کسب درآمد در آمازون

10 روش قابل اعتماد برای کسب درآمد در آمازون

زمان مطالعه 8 دقیقه

به دنبال راه هایی برای کسب درآمد در آمازون هستید؟ در اینجا چند روش قابل اعتماد برای کسب درآمد در آمازون وجود دارد که کار می کنند.

چه بخواهید یک کسب و کار راه اندازی کنید و چه بخواهید، تجارت الکترونیک فرصت های زیادی را ارائه می دهد. مانند سایر غول های تجارت الکترونیک، آمازون فرصت های شغلی گسترده ای را در سراسر جهان ایجاد می کند. و با اطلاعات صحیح، می‌توانید از راحتی خانه خود به این پلتفرم بپیوندید و در عین حال خدمات خود را به مخاطبان جهانی ارائه دهید.

اگرچه محبوب ترین نظر داشتن یک فروشگاه آنلاین است، اما آمازون مدل های کسب و کار مختلفی را ارائه می دهد که می تواند به شما کمک کند بدون تعهد مالی زیاد درآمد کسب کنید.

کتاب خود را در Kindle Direct Publishing منتشر کنید

Amazon KDP پلتفرمی است که به شما امکان می دهد کتاب های دیجیتالی منتشر کنید و از فروش آنها حق امتیاز کسب کنید. به عنوان یک نویسنده، سرویس تحریریه به شما امکان می دهد کتاب ها و مجلات خود را به صورت رایگان فهرست کنید، البته هزینه چاپ از شما دریافت می شود.

اکنون، Kindle Direct روند انتشار را آسان می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که جزئیات کتاب خود را وارد کنید، آپلود کنید و پیش نمایش آن را مشاهده کنید. در حالی که می توانید ویرایش های خود را پس از انتشار کتاب خود انجام دهید، تغییر جزئیات مربوط به آن در زمانی که در حال بررسی است غیرممکن است.

علاوه بر این، آمازون اجازه استفاده از طرح های شخص ثالث را می دهد، مشروط بر اینکه با مقررات مالکیت معنوی مطابقت داشته باشند. همچنین می‌توانید بر خلاف سایر پلت‌فرم‌های خودنشر، حداقل مقدار سفارش خود را روی یک تنظیم کنید.

کسب درآمد در آمازون: یک اینفلوئنسر آمازون شوید

کسب درآمد در آمازون

کسب درآمد در آمازون

اینفلوئنسر آمازون بودن یک راه عالی برای کسب درآمد غیرفعال است. اینفلوئنسرهای آمازون تولیدکنندگان محتوا هستند که بر انتخاب خرید مخاطبان تأثیر می گذارند. حتی اگر در حال حاضر از دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنید که برای تولید محتوا به شما پول می‌دهند، می‌توانید حساب‌های آمازون خود را به آن‌ها پیوند دهید و مخاطبان را متقاعد کنید که محصولات پیشنهادی شما را بخرند.

شما باید در حال حاضر در رسانه های اجتماعی حضور داشته باشید و مهارت های لازم برای شروع را داشته باشید. با این حال، این پذیرش را تضمین نمی کند، زیرا برنامه اینفلوئنسر آمازون می تواند بسیار انتخابی باشد.

به عنوان یک اینفلوئنسر آمازون، لازم نیست نگران هزینه‌های جاری یا صرف پول برای موجودی‌ها باشید. بسته به شرایط و ضوابط، اینفلوئنسرها نه تنها کمیسیون ها و جوایز کوچکی دریافت می کنند، بلکه ممکن است با محصولات یا نمونه خدمات رایگان نیز پاداش دریافت کنند.

در آمازون یک عمده فروش شوید

یک عمده‌فروش آمازون محصولات عمده را از تامین‌کنندگان یا تولیدکنندگان با نرخ‌های یارانه‌ای تامین می‌کند. پس از بسته بندی مجدد محصولات، از فروش مجدد آنها به خرده فروشان یا مصرف کنندگان نهایی سود می برید.

اولین قدم برای فروش عمده، ثبت نام به عنوان فروشنده حرفه ای آمازون است. هنگامی که تصمیم گرفتید کدام محصولات را بفروشید، می توانید تامین کنندگان را پیدا کنید و شروع به یافتن منابع برای خریداران بالقوه کنید. برای رضایت بهتر مشتری، می توانید از Fulfillment by Amazon (Amazon FBA) استفاده کنید. این سرویس برون سپاری به شما این امکان را می دهد که ارسال رایگان دو روزه را از طریق Prime به مشتریان خود ارائه دهید.

عمده فروشی آمازون همچنین به شما کمک می کند تا هزینه هایی را که برای ایجاد محصولات منحصر به فرد خود متحمل شده اید کاهش دهید. اگرچه ریسک کمتری دارد و سودهای بالاتر را به سرعت تضمین می کند، اما باید با روندها همراه باشید تا موجودی خود را مرتبط نگه دارید.

فروش کالا از طریق کالا توسط آمازون

فروش کالا در آمازون راه دیگری برای کسب درآمد بدون داشتن یک تجارت با برچسب خصوصی است. برخلاف سایر مدل‌های کسب‌وکار که نیاز به سرمایه دارند، این سرویس چاپ بر اساس تقاضا برای شروع به مقدار صفر نیاز دارد.

به عنوان یک مبتدی، باید یک حساب کاربری آمازون ایجاد کنید و منتظر تایید باشید. خوشبختانه، برای استفاده از Merch توسط آمازون نیازی نیست که یک طراح گرافیک، یک هنرمند یا یک تولید کننده محتوا باشید. و می‌توانید پس از تأیید حسابتان، آپلود و فروش آثار هنری خود را شروع کنید.

Merch by Amazon تعداد طرح هایی را که می توانید به عنوان مبتدی ارسال کنید محدود می کند. به طور خاص، شما باید حداقل ده فروش را تکمیل کنید تا لیست محصولات درجه دوم خود را افزایش دهید. با این حال، دستیابی به این یک شاهکار غیرممکن نیست، زیرا آمازون پایگاه مشتری گسترده ای دارد.

یک بازاریاب وابسته شوید

بازاریابی وابسته به آمازون وسیله ای عالی برای کسب درآمد ا

ز ترافیک شما به عنوان یک سازنده محتوا، وبلاگ نویس یا صاحب وب سایت است. شما به سادگی از ابزارهای لینک سازی استفاده می کنید و مخاطبان خود را به سمت خرید محصولات پیشنهادی خود هدایت می کنید، سپس جایزه دریافت می کنید.

برای شروع، باید به عنوان یک همکار آمازون به صورت رایگان ثبت نام کنید. پس از پذیرش، می توانید پیوندهای وابسته خود را در وب سایت یا پروفایل های رسانه های اجتماعی خود ادغام کنید. اگر مخاطبان شما از طریق پیوندهای شما در آمازون خرید کنند، کمیسیون شما تضمین می شود.

بازاریابی وابسته آمازون ممکن است برای همه راحت نباشد زیرا شما باید از یک لیست طولانی از سیاست های مرتبط پیروی کنید. از جمله آنها شرطی است که حداقل سه فروش در شش ماه انجام دهید یا اینکه حساب شما غیرفعال شود. بنابراین، قبل از تبدیل شدن به یک بازاریاب وابسته، باید ترافیک ثابتی داشته باشید.

کالاها را برای آمازون تحویل دهید

کسب درآمد در آمازون

کسب درآمد در آمازون

 

برنامه شریک خدمات تحویل آمازون (DSP) به شما این امکان را می دهد که یک تجارت لجستیکی تمام وقت راه اندازی کنید و در عین حال با آمازون برای تحویل بسته ها شریک شوید. مزایای این همکاری شامل پشتیبانی قانونی از آمازون، گزینه های متعدد بیمه، و تخفیف های گسترده در هزینه های عملیاتی است.

داوطلبان علاقه مند باید یک درخواست آنلاین ارائه دهند و اطلاعاتی در مورد تجربیات کاری قبلی و سابقه وسایل نقلیه موتوری ارائه دهند. پس از این، مصاحبه‌های دقیقی انجام خواهید داد تا مشخص شود که آیا مهارت‌های شما تمام الزامات برنامه‌ها را برآورده می‌کند یا خیر. به طور کلی، این فرآیند طولانی و بسیار رقابتی است.

خوشبختانه، DSPها به بسیاری از مواد آموزشی دسترسی دارند تا به شما در درک انتظارات کمک کنند. بنابراین، زمانی که الزامات را برآورده کردید، سازگاری باید آسان باشد. با این حال، این برنامه فقط در شهرهای محدود در دسترس است زیرا هنوز در حال گسترش است. همچنین بهترین گزینه برای کسانی نیست که می‌خواهند یک سفر جانبی را از خانه شروع کنند زیرا تمام وقت است.

دستگاه های تجارت برای کوپن های هدیه

 

آمازون یک مرکز تجاری دارد که به شما امکان می دهد دستگاه های استفاده شده خود را با کارت های هدیه مبادله کنید. این معامله برای دور انداختن یا جایگزینی وسایل الکترونیکی قدیمی سودآور است زیرا می توانید کوپن هدیه خود را برای خرید جدید اعمال کنید.

برای استفاده از برنامه ترید، ابتدا باید تأیید کنید که آیا اقلام شما واجد شرایط تجارت هستند یا خیر. پس از تأیید، فوراً ارزیابی دستگاه خود را دریافت خواهید کرد. در مرحله بعد، آمازون برچسب حمل و نقل شما را چاپ می کند و می توانید دستگاه خود را رایگان ارسال کنید.

پس از اینکه آمازون دستگاه شما را ارزیابی کرد، موجودی کارت هدیه شما به طور خودکار ارزیابی نهایی کالای شما را منعکس می کند. اما توجه داشته باشید که در حالی که این درآمد اضافی می تواند تخفیف خوبی در خرید بعدی شما باشد، پول شما به آمازون گره خورده است.

فریلنسر برای فروشندگان آمازون

 

راه اندازی یک کسب و کار در آمازون می تواند بسیار زمان بر باشد. کارآفرینان همچنین ممکن است در برخی زمینه ها که می تواند به کسب و کار آمازون آنها مزیت رقابتی بدهد، تخصص نداشته باشند. از این رو، فریلنسرها ضروری می شوند.

قبل از ثبت نام به عنوان فریلنسر، باید خدمات و پیشنهادات خود را تعریف کنید. این ویژگی به شما کمک می کند تا مخاطبان هدف و ساختار قیمت گذاری خود را تعیین کنید. گام بعدی این است که یک نمونه کار خاص با تجربیات گذشته خود تنظیم کنید تا مشتریان خود را در مورد مهارت ها و تخصص خود متقاعد کنید.

فریلنسینگ برای فروشندگان آمازون روشی انعطاف پذیرتر برای کسب درآمد نسبت به داشتن شغل منظم است. شما می توانید به چندین مشتری در یک زمان خدمت کنید، ساعات کاری خود را تنظیم کنید و پروژه های مناسب را به عنوان یک فریلنسر انتخاب کنید. با این حال، فریلنسینگ هنوز یک منبع درآمد فعال مشمول مالیات است.

فروش اقلام قدیمی در آمازون

کسب درآمد در آمازون

کسب درآمد در آمازون

اگر تکه‌ای از اقلام قدیمی دارید که گرد و غبار را در قفسه‌ها یا گاراژ خود جمع‌آوری می‌کنند، آمازون یک وب‌سایت عالی برای شلوغ کردن و کسب درآمد همزمان است. بسیاری از مشتریان اغلب محصولات دست دوم، به ویژه اقلام گران قیمت را انتخاب می کنند.

اما اینکه آیا کالای استفاده شده شما واجد شرایط فروش است یا خیر، ممکن است به محصول یا کیفیت آن بستگی داشته باشد. به عنوان مثال، شما به هیچ وجه نمی توانید محصولات کودک دست دوم را بفروشید. با این حال، سکه های کلکسیونی قابل قبول هستند، اما باید به اندازه نو باشند.

ایجاد یک حساب فروشنده انفرادی یا حرفه ای آمازون اولین قدم برای شروع است. برای روش انجام سفارش خود، می‌توانید Fulfillment by Merchant (FBM) را انتخاب کنید، جایی که شما مسئول خدمات مشتریان خود خواهید بود. از طرف دیگر، می توانید به آمازون اجازه دهید با پرداخت هزینه از طریق Fulfillment by Amazon (FBA) آن را مدیریت کند.

در آمازون مکانیکال ترک شرکت کنید

آمازون با موفقیت شکاف بین فریلنسرها و مشاغل را از طریق Amazon Mechanical Turk (MTurk) پر کرده است. بازار جمع سپاری به شرکت ها کمک می کند که فرآیندهای خود را به نیروی کار جهانی برون سپاری کنند. این فرآیندهای دستی، سخت و زمان‌بر به ریزکارها تبدیل می‌شوند و برای انجام آن‌ها بین کارگران در سراسر اینترنت توزیع می‌شوند.

از اعتبار سنجی داده ها تا وظایف ذهنی مانند مشارکت در نظرسنجی، شرکت ها دیگر نیازی به استخدام نیروی کار موقت بزرگ ندارند. از این رو، آنها می توانند هزینه ها را کاهش دهند، انعطاف پذیری را افزایش دهند و کارایی را بهینه کنند. کارگران نیز به نوبه خود به پروژه های مختلف مستقل و بر اساس تقاضا برای کسب درآمد دسترسی دارند.

برای کسب درآمد از طریق MTurk، ابتدا تأیید کنید که در کشور شما موجود است. از آنجایی که MTurk هنوز در حال گسترش است، تنها در 43 کشور به استثنای هند، برزیل و نیجریه در دسترس است. مرحله بعدی درخواست یک حساب کارگری و تکمیل وظایف اطلاعات انسانی (HIT) است که درخواست کنندگان لیست شده اند. اگرچه کارها آسان هستند، اما دستمزد در مقایسه با سایر گزینه های بالا پایین است.

همین امروز در آمازون کسب درآمد کنید

آمازون فرصت های زیادی را برای جویندگان کار تمام وقت و پاره وقت ارائه می دهد. بر خلاف تجارت سنتی، پایگاه عظیم مشتری در دسترس شما مزیتی به شما می دهد. بنابراین اگر مایل به کار هستید، می توانید از میلیاردها دلار درآمد سالانه آمازون بهره مند شوید.

از آنجایی که آمازون هنوز در حال گسترش است، اگر برخی از خدمات در کشور شما در دسترس نباشد، ممکن است نتوانید از این پلتفرم استفاده کنید. با این حال، می‌توانید سایر پلت‌فرم‌های تجارت الکترونیکی را کاوش کنید یا مشاغل جانبی دیگری را انتخاب کنید که می‌توانید به صورت آنلاین انجام دهید تا پول نقد اضافی کسب کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT