بهترین سایت برای استخدام توسعه دهندگان

14 تا از بهترین سایت برای استخدام توسعه دهندگان دریایی در سال 2023

زمان مطالعه 8 دقیقه

صرفه جویی از توسعه دهندگان دریایی و مهندسان نرم افزار از راه دور می تواند مزایای هزینه زیادی را به همراه داشته باشد. از این سایت های برتر برای استخدام استفاده کنید.

صاحبان مشاغل نمی توانند صرفه جویی بالقوه در عملیات، نیروی کار، مالیات و موارد دیگر مرتبط با توسعه دهندگان دریایی را نادیده بگیرند. و در حالی که پول عامل مهمی است که کسب‌وکارها را در ایالات متحده انگیزه می‌دهد تا فرآیندهای خود را به کشورهای خارج از کشور منتقل کنند. بسیاری از شرکت‌ها نمی‌توانند اجزای حیاتی در عملیات راه‌اندازی، مانند اهداف و نتایج کلیدی را بپذیرند. با این حال، با راهنمایی مناسب، شرکت‌ها می‌توانند شیوه‌های فراساحلی را برای کمک به تعیین حجم موفقیت و به حداکثر رساندن سود، ادغام کنند.

پس انداز از کشورهای خارج از کشور، مانند هند یا اوکراین، به شرکت مادر شما کمک می کند تا منابع مالی را آزاد کند. شما می توانید از این پول برای بهبود عملیات محلی، مانند سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه استفاده کنید. گزینه دیگر افزایش حقوق و مزایای کارمندان محلی خود برای کمک به تقویت روحیه و بهره وری است.

پس انداز شما ممکن است درآمد اضافی ایجاد کند و درآمد را به حداکثر برساند و سود سرمایه گذاران و سهامداران را تامین کند. به طور کلی، توسعه دهندگان دریایی این پتانسیل را دارند که به شرکت شما در کاهش هزینه ها، بهره وری و سود بیشتر در دراز مدت کمک کنند.

آیا برای یافتن توسعه دهندگان ماهر، کارمندان یا یک تیم از راه دور به کمک نیاز دارید؟ ما می توانیم کمک کنیم! می توانید از لیست سایت های فریلنس برتر ما در زیر استفاده کنید.

14 سایت برتر ما برای استخدام توسعه دهندگان دریایی:

بهترین سایت برای استخدام توسعه دهندگان : Toptal

Toptal یک سرویس حرفه ای تطبیق استعداد است که در ابتدا تنها با در نظر گرفتن استعدادهای فنی ایجاد شد. اگر چه این مجموعه استعداد خود را به طراحان و کارشناسان مالی گسترش داده است، اما نان و کره آن توسعه دهندگان آن عمودی هستند (مانند توسعه دهندگان دریایی و غیره). اگر می‌خواهید مطمئن شوید که یک توسعه‌دهنده از عهده کار خود برآمده است، پیشنهاد می‌کنیم یک توسعه‌دهنده از Toptal استخدام کنید.

چرا؟ سیستم علامت تجاری Toptal برای بررسی استعدادها فقط به متقاضیان برتر اجازه می دهد تا بخشی از جامعه خود شوند. به گفته تاپتال، تنها 3 درصد از متقاضیان از طریق آزمون های فنی جامع و فرآیند بررسی خود موفق می شوند.

تنها 3 درصد از متقاضیان در پلتفرم خود پذیرفته می شوند

یک سیستم بررسی علامت تجاری برای کمک به اطمینان از کیفیت

Freelancer

فریلنسر بازاری با میلیون ها کاربر ثبت نام شده و کل مشاغل ارسال شده و هزاران پروژه تکمیل شده است. توسعه وب سایت یکی از محبوب ترین دسته های شغلی آنها در فریلنسر است. این به شما امکان می‌دهد تا در میان هزاران نمایه فریلنسر جستجو کنید، خودتان با نامزدها آزمایش و مصاحبه کنید و پرداخت‌ها را خودتان مدیریت کنید. اگر به دنبال گزینه ای مقرون به صرفه و در عین حال یک راه حل موثر برای استخدام هستید، ما Freelancer را پیشنهاد می کنیم.

نرخ های مقرون به صرفه و پرتفوی گسترده

بیش از 12 میلیون شغل ثبت شده

LinkedIn

لینکدین شاید یکی از بزرگترین پلتفرم های شبکه حرفه ای با میلیون ها عضو ثبت نام شده و بیش از 250 میلیون کاربر فعال در بیش از 200 کشور جهان باشد. همانطور که می توانید تصور کنید، این پلت فرم کاملاً برای استخدام کارفرمایان به دنبال متخصصان مرتبط شده است.

کارفرمایان می‌توانند شغل ارسال کنند، نامزدهای بالقوه می‌توانند رزومه خود را ارسال کنند، و استخدام‌کنندگان می‌توانند بستر را برای افسران شرکت‌های با استعداد، متخصصان متعهد و مترجمان آزاد جستجو کنند. اگر به دنبال استخدام توسعه دهندگان برتر هستید، لینکدین را پیشنهاد می کنیم.

یکی از بزرگترین تابلوهای کار موجود

میلیون ها کاربر و لیست ثبت نام شده

بهترین سایت برای استخدام توسعه دهندگان : Bellatrix

Belatrix با دفاتری در آرژانتین، پرو و کلمبیا، راه حل های توسعه نرم افزار را برای شرکت های سطح Fortune و شرکت های نوظهور تحت حمایت سرمایه گذاری ارائه می دهد. این شرکت توسعه نرم افزار خدمات توسعه نرم افزاری و برنامه های تلفن همراه را از جمله توسعه و آزمایش نرم افزار، خدمات ابری، مشاوره و UX ارائه می دهد. داستان های موفقیت این شرکت شامل پروژه هایی در فین تک، رسانه و سرگرمی، مراقبت های بهداشتی، فناوری پیشرفته، انرژی و سایر صنایع است.

شناسایی نام تجاری

راه حل های انتها به انتها و موبایل

بهترین سایت برای استخدام توسعه دهندگان : Lounge Lizard

Lounge Lizard Worldwide, Inc. مدل های کسب و کار آنلاین، وب سایت های مناسب با نام تجاری، استراتژی های پاسخ مستقیم، برنامه های کاربردی تلفن همراه و استراتژی های بازاریابی را طراحی می کند. آنها هزاران پروژه طراحی وب و توسعه وب سایت برنده جوایز را با بودجه و به موقع برای بیش از 1000 شرکت نوپا در 100 شرکت Fortune در بیشتر صنایعی که می توانید به آنها فکر کنید کدگذاری کرده اند و برنامه های بازاریابی دیجیتال را برای بیشتر جذب مشتری ایجاد کرده اند.

طراحی های وب برنده جایزه

بیش از هزار پروژه تکمیل شده

بهترین سایت برای استخدام توسعه دهندگان

بهترین سایت برای استخدام توسعه دهندگان

Intechnic

با بیش از 20 سال تجربه، مشتریان در سراسر جهان، و بیش از 20 جوایز صنعت، Intechnic خود را به عنوان یک نام در تجربه کاربری تثبیت کرده است. آنها یک شرکت توسعه وب هستند که به شرکت ها کمک می کند تا به نتایجی دست یابند که به جذب مشتریان جدید کمک می کند.

در حالی که شیکاگو خانه آنهاست، هر روز میلیون ها نفر از وب سایت هایی که Intechnic توسعه داده است استفاده می کنند. آنها تجربیات مشتری محور را بر اساس برخی از بهترین شیوه ها، تحقیقات بازار و آزمایش کاربر ایجاد می کنند تا به شما در دستیابی به نتایج کمک کنند.

مجموعه گسترده ای از مشتریان و خدمات

طرح های مشتری محور

Blue Fountain Media

Blue Fountain Media تخیل را با فناوری ترکیب می کند تا به شما یک تجربه دیجیتالی انسان محور را ارائه دهد. آنها از داده‌ها استفاده می‌کنند و پتانسیل دیجیتال با تخصص عمیق آنها در طراحی و توسعه وب‌سایت B2B و B2C، راه‌حل‌های بازاریابی یکپارچه، و برندسازی برای دوران مدرن به مشتریان متعدد کمک کرده است تا رشد کنند و تحسین‌برانگیزی کسب کنند.

Blue Fountain Media که در سال 2018 توسط Acquia به عنوان شریک رشد سال معرفی شد، یک شرکت Pactera است. Pactera Technologies یک سازمان جهانی است که قابلیت‌های آن شامل مشاوره تحول دیجیتال، تجربیات مبتنی بر هوش مصنوعی، مهندسی پلتفرم دیجیتال، مدرن‌سازی پلتفرم داده و راه‌حل‌های جهانی‌سازی محصولات دیجیتال است.

در سال 2017 توسط Acquia به عنوان شریک رشد سال معرفی شد

طراحی های یکپارچه مبتنی بر هوش مصنوعی

بهترین سایت برای استخدام توسعه دهندگان: Authentic

Authentic Brands Group (ABG) یک شرکت توسعه برند، بازاریابی و سرگرمی است که دارای مجموعه ای از برندهای رسانه ای، سرگرمی و سبک زندگی جهانی است. ABG که دفتر مرکزی آن در شهر نیویورک است، با همکاری با برخی از بهترین تولیدکنندگان، عمده‌فروشان و خرده‌فروشان، به ارتقاء و ایجاد ارزش برای برندها و املاک مصرف‌کننده کمک می‌کند.

برندهای ABG دارای ردپای خرده‌فروشی جهانی در کانال‌های لوکس، تخصصی، فروشگاه‌های بزرگ، سطح متوسط، انبوه، کانال‌های تجارت الکترونیک و هزاران فروشگاه و فروشگاه مستقل در سراسر جهان هستند.

مجموعه ای مبتنی بر رسانه، سرگرمی و سبک زندگی

برخی از بهترین تولید کنندگان در کلاس موجود

Architects

Adchitects یک آژانس طراحی و توسعه وب است که دفتر مرکزی آن در پوزنان، لهستان است. این شرکت در سال 2016 تأسیس شد و اکنون دارای یک تیم داخلی متخصص در طراحی وب، توسعه وب و خدمات برندسازی برای مشتریان در صنایع مختلف است.

مشتریان از Adchitects استفاده می کنند زیرا آنها شفاف هستند و از کار با شما لذت می برند. آنها همچنین برای ترکیب توانایی های خلاقانه و فنی شما ارزش قائل هستند. آیا به دنبال شخصی برای طراحی و توسعه پروژه وب، موبایل، تجارت الکترونیک یا برندسازی خود هستید؟ پیشنهاد می کنیم معماران را بررسی کنید.

بهترین سایت برای استخدام توسعه دهندگان : Common Studio

Common Studio یک تیم برنده جایزه طراحی و توسعه وب سایت برای مشتریان خلاق در سراسر جهان است. آنها در طول سال های متعددی که در تجارت بوده اند بیش از 75 سایت را طراحی و توسعه داده اند. خدمات آنها در جهت خلاقانه، طراحی، توسعه وب، طراحی هویت برند، طراحی لوگو و طراحی گرافیک تخصص دارند. ما خدمات آنها

را پیشنهاد می کنیم زیرا آنها به ترکیب دیدگاه شما با یک رویکرد مدرن کمک می کنند.

تمرکز بر طراحی خلاقانه، توسعه وب و هویت برند

تیمی از متخصصان خلاق برنده جایزه

Purple Bunny

Purple Bunny یک استودیوی مستقل مستقر در بوئنوس آیرس با بیش از هفت سال تجربه در صنعت وب است. آنها روی پروژه های مختلفی کار کرده اند، از سایت های شرکتی گرفته تا برنامه های کاربردی وب، برنامه های کاربردی تلفن همراه یا پلتفرم های بزرگ تجارت الکترونیک. هدف آنها این است که وب و موبایل را به مکانی قابل استفاده تر تبدیل کنند.

بیش از هفت سال تجربه

طیف وسیعی از قابلیت ها و تمرکز مشتری

Cemtrex Labs

CemtrexLabs با رشد خدمات دیجیتالی خود به شرکت ها کمک می کند. آنها در سال 2009 تأسیس شدند و بر فناوری های مختلفی از جمله طراحی وب، توسعه اپلیکیشن موبایل، توسعه وب و تجربیات واقعیت افزوده و مجازی تمرکز دارند.

CemtrexLabs مستقر در نیویورک با دفتری در پونا، هند، متشکل از بیش از صد متخصص دیجیتال است که در تلاش برای ایجاد تجارب برند جذاب برای مشاغل در سراسر جهان هستند. این تیم برنامه‌هایی را برای مدیریت حجم ویدیوها و ویژگی‌های شبکه اجتماعی اضافه می‌کند.

بیش از ده سال تجربه

طیف وسیعی از خدمات فناوری و کارشناسان در دسترس است

بهترین سایت برای استخدام توسعه دهندگان : Upwork

Upwork یک بازار آزاد با میلیون ها کاربر ثبت نام شده است. این پلتفرم مشتریان را با فریلنسرهای راه دور، از نویسندگان محتوا گرفته تا کارشناسان جاوا اسکریپت، با الگوریتم های مرتب سازی متصل می کند. بنابراین، پیدا کردن برنامه نویسان برای مصاحبه باید با Upwork نسبتا آسان باشد و شما می توانید با نامزدها مصاحبه کنید و در این فرآیند شرکت کنید.

با این حال، کیفیت فریلنسرهای Upwork برای بازار بزرگ متغیر است، زیرا حداقل غربالگری توسط خود شرکت انجام می شود. بنابراین، بیشتر کار غربالگری و معاینه به عهده شما خواهد بود.

میلیون ها کاربر ثبت نام شده

الگوریتمی برای تطبیق کارشناسان با پروژه های شما

Bite Size Entertainment

Bite Size تلاش می کند تا مفاهیم و ایده هایی را ارائه دهد که مشتریان را خوشحال کند، پیوند آنها را تقویت کند و رابطه ای ایجاد کند که در طول زمان رشد کند. Bite Size Entertainment که در سال 2011 توسط برادران JF و Martin DuRocher ایجاد شد، آژانسی است که به تقویت پیوند بین برندها و افراد کمک می کند.

آنها به تحکیم و تقویت ارتباط حیاتی بین افراد و سازمان ها از طریق داستان سرایی چند پلتفرمی و طرح های استراتژیک کمک می کنند. Bite-Size Entertainment که به دلیل رویکرد خلاقانه و غیر سنتی خود شناخته شده است، پیشرو در ایجاد آژانس فردا است.

بیش از نه سال تجربه

داستان سرایی چند پلتفرمی برای کمک به ساخت برند شما

چگونه سایت مناسبی را برای استخدام توسعه دهندگان خارج از کشور انتخاب می کنید؟

پیدا کردن توسعه دهندگان فراساحلی می تواند کاری خائنانه به نظر برسد. مگر اینکه یک استخدام‌کننده آموزش دیده باشید، احتمالاً نمی‌دانید چگونه پیچیدگی‌های استخدام یک توسعه‌دهنده فراساحلی، به ویژه در مناطق زمانی را کنترل کنید. کاملاً اشکالی ندارد – سایت ها و سرویس های زیادی برای کمک به جستجوی شما وجود دارد.

خدمات تطبیقی مانند Toptal و Gun.io راه‌حل‌های عالی برای کارفرمایانی است که به دنبال تیم‌های اختصاصی می‌گردند و برای کسانی که به دنبال اعتماد به متخصصان با تجربه در فناوری هستند. برای کسانی که زمان کوتاهی دارند و برنامه‌نویسان با کیفیت بالا در اولویت هستند، Toptal، Gun.io و Hired گزینه‌هایی هستند.

علاوه بر این، بازارهای فریلنسری خارج از کشور مانند Upwork، People Per Hour و Freelancer به شما این امکان را می دهند که شبکه ای برای مهندسان نرم افزار ایجاد کنید.

کارفرمایانی که به دنبال توسعه دهندگان تمام وقت در خارج از کشور هستند ممکن است از استفاده از Stack Overflow و تابلوهای شغلی GitHub بهره مند شوند. این سایت ها به جامعه توسعه دهندگان کمک می کنند.

بازارهای فریلنسری مانند Upwork، Freelancer و Guru به شما این امکان را می دهند که مستقیماً با توسعه دهندگان نرم افزارهای خارج از کشور ارتباط برقرار کنید و می توانید خودتان به جزئیات استخدام اهمیت دهید. اگر وقت دارید که به غربالگری نامزدها اختصاص دهید و به توانایی خود در مصاحبه با توسعه دهندگان اطمینان دارید، ما این سایت ها را پیشنهاد می کنیم.

تابلوهای شغلی، بازارها، و خدمات مشابه، همگی مزایای خود را برای توسعه فراساحلی دارند. اینکه کدام شرکت به شما خدمات می دهد به پروژه خاص شما و اعضای تیم فعلی شما بستگی دارد. شما می خواهید به دنبال شرکت هایی باشید که در توسعه برنامه یا توسعه وب تخصص دارند.

در نهایت، اینکه کدام شرکت را استخدام می کنید به عوامل متعددی بستگی دارد، مانند:

چقدر سریع برای استخدام یک توسعه دهنده نرم افزار (یعنی جدول زمانی خود) نیاز دارید

چقدر دانش شما در مورد استخدام توسعه دهندگان خارج از کشور و برون سپاری است

این که آیا برای آزمایش مهارت های فنی و فرآیند توسعه مجهز هستید

تیم توسعه فراساحلی شما باید چقدر بزرگ باشد و تعداد توسعه دهندگان فراساحلی که باید استخدام کنید

این توسعه دهندگان به چه سطحی از مهارت و سالها تجربه نیاز دارند

چگونه توسعه دهندگان دریایی را در تیم توسعه نرم افزار خود ادغام می کنید

این که آیا در فرآیند مدیریت پروژه خود به روی کارگران راه دور باز هستید یا نه

محدودیت های بودجه شما چیست؟

چقدر کیفیت برای پروژه(های) شما ارزشمند است

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT