گزارش وضعیت آب ایران بازار

گزارش وضعیت آب ایران و بازار صنعت آب درآینده

زمان مطالعه 3 دقیقه

امروزه وضعیت آب ایران به دلیل خشک‌سالی‌های متعدد و نوع مصرف منابع آب، دچار بحران شده است. برای رفع این معضل نیاز به سرمایه‌گذاری و ورود فناوری‌های مدرن است. نقاط مختلف ایران نیاز‌های متفاوتی در حوزه آب دارند، به عنوان مثال برخی نقاط نیازمند شیرین سازی آب جهت مصارف کشاورزی و نیروگاهی هستند، برخی صنایع نیاز دارند که پساب خروجی خود را تصفیه و استفاده مجدد کنند. بحث سیستم‌های انتقال آب، سیستم‌های آنالیز کیفیت آب و … از دیگر موارد مورد نیاز است. به نظر می‌رسد شرکت‌ها و سازمان‌ها نیاز‌ به گزارش وضعیت آب ایران و داده‌های جامعی از آن دارند که وضعیت آب را به طور دقیقی ارزیابی کرده باشد و با توجه به اطلاعات کاملی که به دست آورده است، شرایط منابع آب و البته بازار صنعت آب ایران را پیش بینی کرده باشد. ما در این مقاله به معرفی کامل‌ترین و دقیق ترین گزارش بازار صنعت‌ آب می‌پردازیم که توسط سازمان Global Water Intelligence یا به اختصار GWI تهیه شده است.

سازمان Global Water Intelligence چیست؟

گزارش وضعیت آب ایران GWI

 

سازمان Global Water Intelligence بزرگترین شرکت خصوصی تحلیل داده و مشاوره حوزه صنعت آب در دنیا است که ۱۵ سال پیش شروع به فعالیت کرد. این سازمان به واسطه تیم‌های متخصصی که در اختیار داشت شروع به دریافت و تحلیل موارد مختلفی مانند تحلیل وضعیت صنایع آب، تحلیل پروژهای اجرا شده و در حال اجرا مرتبط با آب، تحلیل‌‌‌های آماری منابع‌ آب، تحیلی وضعیت اقتصادی کشورها و میزان آب مصرفی و دیگر موارد کرد. داده‌های این سازمان به قدری دقیق و جامع است که طی پانزده‌ سال گذشته، مقالات و گزارش‌‌های صنعتی این سازمان، به عنوان معتبرترین داده‌های حوزه‌ آب به شمار می‌رود.

مشتریان Global Water Intelligence چه کسانی هستند؟

گزارش وضعیت آب ایران بحران 2021

به دلیل خدمات بسیار متنوع و گسترده این سازمان، مشتریان آن از بخش خصوصی تا بخش دولتی را شامل می‌شود. هنگامی که یک شرکت پیمانکار می‌خواهد در منطقه‌ یا کشوری سرمایه‌گذاری کند، نیاز به داده‌هایی در مورد وضعیت بازار آینده، میزان سرمایه مورد نیاز، مراحل قانونی مورد نیاز و سود محاسباتی دارد. یا سازمان‌های دولتی با دریافت اطلاعات وضعیت آب و شرایط پیش‌بینی شده متوجه خواهند شد که با چه چالش‌هایی رو به رو خواهند شد و برای حل مشکلات، چه شرکت‌ها یا فناوری‌هایی توان حل آن را دارند.

حتی Global Water Intelligence به عنوان واسطی میان دانشگاه‌ها و شرکت‌های حوزه آب فعالیت می‌کند، به نوعی که معتبرترین کنفرانس‌های آب در دنیا توسط Global Water Intelligence انجام می‌گیرد و به طور معمول اجرای قرار داد میان دانشگاه و صنعت در جهت سرمایه‌گذاری و ساخت تکنولوژی‌های نوین آب با احتمال زیادی انجام می‌گیرد.

گزارش وضعیت آب ایران چه موضوعاتی را در بر می‌گیرد؟

گزارش وضعیت آب ایران بحران

سازمان Global Water Intelligence یک گزارش کامل بازار (Market Report) در رابطه با شرایط آب ایران و فرصت‌های سرمایه‌گذاری آن منتشر کرده است. در این گزارش، مباحث بسیار کامل و دقیقی از زیرساخت‌های آب و فاضلاب را شامل می‌شود. طبق تحلیل‌های دقیق داده‌های صنایع آب و پروژه‌های اجرا شده، این گزارش وضعیت بازار آب ایران به همراه نیازمندی‌هایش را تا ۳۰ سال آینده پیش‌بینی کرده است.

در صورتی که به عنوان یک شرکت خصوصی یا سازمان دولتی می‌خواهید گزارش وضعیت آب ایران و بازار آب (برای مشاهده لینک اصلی اینجا را کلیک کنید) را خریداری کنید، مجموعه اول پرداخت خدمات خرید ارزی را به مشتریان خود ارایه می‌دهد.

خدمات خرید ارزی با پی پال

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT