‌پردازند. در حقیقت بازاریابی شبکه‌های اجتماعی انواع متنوعی دارد که بسته به شرایط باید بهترین روش را انتخاب کرد.

این همان تبلیغ دهان به دهانی است که از سال‌های بسیار دور تاکنون مورد استقبال تقریبا بخش عمده‌ای از افراد یک جامعه بوده است. به عقیده کارشناسان شاید این حرف بسیار به جا باشد که همیشه ۵۰ درصد از سود باید صرف تبلیغات شود. اما امروزه روز شاهد آن هستیم که با روش‌های بسیار کم هزینه‌تر هم می‌توان اقدام به جذب مشتری کرد.

فرایند افزایش تعداد فالوور با سوشیال پنل

بطور مثال شاید امروز کفشی که شما از یک مغازه خریداری می‌کنید با پوشیدن آن و تعریف از جنس‌های آن مغازه، دوستان و آشنایان شما هم ترغیب به خرید از آن فروشگاه شوند و آنها نیز به سهم خود هر یک به صورت یک نمایندگی تبلیغات آن هم به طور ناخواسته برای آن فروشگاه باشند. همان طور که طی سالیان گذشته همه ما شاهد آن بوده‌‌ایم، اشاعه گسترده یک لباس، مد یا برند در سطح جامعه چطور می‌تواند تبدیل به یک اپیدمی پولساز و سود آور برای صاحبان آن شغل شود.

روش های جدید جذب فالوور

از طرفی این نکته را هم نمی‌شود کتمان کرد که روش‌های جدیدی که به لطف تکنولوژی در دسترس افراد قرار گرفته تاثیر بسزایی در سرعت معرفی آن محصول یا برند دارند. مثلا اگر شما چندین سال پیش یک فروشگاه مواد غذایی در سطح یک کلانشهر افتتاح می‌کردید باید ماه ها یا حتی سالها تلاش می‌کردید تا برای فروشگاه خود یا برند خود اسم و رسمی بدست می‌آوردید و بعد از آن با سیر صعودی مشتریان می‌توانستید سود نه چندان لایقی کسب کنید، که این امر در اصطلاح بازاریان و کسبه قدیمی به آن عموما چوب خوری اطلاق می‌شود.

روش‌های سنتی جذب مشتری و مخاطب

بعد از گذشت سالیان سال، افراد به صرافت تبلیغ محصول خود در رسانه‌هایی که اغلب در دسترس عموم قرار دارد افتادند. آنها تبلیغات در رسانه‌های جمعی نظیر روزنامه‌های کثیر الانتشار و یا رادیو و تلوزیون را برگزیدند. البته این راه در زمان خود حسن‌های بسیار زیادی داشت که روزانه صاحبان مشاغل بسیاری را به خود جلب می‌کرد و مشتاقانه سعی در معرفی محصول خود در این رسانه‌ها داشتند.

 تبلیغات تلوزیونی و روزنامه

اگر چه تلوزیون واقعا نقش بسزایی در برندینگ کردن محصولات داشت و به سرعت نظر خیلی از بینندگان را جهت خرید آن محصول به خود جلب می‌کرد، اما از عیب‌های بزرگ آن می‌شود به پرهزینه بودن تبلیغات اشاره کرد که عموما جهت کسب و کار‌های کوچک به صرفه نخواهد بود. شاید راهی که انتخاب می‌کردند روزنامه‌های کثیرالانتشار بود که آن هم به نوبه خود دارای عیب‌هایی بود. بطور مثال می‌شود به زمانبر بودن آن جهت نوبت چاپ اشاره کرد. بدین منظور که شما اگر قصد داشتید پروموشن خاصی در ارایه محصول خود ارایه کنید و زمان برای شما مهم است که در تایم مشخصی باید به چاپ برسد می‌بایست از چند هفته یا حتی چند ماه پیش ستون مخصوص را رزرو می کردید.

مراحل افزایش تعداد فالوور با سوشیال پنل

تبلیغات پیامکی

با گذشت زمان کم کم افراد به تبلیغات پیامکی رو آوردند که به سهم خود هنوز هم بخش عمده‌ای از تبلیغات را به خود اختصاص داده است. هر چند این راه نسبت به راه‌های قبل هم کم هزینه‌تر است و هم عیب‌های روش روزنامه و زمانبر بودن آن را ندارد، اما عیبی که اغلب کارشناسان به آن اشاره می‌کنند این است که آن تاثیری که باید و شاید توسط قوه بصری باید به مشتریان القا شود را ندارد.

مثلا نمی‌شود این انتظار را داشت که تاثیری که تبلیغات تلوزیونی بر قوه بینایی مشتری می‌گذارد یک پیام تبلیغاتی هم به همان اندازه تاثیرگذار باشد. سوای این مشکل می‌توان به یک نکته دیگر نیز پرداخت و آن انتخاب تصادفی افراد است. بطور مثال شاید شما در آن واحد شما به ۵۰۰۰ کاربر پیامک ارسال کنید که لزوما کمتر از ۵۰ درصد آنها محصول شما را مورد استفاده قرار می‌دهند. البته اگر سایت خارجی را مدیریت می‌کنید، میتوانید با استفاده از خدمات eCall.ch به تبلیغات مسجی دست پیدا کنید.

روش‌های مدرن جذب مشتری و مخاطب

در سالیان گذشته فروم‌ها هم می‌توانستند نقش به سزایی را در ارایه محصولات ایفا نمایند. بطور مثال اگر شما خواهان خرید یک لنز دوربین بودید با اندکی جستجو در اینترنت به تالار‌های گفتگویی هدایت می‌شدید که کما بیش می‌توانستند در پاسخ به ابهامات فکری شما جهت خرید آن محصول به درست یا غلط توسط کاربران دیگر بر اساس تجربه شخصی خود مهم و تاثیرگذار باشند. اما رفته رفته با پیشرفت تکنولوژی بخصوص در بخش فضای مجازی و پیدایش اپلیکیشن‌های متفاوت و خدماتی منحصر بفرد این تالار های گفتگو منسوخ و از رده خارج شدند.

امروزه بر روی گوشی همه ما اپلیکیشن‌هایی نظیر تلگرام (Telegram)، واتس آپ (Whats app)، اینستاگرام (Instagram) و… نصب داریم و روزانه هر کدام از ما کم یا زیاد زمانی را برای آن می‌گذاریم. این شبکه‌ها را به صورت جمعی سوشیال پنل می‌گویند.

اگرچه نمی‌شود منکر آن شد که این ابزار و برنامه‌ها نقش به سزایی در ارتباط افراد با یکدیگر و یا حتی سرگرمی ایفا می‌کنند، افراد بسیاری در سطح جهان با اندکی هوش و برنامه ریزی، این اپ‌ها را جهت اشتغال زایی، فروش محصول و یا تبلیغ محصولات خود به خدمت گرفته و روزانه بصورت گسترده‌ای از آن درآمدزایی می‌کنند. شاید با روی کار آمدن این اپلیکیشن‌ها، بسیاری از عیوب روش‌های گذشته برطرف شده و همه روزه افراد بیشتری جهت به کار گیری این ابزارها برای کسب درآمد اشتیاق نشان می‌دهند.

برخی از این اپلیکیشن‌ها در جوامعی با استقبال بی نظیر روبرو می‌شوند و برخی دیگر ممکن است اقبالی در آن جامعه نداشته باشند. بطور مثال بر هیچ کس پوشیده نیست که اپلیکیشن وی چت (chat) در سه سال متوالی به شدت در چین مورد استفاده قرار گرفته است. یا اسنپ چت (snap chat) که در جوامع اروپایی یا آمریکا از محبوبترین اپلیکیشن‌ها به شمار می‌رود، درحالی که در جوامع آسیایی و خاورمیانه از استقبال کمتری برخوردار است.

روش افزایش تعداد فالوور با سوشیال پنل

 

اینستاگرام (instagram)

شاید بسیار برای شما اتفاق افتاده باشد که حین کار با اینستاگرام (Instagram) شخصی خود، یک صفحه اینستاگرامی شما را فالو (Follow) کند و بعد شما مشتاق به دنبال کردن آن صفحه شوید و از نزدیک با محصولات و خدماتی که ارایه می‌دهد آشنا می‌شوید. حسن این روش تبلیغ این است که اگر کاربر به این نتیجه رسید که این صفحه کارآمدی برایش ندارد با لمس کردن گزینه آنفالو برای همیشه از شر این صفحه رهایی می‌یابد. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت کاربرانی که صفحه شما را آنفالو نمی‌کنند، بطور تخصصی خدمات و محصولات شما را دنبال می‌کنند.

کانال های تلگرامی (Telegram channel)

خیلی از اوقات،  روی پاکتی که شما خرید کرده‌اید، لوگوی تلگرام (Telegram Logo) و آدرس کانال تلگرامی (Telegram channel)  مغازهای که خرید کرده‌اید درج شده است. یا هنگامی که مغازه‌دار به شما یک کارت ویزیت می‌دهد که لوگوی تلگرام را در کنار دیگر لوگو‌ها نظیر اینستاگرام (Instagram) را مشاهده می‌کنید و با وارد شدن به کانال تلگرامی آنها از آخرین اخبار و به روز ترین محصولات شان آشنا خواهید شد .

اگر چه این ابزار‌ها این امکان را برای شما فرآهم می‌کنند که هزاران و یا میلیون‌ها کاربر و مشتری را در صفحه یا کانال خود تحت پوشش قرار دهید ، اما باید گفت که به صورت دستی و غیر اتوماتیک جذب کاربر می‌تواند اندکی برای شما زمانبر و یا دردسر ساز باشد. در همین حین وبسایت‌هایی این امکان را برای شما فرآهم می‌کنند که فالور‌های خود را به سرعت و با حجم زیاد بالا ببرید.

رباط جذب فالوور (follower bot)

این وبسایت‌ها در زمینه ارایه ربات‌هایی (Robots) فعال هستند که بصورت خیلی حرفه‌ی و با درصد خطای بسیار کم نسبت به نیاز صفحه اینستاگرام شما و یا کانال تلگرامی‌تان به سرعت برای شما جذب کاربر کنند. آنها بعضا می‌توانند در مدت زمان کمتر از یک ماه ۵۰۰۰ دنبال کننده به صفحه شما اضافه کنند.

اگر کاربر حرفه‌ای یوتیوب هستید یا تبلیغات خود را در این شبکه جهانی در معرض دید قرار می‌دهید، این وبسایت ‌ها ‌می‌توانند به سرعت هر چه تمام‌تر و بسته به نیاز شما با اندک هزینه‌ای تعداد بینندگان شما را در کانال یوتیوب(You Tube channel) بیشتر و بیشتر کنند.

انواع افزایش تعداد فالوور با سوشیال پنل

یا ممکن است می‌خواهید کانال تلگرامی جهت راه اندازی باشگاه مشتریان برای محصول خود داشته باشید اما نمی‌دانید باید از کجا شروع کنید، ربات‌ها در این حین به کمک شما آمده و می‌توانند روزانه به اعضای کانال شما بیفزاید .

اگر چه در این حین وبسایت‌های فارسی زبان بسیاری را بشناسید که اقدام به فروش این ربات ها (Robots) می‌کنند، اما شاید برای شما بسیار جالب باشد که بدانید این وبسایت‌ها از کجا سرویس‌های مورد نظر را تامین می‌کنند و بعد در اختیار کاربران ایرانی قرار می‌دهند. بطور مثال برای هر کسی می‌تواند این موضوع جذاب باشد اگر بتواند این رباتها را بصورت دسته اول و بدون پرداخت هیچ هزینه اضافی و یا فی تبدیل به دلار کند. افزایش تعداد فالوور با سوشیال پنل ۲۴ یکی از مرسوم‌ترین روشها میان ایرانی می‌باشد.

حتما برای شما جالب خواهد بود که این وبسایت‌ها حتی مدارکی جهت احراز هویت شما اخذ نخواهد شد. همچنین می‌شود به درگاه‌های این وبسایت‌ها اشاره کرد که تقریبا تمامی درگاه‌های دیجیتال را ساپورت می کنند. 

افزایش تعداد فالوور با سوشیال پنل ۲۴ (Socialpanel24)

 در بین این سایت‌ها، شاید بتوان به مهم‌ترین و معرف‌ترین آنها یعنی سوشیال پنل ۲۴ (Socialpanel24) اشاره کرد که هم سابقه طولانی‌تری نسبت به بقیه سایت‌ها دارد و هم گستره‌ی بسیار زیادی از اپلیکیشن‌ها را دارا می‌باشد و تقریبا می‌توان همه سوشال پنل (Social Media)‌ها نظیر اینستاگرام ، تلگرام، توییتر ، یوتیوب، فیس بوک و … را یافت.

بنابراین اگر همین امروز به بدنبال خرید ربات جهت افزایش کاربران (increase user) خود هستید و با هزینه ماهیانه مجبور به پرداخت هزینه گزاف در وبسایت‌های واسط هستید، می‌توانید با داشتن یک ایمیل و یک حساب اسکایپ، در این وبسایت ثبت نام کرده و از محصولات آن لذت ببرید. بخصوص اگر بدانید که این وبسایت بطور اختصاصی برای کاربران ایرانی و فارسی زبان هم خدمات ویژه‌ای ارایه می‌دهند.

خرید از سوشیال پنل ۲۴ (Socialpanel24)

سوشیال پنل ۲۴ (Socialpanel24) یکی از بزرگترین سایت‌هایی است که خدمات فالوور و بازدید از سوشیال مدیا را ارائه می‌کند. برای افزایش تعداد فالوور با سوشیال پنل نیاز به پرداخت ارزی است که البته روش‌های پرداختی به سایت سوشیال پنل ۲۴ متفاوت می‌باشد. جهت پرداخت به سایت سوشیال پنل می‌بایست از حساب‌های بین المللی استفاد کرد. مجموعه اول پرداخت کار پرداخت ارزی را برای کاربران خود با تمامی روش‌های ممکن فراهم کرده است. پرداخت ارزی به سایت سوشیال پنل در کمترین زمان از طریق این مجموعه انجام خواهد شد. 

امتیاز 4.8/5 - از 53 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

2 دیدگاه

  1. فرزاد گفت:

    سلام
    میخواستم بدونم چطور میشه سایت خودمون رو به سوشیال پنل متصل کنیم و خدماتش رو در سایت خودمون بفروشیم؟
    ی چیزایی درموردش تو خود سایت نوشتن که پنل میدن ولی درست متوجهش نشدم
    اگر میشه ی توضیحی در این مورد بدید
    ممنون از سایت خوبتون.

    1. فرید امیری گفت:

      با سلام
      در این مورد اطلاعی نداریم

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT