چطور پی پال بفروشیم

چطور پی پال بفروشیم ؟ | کجا پی پال بفروشیم ؟

زمان مطالعه 2 دقیقه

پی‌پل (PayPal) شناخته‌شده‌ترین و بزرگترین‌ سرویس در زمینه‌ نقل و انتقال الکترونیکی وجوه است. پی‌پال بانک نیست و کاربران از حساب بانکی، کارت اعتباری یا دبیت کارت خود به واسطه پی‌پال به نقل و انتقال وجوه یا خرید می‌پردازند. این شرکت قوانین و مقررات سختی را جهت حفظ امنیت حسابها و پرداختهای اینترنتی فراهم کرده است. اما سوالی که برای کاربران ایرانی با توجه به تحریمات وجود دارد این است : چطور پی پال بفروشیم ؟

فروش پی پال

چطور پی پال بفروشیم ؟

متاسفانه به دلیل محرومیت بانک های ایران، مشاهده درگاه بانک های ایرانی در سایت های خارجی میسر نمی باشد. اما این موضوع مانع کسب درامد ارزی شما از طریق گرفتن پروژه و یا بازی های آنلاین نمی شود! ما می توانیم وجه شما را دریافت کنیم و عملیات تبدیل دلار پی پال به ریال را برایتان انجام دهیم.

سرویس نقد کردن پی پال اول پرداخت

اگر شما جزو افرادی هستید که درآمد ارزی دارید و نمیتوانید درآمد ارزی خود را به سادگی دریافت یا نقد کنید اول پرداخت به شما کمک کند تا درآمدهای خود را به ریال تبدیل کنید. اول پرداخت به افراد زیادی از جمله طراحان وب، طراحان انیمیشن، طراحان اپلیکیشن، دارندگان وبلاگ های پربازدید، مشاورهای بین المللی و … کمک میکند تا درآمد های ارزی خود را نقد کنند.

نقد درآمد ارزی

پس از دریافت درآمد ارزی خود، به راحتی با ثبت درخواست نقد کردن پی پال، می توانید عملیات تبدیل دلار پی پال به ریال را به ما بسپارید.
شما می توانید نرخ خرید ارز ها را در هر لحظه در داشبورد اکانت کاربری خود مشاهده نموده و از معادل ریالی درآمد خود اطلاع پیدا کنید.

برای نقد کردن پی پال به چه اطلاعاتی نیاز است؟

برای انجام این سرویس تنها کافی است درخواست خود را از طریق فروش ارز به ما ثبت نمایید و حساب پی پال یا سایتی که قست نقد کردن موجودی آن را دارید و مقدار ارز را در فرم وارد نمایید تا فاکتور جهت پرداخت به اکانت شما ارسال شود.

چطور پی پال بفروشیم

چطور پی پال بفروشیم

برای نقد کردن ارز Paypal چه کنم؟

ابتدا در سایت عضو شوید سپس وارد پنل کاربری خود شوید سپس در پنل کاربری قسمت فروش ارز به ما را انتخاب نمایید.

اکانت پی پال ندارم، چطوری پول دریافت کنم؟

بله. شما می توانید از حساب های پی پال مجموعه نسبت به نقد و دریافت پی پل اقدام نمایید. در نظر داشته باشید که سایت اول پرداخت دارای بهترین نرخ خرید دلار پی پال و همچنین بدون محدودیت می باشد.

چرا برای نقد پی پال باید سفته ارسال کنم ؟

در صورتی که دریافتی های شما شخصی بوده مستقیما به حساب ما واریز شوند نیاز به ارائه سفته می باشد. این مورد نیز به دلیل قانون دیسپوت یا همان باز پسگیری پی پال می باشد.

چگونه بدون ارسال سفته؛ پی پال نقد کنم ؟

در صورتی که به هر دلیلی برای نقد پی پال از حساب شخصی قصد ارسال سفته را ندارید؛ هیچ مشکلی نیست! اما همان طور که اعلام شده به دلیل قانون دیسپیوت پی پال؛ مبلغ ریالی مورد نظر به مدت ۶ ماه نزد مجموعه می ماند و پس از طی این دوره؛ به حساب بانکی شما واریز خواهد شد.

 

امتیاز 5/5 - از 6 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT