سایت هوش مصنوعی

22 وب سایت هوش مصنوعی خارق العاده برای افزایش بهره وری یا لذت بردن با آنها

زمان مطالعه 15 دقیقه

توسعه هوش مصنوعی شیوه ارتباط مردم، تعامل و مصرف رسانه ها، پردازش داده ها و موارد دیگر را متحول کرده است. با وب‌سایت‌های هوش مصنوعی، اکنون راحت‌تر از همیشه می‌توان کارهای خسته‌کننده را خودکار و زندگی را کارآمدتر کرد. چه به دنبال راهی برای افزایش بهره وری خود باشید یا فقط کمی سرگرم شوید. سایت هوش مصنوعی را در ادامه معرفی کرده ایم.

در دنیای امروز، هوش مصنوعی (AI) به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ما تبدیل شده است، از توصیه های شخصی گرفته تا تشخیص گفتار. اینترنت مملو از وب‌سایت‌های مختلف مبتنی بر هوش مصنوعی است که علایق و نیازهای مختلف را برآورده می‌کنند، از ابزارهای بهره‌وری گرفته تا برنامه‌های سرگرمی.

با گزینه های بسیار زیادی که در دسترس است، شناسایی بهترین وب سایت های هوش مصنوعی برای افزایش بهره وری یا صرفاً سرگرم کننده می تواند بسیار دشوار باشد. در این مقاله، ما لیستی از 22 وب سایت جالب هوش مصنوعی را برای آزمایش جمع آوری کرده ایم. ما تضمین می کنیم که حداقل یکی را پیدا خواهید کرد که برای شما مفید باشد! اگر هیچ چیز دیگری وجود نداشته باشد، در مورد آنچه که هوش مصنوعی امروز قادر به انجام آن است بیشتر خواهید آموخت.

بهترین وب سایت های هوش مصنوعی برای کار و تجارت

در زیر بهترین وب‌سایت‌های هوش مصنوعی برای ساده‌سازی کار و انجام وظایف تجاری به‌عنوان حرفه‌ای یا تیمی را یافتیم:

Web10

Web10 یک پلتفرم وردپرس مبتنی بر هوش مصنوعی است که دارای یک سازنده وب سایت خودکار، هاستینگ و تقویت کننده PageSpeed ​​است. تعدادی ابزار هوش مصنوعی برای کمک به شما در جنبه های مختلف ساخت و مدیریت یک وب سایت کسب و کار وردپرس موثر، از جمله سازنده وب سایت هوش مصنوعی و دستیار نوشتن هوش مصنوعی ارائه می دهد.

10Web AI Builder چگونه کار می کند؟

10Web AI Builder به شما کمک می کند تا یک وب سایت وردپرس را از ابتدا تا 10 برابر سریعتر از حالت عادی ایجاد کنید. این کار را با استفاده از هوش مصنوعی برای تولید خودکار طرح ها و محتوا، از جمله متن و تصاویر، بر اساس کسب و کار و برند شما انجام می دهد.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که به برخی از سوالات مرتبط با کسب و کار و وب سایت خود پاسخ دهید.

سپس یک وب سایت کامل با صفحات و محتوای سفارشی ایجاد می کند. می توانید محتوای تولید شده با هوش مصنوعی را سفارشی کنید و در صورت نیاز صفحات بیشتری اضافه کنید. حتی می توانید آدرس وب سایتی را که می خواهید طراحی آن را امتحان کرده و تکرار کنید به آن بدهید. ابزار هوش مصنوعی می‌تواند یک وب ‌سایت غیر وردپرس موجود را در زمانی کمتر از نیاز یک تیم توسعه‌دهنده به یک وب‌سایت وردپرس تبدیل کند.

دستیار نوشتن Web AI10 چگونه کار می کند؟

Web10 به شما کمک می کند تا به ساخت و مدیریت وب سایت خود در طول عمر آن ادامه دهید. یکی از ابزارهای آن یک دستیار نوشتن است که به تولید محتوای بهینه شده برای SEO کمک می کند که مستقیماً در ویرایشگر گوتنبرگ کار می کند. این می تواند انواع مختلفی از محتوا را ایجاد کند، مانند پست های وبلاگ، صفحات داخلی، محتوای تجارت الکترونیک و غیره. دستیار هوش مصنوعی همچنین با Yoast SEO ادغام می شود تا خطاهای SEO و خوانایی را برطرف کند.

Landbot

Landbot.io پلتفرمی را برای کسب و کارها ارائه می دهد تا چت ربات های خود را بدون کد بسازند. اکنون، آنها در حال توسعه هوش مصنوعی Landbot هستند که امکان ادغام هوش مصنوعی در سیستم چت بات خود را برای ایجاد تجربیات متن به ربات هوشمندتر و واقعی تر فراهم می کند.

Landbot چگونه کار می کند؟

هوش مصنوعی Landbot بر روی پلتفرم ربات چت کامل Landbot.io ساخته شده است و آن را با ویژگی های بتا، ادغام ها و مؤلفه ها برای استفاده از فناوری های هوش مصنوعی ترکیب می کند.

یک ادغام ChatGPT-3 در حال حاضر برای ایجاد یک تجربه چت بات مبتنی بر هوش مصنوعی در دسترس است. حتی می‌توانید به آن دستور تشریحی بدهید تا به طور خودکار یک ربات چت بسازد. یک مؤلفه درک زبان طبیعی (NLU) نیز در نسخه بتای بسته است که توانایی ربات چت را برای درک عمیق تر زبان طبیعی بهبود می بخشد.

Beautiful.ai

Beautiful.ai یک نرم افزار مولد ارائه هوش مصنوعی برای مشاغل و حرفه ای ها است. مجموعه ای از ابزارها را با یک ربات طراحی هوش مصنوعی به نام DesignBot ترکیب می کند تا اسلایدهای مدرن، جذاب و حرفه ای را سریع و ساده ایجاد کند.

Beautiful.ai چگونه کار می کند؟

می‌توانید به Designbot یک اعلان متنی بدهید که نوع ارائه مورد نیازتان را توصیف می‌کند. سپس به طور خودکار یک دسته از اسلایدها را با استفاده از الگوهای هوشمند Beautiful.ai با اطلاعات، نمودارها، طرح‌ها و گرافیک‌های از پیش جمع‌شده تولید می‌کند.

با این حال، فناوری هوش مصنوعی مولد شما را قادر می‌سازد تا اسلایدهای خود را منحصر به فرد بسازید. به عنوان مثال، می توانید از ابزار متن به تصویر برای تولید گرافیک یا ابزار محتوای هوش مصنوعی برای خلاصه کردن، گسترش دادن، تغییر لحن یا سفارشی کردن متن موجود استفاده کنید.

Pfpmaker

هر حرفه‌ای می‌داند تاثیر اولیه چقدر مهم است، و معمولاً اولین چیزی که مشتریان بالقوه یا شرکای تجاری می‌بینند، عکس پروفایل آنلاین شماست. Pfpmaker یک ابزار رایگان مفید است که به شما امکان می دهد با استفاده از هوش مصنوعی، تصاویر پروفایل حرفه ای ایجاد کنید.

Pfpmaker چگونه کار می کند؟

این ابزار از هوش مصنوعی برای حذف پس‌زمینه‌ها و جایگزینی آن‌ها با رنگ ثابت، گرادیان، طرح ساده یا پس‌زمینه ساختگی استفاده می‌کند. شما می توانید با انتخاب رنگ ها، افکت ها، پس زمینه ها و سبک ها تغییراتی ایجاد کنید.

نسخه دیگر این ابزار به شما امکان می دهد با آموزش هوش مصنوعی بر روی 10 عکس از چهره خود، تصاویر پروفایل هوش مصنوعی تولید کنید. شما می توانید حداکثر 14 سبک را به طور همزمان انتخاب کنید، مانند سایبرپانک، نئون، وینتیج، فوتیج گوپرو، نوآر، یا حرفه ای/لینکدین.

Brandmark

Brandmark.io ادعا می کند که پیشرفته ترین سازنده آرم هوش مصنوعی در بازار است و این طور به نظر می رسد. در واقع، می‌تواند به شما کمک کند تا یک هویت کامل برند، از جمله دارایی‌هایی مانند طرح‌های کارت ویزیت، گرافیک رسانه‌های اجتماعی، نمادهای برنامه، سربرگ‌ها و موارد دیگر را ایجاد کنید.

Brandmark چگونه کار می کند؟

چیزی که Brandmark را از دیگر پلتفرم‌های طراحی لوگو متمایز می‌کند، ابزارهای مختلف طراحی هوش مصنوعی آن است که به شما کمک می‌کند به جای اینکه فقط بر اساس تعداد محدودی از طرح‌های از پیش ساخته شده، آرم‌های منحصربه‌فرد و از نظر عینی خوبی ایجاد کنید.

جادوگر (wizard) از شما نام تجاری و چند کلمه کلیدی توصیفی را می خواهد. سپس از هوش مصنوعی برای تولید پالت های رنگی و طرح های گرافیکی مناسب استفاده می کند. همچنین می‌توانید لوگوی موجود خود را با استفاده از ابزار رتبه‌بندی لوگوی مبتنی بر هوش مصنوعی ارزیابی کنید.

Krisp

همه‌گیری COVID-19 کنفرانس ویدیویی را به یک فعالیت روزانه برای بسیاری از متخصصان تبدیل کرده است. Krisp.io از فناوری هوش مصنوعی برای حذف تماس‌های نویز پس‌زمینه در زمان واقعی استفاده می‌کند تا آنها را حرفه‌ای‌تر کند و حواس‌پرتی‌ها را به حداقل برساند.

Krisp چگونه کار می کند؟

Krisp به عنوان یک افزونه کار می کند که برای سایر برنامه های ارتباطی مانند Teams، Zoom، Skype و Google Meet دانلود و نصب می کنید. سپس یک ویجت پاپ آپ کوچک را می بینید که در آن می توانید حذف نویز Krip را فعال یا غیرفعال کنید.

Krisp ضمن حذف صداهایی مانند پژواک، صدای پس‌زمینه و سایر نویزها، گفتار را بدون تاخیر یا زمان پردازش حذف می‌کند.

بهترین وب سایت های هوش مصنوعی برای بهره وری و کمک های شخصی

اکنون بیایید بهترین وب سایت های هوش مصنوعی را که می توانند به افزایش بهره وری شما و ارائه کمک های شخصی کمک کنند، بررسی کنیم:

Glasp

وب منبع فوق العاده ای است، اما مقدار اطلاعات و زمانی که صرف آن می کنیم می تواند ما را غرق در اطلاعات کند. Glasp ابزاری است که با استفاده از هوش مصنوعی برای ایجاد خلاصه‌ای از اطلاعات مهم، به شما کمک می‌کند تا تجربیات آنلاین شما را ارزشمندتر و معنادارتر کند.

Glasp چگونه کار می کند؟

Glasp را می توان به عنوان افزونه مرورگر در کروم یا سافاری نصب کرد. سپس کاربران می‌توانند متن، ویدئو، اسناد PDF، کتاب‌های الکترونیکی Kindle و سایر محتوای آنلاین را برجسته یا حاشیه‌نویسی کنند. سپس تمام این اطلاعات را در داشبورد Glasp شما جمع آوری می کند و خلاصه های مبتنی بر هوش مصنوعی ایجاد می کند.

هر گونه اطلاعات جمع آوری شده توسط Glasp را می توان مستقیماً از طریق Slack، Twitter یا Teams با دیگران به اشتراک گذاشت. Glasp در حال حاضر برای استفاده در بتا رایگان است.

Rytr

Rytr یک دستیار نوشتاری مجهز به هوش مصنوعی برای همه چیز است، از صفحات لندینگ گرفته تا پست‌های اینستاگرام، ایمیل‌های توضیحات محصول و تقریباً هر چیز دیگری. از زبان هوش مصنوعی برای تولید محتوای منحصر به فرد و اصلی تقریباً برای هر زمینه ای استفاده می کند و می تواند توسط کپی رایترها، دانشگاهیان، بازاریابان و غیره استفاده شود.

Rytr چگونه کار می کند؟

Rytr از چندین تکنیک استفاده می کند که آن را از سایر هوش مصنوعی های تولید متن منحصر به فرد می کند. موتور آن از فرمول‌های علمی کپی‌نویسی مانند AIDA و PAS برای اطمینان از محتوای با کیفیت استفاده می‌کند. همچنین دارای یک ویرایشگر متن غنی داخلی است تا بتوانید کپی را در وب سایت تنظیم کنید.

حتی می‌تواند انواع مختلفی از یک محتوا را با سبک‌ها و لحن‌های مختلف تولید کند، بنابراین می‌توانید بهترین را انتخاب کنید.

Thing Translator

Thing Translator یک پروژه آزمایشی هوش مصنوعی است که توسط Dan Motzenbecker ایجاد شده و از طریق پلتفرم Experiments With Google راه اندازی شده است. از APIهای یادگیری ماشینی گوگل برای تشخیص اشیاء در یک تصویر و ارائه ترجمه‌های فوری استفاده می‌کند.

Thing Translator چگونه کار می کند؟

می‌توانید Thing Translator را روی هر دستگاهی با دوربین از صفحه آزمایش آن راه‌اندازی کنید یا فایل‌های پروژه منبع باز را دانلود کنید. هنگامی که یک عکس می گیرید، از API Cloud Vision Google برای شناسایی هر شی استفاده می کند. سپس می‌توانید زبانی را که می‌خواهید انتخاب کنید، و Thing Translator از Google’s Language API استفاده می‌کند تا متن و ترجمه صوتی شی را در اختیار شما قرار دهد.

این می تواند زمانی که برای برقراری ارتباط با مردم محلی سفر می کنید یا به عنوان یک راه سرگرم کننده برای کمک به یادگیری یک زبان جدید مفید باشد.

Rewind

Rewind خود را “موتور جستجوی زندگی شما” می نامد و جانشین “Scribe” محبوب است. ایده پشت Rewind این است که حافظه افراد را با جستجو کردن همه چیزهایی که دیده اند، گفته اند یا شنیده اند، تقویت کند.

Rewind چگونه کار می کند؟

در حال حاضر، Rewind فقط در دستگاه های مک در دسترس است. با ضبط هر چیزی که روی رایانه شما اتفاق می افتد کار می کند. می‌توانید از ابزار جستجوی دسک‌تاپ برای جستجوی هر چیزی استفاده کنید، خواه این یک جلسه Zoom، بازدید از وب‌سایت یا یک ویدیوی YouTube باشد. حتی یک جدول زمانی قابل پیمایش برای بررسی تجربیات شما ایجاد می کند.

این ابزار از فشرده سازی مبتنی بر هوش مصنوعی برای ذخیره تمام این داده ها بدون پر کردن هارد دیسک شما استفاده می کند. به‌علاوه، جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی به شما کمک می‌کند با استفاده از اعلان‌های متنی به دنبال هر چیزی بگردید.

ChatGPT

مگر اینکه در زیر سنگ زندگی کرده باشید، باید در مورد ChatGPT بدانید – ابزار هوش مصنوعی که در ژانویه 2023 اینترنت را شکست. ChatGPT-3 آخرین نسخه Chatbot هوش مصنوعی OpenAI است.

ChatGPT-3 چگونه کار می کند؟

با استفاده از ChatGPT، پیام‌ها را به ربات چت تایپ می‌کنید، و این ربات از یک موتور هوش مصنوعی برای ایجاد یک پاسخ هوشمند با استفاده از مدل‌های پردازش زبان طبیعی استفاده می‌کند.

با این حال، چیزی که آن را به یکی از بهترین وب‌سایت‌های هوش مصنوعی تبدیل می‌کند، توانایی باورنکردنی آن در تولید سریع خلاصه‌هایی با صدای طبیعی و آسان برای درک موضوعات پیچیده بر اساس یک دستور ساده است.

همچنین می‌توانید قوانین و دستورالعمل‌های زیادی را برای تنظیم دقیق نوع پاسخی که دریافت می‌کنید به آن ارائه دهید.

که آن را به ابزاری عالی برای هر نوع نوشتاری یا صرفاً برای انجام تحقیقات به روشی کارآمد تبدیل می کند.

MightyGPT

ChatGPT 3 OpenAI جهان را طوفانی کرده است و به احتمال زیاد قبلاً با آن بازی کرده اید. MightyGPT یک ابزار شخص ثالث است که به شما امکان می دهد ربات چت پیشگامانه را در واتس اپ خود ادغام کنید، بنابراین همیشه در دسترس است.

MightyGPT چگونه کار می کند؟

MightyGPT در حال حاضر فقط بر روی اندروید در دسترس است، اگرچه نسخه iMessage در دست ساخت است و فقط یک طرح قیمتی واحد با قیمت 9 دلار در متر ($9/m) دارد. پس از نصب، مشاهده خواهید کرد که به عنوان یک مخاطب دیگر در WhatsApp خود اضافه شده است

برای تعامل با آن، می‌توانید یک پیام متنی برای آن ارسال کنید، درست مثل اینکه در حال چت کردن با یک مخاطب هستید. این به کاربران امکان دسترسی سریع‌تر و راحت‌تر در حال حرکت به ChatGPT را می‌دهد.

بهترین وب سایت های هوش مصنوعی برای خلاقیت و سرگرمی

همچنین هوش مصنوعی می تواند ابزاری شگفت انگیز برای رها کردن خلاقیت درونی شما و ایجاد محتوای خارق العاده بدون نیاز به یادگیری یک مهارت از ابتدا باشد:

Craiyon

Craiyon که قبلاً DALL-E mini بود، همچنین یک تولیدکننده متن به تصویر آنلاین است. این نسخه ساده‌تر از برادر بزرگش DALL-E 2 است، اما بازی با آن بسیار سرگرم‌کننده است. یک تغییر جالب در Craiyon این است که می‌توانید بلافاصله با استفاده از تصویر تولید شده توسط هوش مصنوعی، تی شرت خود را بسازید و آن را برای حمایت از پروژه خریداری کنید.

Craiyon چگونه کار می کند؟

مانند بسیاری دیگر از تولیدکنندگان هنر AI متن به تصویر، شما فقط یک درخواست توصیفی ارائه می دهید و موتور سعی می کند یک تصویر تولید کند. حدود یک دقیقه طول می کشد و نه تغییر را برای شما ارائه می دهد:

Soundful.com

وقتی موسیقی مناسبی را برای محتوای ویدیوی خود پیدا می کنید همیشه خسته کننده است، اما به دلیل محدودیت های مجوز نمی توانید از آن استفاده کنید. Soundful به حل این مشکل برای تولیدکنندگان، سازندگان و برندها کمک می‌کند و به شما اجازه می‌دهد موسیقی بدون حق امتیاز با استفاده از هوش مصنوعی تولید کنید.

Soundful چگونه کار می کند؟

اساسا، این ابزار با کمک به شما در محدود کردن نوع محتوای صوتی که می خواهید ایجاد کنید کار می کند. ابتدا، با تعیین کاری که انجام می‌دهید (اینفلوئنسر، خواننده/ترانه‌سرا، مارکتینگ، و غیره) و سپس با اجازه دادن به شما برای انتخاب قالب‌هایی برای تولید آهنگ‌های جدید بدون حق امتیاز (لوفی، ساز و غیره).

Soundful یک طرح رایگان برای همیشه ارائه می دهد که برای پروژه های شخصی ایده آل است. یا دو طرح پولی که بیشتر برای حرفه ای ها یا شرکت ها مناسب است.

MidJourney

MidJourney یک آزمایشگاه تحقیقاتی مستقل است که راه های جدیدی را برای افراد برای بیان تخیل خود بررسی می کند. آنها یک تیم کوچک و با سرمایه شخصی هستند اما در فضای مولد هوش مصنوعی موج ایجاد کرده اند.

MidJourney چگونه کار می کند؟

پروژه شاخص MidJourney، MidJourney AI است، یک ابزار تبدیل متن به تصویر برای ایجاد هنر هوش مصنوعی از درخواست انسان. این وب سایت یکی از بهترین وب سایت های هوش مصنوعی برای هنرهای مولد امروزی است، در کنار وب سایت های دیگری مانند DALL-E OpenAI.

این ابزار هنوز به طور رسمی در نسخه بتا است، اما می توانید آن را به صورت رایگان تست کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به سرور MidJourney Discord بپیوندید. می‌توانید دستورات هوش مصنوعی MidJourney را درست مانند چت کردن با یک انسان دیگر با تایپ «/imagine» و سپس توضیحی درباره آنچه می‌خواهید ایجاد کنید، ارسال کنید.

AI. Image Enlarger

پیش از این، افزایش مقیاس تصاویر بدون از دست دادن برخی از حقایق بصری تقریبا غیرممکن بود. با این حال، با استفاده از قدرت AI، AI. Image Enlarger می تواند تصاویر را بزرگ کرده و بهبود بخشد تا از هر گونه پیکسل یا کاهش کیفیت بصری خلاص شود.

هوش مصنوعی چگونه است. کار بزرگ کننده تصویر؟

ابزار بسیار ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک تصویر را در وب سایت آپلود کنید و تنظیمات تصویر نهایی را انتخاب کنید. از ارتقاء تصاویر با کیفیت عکس تا 800٪ و همچنین ارتقاء K16 پیکسل برای آثار هنری انیمه پشتیبانی می کند.

همچنین بسیاری از گزینه‌های دیگر مانند حذف نویز، تنظیم رنگ‌ها، شارپ کردن، روتوش چهره، کارتونی ساز هوش مصنوعی و پاک کن جادویی نیز دارد. می توانید یک دوره آزمایشی رایگان با 8 اعتبار دریافت کنید یا برای 100 تا 500 اعتبار در ماه مشترک شوید.

DALL-E OpenAI

OpenAI بیشتر به خاطر ربات چت هوش مصنوعی چشمگیر خود، ChatGPT شناخته می شود. با این حال، روی تعدادی از پروژه های مبتنی بر هوش مصنوعی کار می کند. DALL-E نسخه آن از یک ابزار متن به تصویر است و به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین وب سایت های هوش مصنوعی برای هنر هوش مصنوعی در نظر گرفته می شود.

DALL-E چگونه کار می کند؟

DALL-E یک سیستم هوش مصنوعی است که تصاویر و هنر واقعی را از یک توصیف زبان طبیعی ایجاد می کند. OpenAI قبلاً نسخه دوم این ابزار را با نام DALL-E 2 منتشر کرده است که در حال حاضر در نسخه بتا و رایگان برای استفاده است.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که به این صفحه وب سر بزنید. می‌توانید با استفاده از زبان طبیعی، شرح مفصلی از هنری که می‌خواهید ایجاد کنید، از جمله محتوا، سبک، اشیاء خاص و غیره را ارائه دهید. این تصویر در عرض چند ثانیه چندین تصویر ایجاد می‌کند تا بتوانید بهترین را انتخاب کنید.

بهترین وب سایت های هوش مصنوعی برای لذت بردن از هوش مصنوعی

هوش مصنوعی فقط یک فناوری جدی برای کار و بهره وری نیست. در اینجا برخی از وب‌سایت‌های سرگرم‌کننده هوش مصنوعی وجود دارد که می‌توانند به روش‌های جدید مقداری را از بین ببرند:

Talk To Books

اگر می‌توانید مستقیماً با کتاب‌هایتان «صحبت کنید» و در زمان واقعی پاسخ دریافت کنید، چه؟ این پروژه آزمایشی توسط گوگل با استناد به بخش هایی از 100000 کتاب در فهرست خود، با پاسخ های محاوره ای به سوالات شما پاسخ می دهد.

Talk To Books چگونه کار می کند؟

می توانید از Talk To Books مانند هر چت بات دیگری استفاده کنید. از آن سوالی بپرسید “معنای زندگی چیست؟” و با پاسخ هایی از کتاب های موجود در کتابخانه اش پاسخ می دهد، به عنوان مثال:

برای من معنای زندگی خدمت به یکدیگر برای بقای بشریت و پیشرفت تمدن است.

برگرفته از کتاب راهنمای فرا انسانیت اثر نیوتن لی

پاسخ ها همراه با نقل قول های مناسب به خود کتاب ها می باشد. این می تواند یک راه سرگرم کننده برای کشف ایده ها یا سوالات جدید باشد، اما حتی می توانید از آن برای پروژه ها یا گزارش های مدرسه استفاده کنید.

Supermeme.ai

بسیاری از ما در حال حاضر از میم ها(الگوی رفتاری) به صورت روزانه استفاده می کنیم. حتی برندها و شرکت ها شروع به استفاده از آنها در وبلاگ یا محتوای داخلی خود کرده اند تا آن را جذاب تر کنند. Supermeme.ai تولید میم ها (الگوی رفتاری) را بدون نیاز به ساخت دستی با استفاده از ویرایشگر تصویر آسان و سریع می کند.

Supermeme.ai چگونه کار می کند؟

Supermeme.ai اساسا یک ابزار هوش مصنوعی متن به میم (الگوی رفتاری) است. می توانید هر فکری را که دارید تایپ کنید و هوش مصنوعی به طور خودکار تمام الگوهای میم (الگوی رفتاری) مناسب را از کتابخانه خود انتخاب می کند و متن اصلی شما را در قالب میم (الگوی رفتاری) مناسب تغییر می دهد.

به عنوان مثال، در اینجا برخی از نتایجی است که هنگام وارد کردن متن “وقتی می گوییم اهمیت می دهیم، اما در واقع نه” را وارد می کنید:

FakeYou

FakeYou که قبلا به عنوان Vocode شناخته می شد، یک ابزار جعلی متن به گفتار/فیلم است که بر محتوای تولید شده توسط جامعه متکی است. آنها همچنین در حال کار بر روی چندین ابزار دیگر برای ایجاد یک اکوسیستم کامل برای کاربران هستند تا محتوای دیپ فیک خود را بسازند.

FakeYou چگونه کار می کند؟

با استفاده از ابزار تبدیل متن به گفتار، می توانید هر متنی را تایپ کنید و صدایی را که می خواهید تولید کنید انتخاب کنید. ابزار ویدئویی جعلی عمیق به شما این امکان را می دهد که یک کلیپ ویدیویی کوتاه را از کتابخانه انتخاب کنید و سپس فایل صوتی خود را برای همگام سازی ویدیو بارگذاری کنید.

می‌توانید ساعت‌ها با آن بازی کنید تا محتوای دیپ ‌فیک خود را ایجاد کنید، برای مثال، با ایجاد یک فایل صوتی تولید شده توسط هوش مصنوعی و سپس استفاده از آن برای همگام‌سازی یک کلیپ ویدیویی.

Replika

Replika ابزاری را برای ایجاد همراه آنلاین خود با هوش مصنوعی فراهم می کند. برای بسیاری، این می تواند یک راه سرگرم کننده برای گذراندن زمان و آزمایش با هوش مصنوعی باشد. با این حال، همچنین برای کمک به کنار آمدن با تنهایی، حل مسائل شخصی یا ارضای اشتیاق برای تعامل انسانی طراحی شده است.

Replika چگونه کار می کند؟

Replika به شما امکان می‌دهد یک آواتار از همراه ایده‌آل خود بسازید و برخی از ویژگی‌های شخصیتی، علایق و غیره را به او بدهید. بسته به ترجیحات خود، می‌توانید روابط مختلفی مانند یک دوست، یک شریک یا یک مربی داشته باشید.

سپس می‌توانید هر زمان که بخواهید از طریق تماس ویدیویی، چت، تجربیات AR، و غیره با آن تعامل داشته باشید.

Semantris

Semantris یکی دیگر از آزمایشات تحقیقاتی هوش مصنوعی گوگل در قالب بازی های تداعی کلمات است. Semantris با کلمات «معناشناسی» و «تتریس» بازی می‌کند، و در بازی ویدیویی کلاسیک یک تغییر واژه‌ای ایجاد می‌کند.

Semantris چگونه کار می کند؟

دو حالت بازی برای انتخاب وجود دارد: Arcade و Blocks. در Arcade، شما باید سرنخ های هوش مصنوعی را برای انتخاب پاسخ صحیح از بین لیستی از کلمات، شبیه به charades بدهید.

بلوک ها تقریباً مانند تتریس کار می کنند. بلوک های رنگی با کلمات روی آنها به ستون (pile) اضافه می شوند و اگر ستون (pile) به بالای صفحه برسد، ضرر می کنید. برای ادامه بازی، باید به کلمه هوش مصنوعی سرنخ هایی بدهید که باید با کلمه خاصی در یک بلوک مرتبط شود تا آن را از بین ببرد.

سایت هوش مصنوعی نتیجه

دنیای وب‌سایت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی دائماً در حال تکامل است، وب‌سایت‌های جدید و هیجان‌انگیز هوش مصنوعی برای سرگرمی، بهره‌وری یا تولید محتوا هر روز ظاهر می‌شوند. 22 وب سایتی که در این مقاله برجسته کرده ایم تنها مجموعه کوچکی از بهترین وب سایت های هوش مصنوعی در دسترس هستند که می توانند هر کاری را انجام دهند، از افزایش بهره وری تا کمک به شما در اداره یک کسب و کار تا رهاسازی پتانسیل کامل تخیل و ارائه سرگرمی های موقت.

هوش مصنوعی اینجاست تا بماند، پس تنها چیزی که باقی می ماند این است که این وب سایت ها را بررسی کنید و قدرت هوش مصنوعی را برای خودتان تجربه کنید!

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. رامون طالع گفت:

    گوگل بارد هم به مقاله اضافه کنید

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت