کاردانو سقوط خواهد کرد

کاردانو سقوط خواهد کرد ؟

زمان مطالعه 2 دقیقه

شرکت Arcane Research که یک پلتفرم معروف زنجیره‌ای و تحقیقاتی در صنعت ارزهای دیجیتال است، حدود یک سال پیش پیش‌بینی جسورانه‌ای درباره اکوسیستم کاردانو و جایگاه آن در بین ارزهای دیجیتال بر اساس ارزش بازار ارائه کرد. اما همه چیز آن طور که باید پیش نرفت. در این پست به بررسی این سال می پردازیم : آیا کاردانو سقوط خواهد کرد ؟

کاردانو سقوط خواهد کرد ؟

بر اساس این گزارش یک ساله، XRP و کاردانو باید جایگاه خود را در بین ۱۰ ارز دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار از دست می‌دادند. بحث اصلی تحلیلگران، سهم بازار و استفاده ای بود که کاردانو و XRP داشتند.

کاردانو سقوط خواهد کرد

کاردانو سقوط خواهد کرد

با رشد تصاعدی شبکه‌ هایی مانند بایننس اسمارت چین و عقب راندن رمزارزهای قدیمی، Arcane روی رشد بلاک چین هایی با قابلیت استفاده و درآمد بالا شرط‌بندی می‌کرد که کاردانو و XRP فاقد آن بودند.

وقتی کاردانو فناوری قراردادهای هوشمند خود را معرفی کرد و اولین برنامه های غیرمتمرکز ساخته شده در شبکه شروع به جذب کاربران و سرمایه گذاران کردند، وضعیت تغییر کرد. حتی این شبکه قفل شدن بیش از ۳۰۰ میلیون دلار در قرارداد هوشمند برنامه های غیرمتمرکز خود را جشن گرفت.

طبق گفته CoinMarketCap، در حال حاضر، کاردانو به دنبال بحران کلی در حوزه‌های DeFi و NFT شاهد خروج خفیف وجوهی است، اما همچنان از نظر ارزش بازار در بین شش ارز دیجیتال برتر باقی می‌ماند. در میان ارزهای دیجیتال ناپایدار، ADA چهارمین دارایی بزرگ دیجیتال در جهان است.

کاردانو علاوه بر بهبود جایگاه خود در بازار، برای ارائه بروزرسانی ها و اعلامیه های جدید در تابستان آماده می‌شود. برخی از این بروزرسانی ها شامل Vasil Hard Fork و راه حل های مختلفی مانند استیبل کوین الگوریتمی Djed می‌شود.

در زمان انتشار این مقاله، ADA با قیمت ۰/۶ دلار معامله می‌شود و در هفته گذشته رشد داشته است. ارزش بازار این رمزارز ۲۱ میلیارد دلار است.

منبع: u.today

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT