دوره های آنلاین و سایت های آموزشی

30 تا از بهترین دوره های آنلاین و سایت های آموزشی 2024

زمان مطالعه 15 دقیقه

دنیا دائماً در حال تغییر و رشد است، و همینطور همه چیزهای شگفت انگیزی که باید یاد گرفت. از تغییر دیدگاه ها در مورد تاریخ و مطالعات مردم تا دنیای هوش مصنوعی و علوم کامپیوتر، چیزهای بیشتری برای دانستن وجود دارد. دوره های آنلاین و سایت های آموزشی را در ادامه بیشتر بشناسید.

با این حال، وقتی از مدرسه خارج می شوید، یافتن مکان هایی برای یادگیری چیزهای جدید، ایجاد مهارت های جدید و گسترش افق های خود می تواند سخت باشد. اینترنت با تسهیل یافتن دوره ها و آموزش ها کمک می کند. کلاس های آنلاین راهی عالی برای ادامه تحصیل است.

ما 30 مورد از بهترین سایت‌های آموزش آنلاین را پوشش می‌دهیم که ترکیبی از کلاس‌های رایگان و پولی، دوره‌ها، آموزش، گواهی‌های حرفه‌ای و موارد دیگر را ارائه می‌دهند.

Academic Earth مجموعه ای از دوره های کالج آنلاین رایگان از برخی از دانشگاه ها و کالج های برجسته جهان است. در سایت می توانید دروس خاصی را در بسیاری از موضوعات پیدا کنید و بر اساس دانشگاه جستجو کنید. این پلتفرم لیست‌های پخش و گروه‌های ویدیویی را جمع‌آوری می‌کند تا به شما کمک کند از سرویس‌های مختلف نیز بیاموزید.

دوره های آنلاین و سایت های آموزشی Alison Learning Paths

آلیسون دوره های آنلاین رایگان ارائه می دهد که توسط متخصصان در زمینه های مختلف ایجاد شده است. ترکیبی از مربیان و کارآفرینان را خواهید دید که این محتوا را ایجاد می کنند. برخی از آنها توسط شرکت های مختلف برای کمک به پروژه های بسیار خاص مانند درخواست برای انواع مختلف گواهینامه ها و آزمون ها حمایت می شوند.

کلاس ها در چند دسته اصلی مانند بازاریابی، سلامت، علوم انسانی، علم و فناوری قرار می گیرند. برخی از کلاس‌های پیشرفته‌تر هزینه دارند، اما این سرویس بسیاری از مسیرهای یادگیری آنلاین رایگان را ارائه می‌دهد که به شما زمینه‌ای برای کسب دیپلم در جای دیگر ارائه می‌دهد.

BetterExplained

برای کسانی که می خواهند ریاضیات و نحوه کاربرد آن در دنیای واقعی را یاد بگیرند، BetterExplained کلاس ها، مقالات و درس های جالبی را ارائه می دهد. دروس انفرادی و متون دوره آنلاین عموما رایگان هستند. می‌توانید دوره‌های «کامل» را خریداری کنید که شامل نسخه‌های PDF کتاب‌های درسی، درس‌های ویدیویی، آزمون‌ها و دعوت‌نامه‌ها به وبینارها است.

دوره‌ها طیف گسترده‌ای از زمینه‌ها و پیچیدگی‌های مطالعه را پوشش می‌دهند، به‌علاوه برخی مکان‌های خاص که قوانین ریاضی برنامه‌نویسی کامپیوتر و توسعه وب را هدایت می‌کنند.

دوره های آنلاین و سایت های آموزشی Canvas Network

Canvas Network دسترسی مربیان به دوره ها و برنامه های توسعه حرفه ای را فراهم می کند و برخی از دوره های آن برای عموم آزاد است. می توانید با یک ایمیل ثبت نام کنید و به طیف وسیعی از مطالب و درس ها دسترسی داشته باشید. محتوا نیز تحت یک مجوز آزاد در دسترس است، بنابراین کسانی که مایل به ایجاد محتوا و طرح درس هستند می توانند از آنچه Canvas در برخی موارد در دسترس قرار می دهد استفاده کنند.

Canvas دوره‌ها و ابزارهایی را به زبان‌های مختلف ارائه می‌دهد و آن را بازتر و در دسترس‌تر از سایر گزینه‌های فهرست ما می‌کند.

Carnegie Mellon Open Learning Initiative

دانشگاه کارنگی ملون بیشتر کلاس های خود را به صورت آنلاین برگزار می کند و یک بخش رایگان در دسترس همه است. “دوره های یادگیرنده مستقل” تحت ابتکار یادگیری باز آن برای همه رایگان است.

هنگامی که دوره ای را پیدا کردید، به سادگی یک حساب کاربری ایجاد کنید و آن را به لیست دوره های خود اضافه کنید. از آنجا، داشبورد شما گزینه‌های دوره «باز و رایگان» را نشان می‌دهد و وضعیت کار کلاسی شما را ردیابی می‌کند.

شما منابعی را در زمینه های مختلف از جمله مدیریت کسب و کار، برنامه نویسی کامپیوتر، و شیمی و همچنین دوره های توسعه حرفه ای پیدا خواهید کرد. دوره های رایگان بر روی محتوای STEM تمرکز می کنند، اما برخی از برنامه های پولی برای موضوعات دیگر، مانند زبان فرانسه، پیدا خواهید کرد.

Codecademy

Codecademy به آموزش کدنویسی به مردم اختصاص دارد. این سرویس رایگان با روش آموزشی سریع خود به میلیون‌ها نفر کمک کرده است تا شما را در حرکت نگه دارد و با گروه‌های حامی و سیستم امتیاز بازی‌سازی شده، شما را تشویق کند.

می‌توانید دوره‌های رایگان و عضویت‌های پولی را بیابید که راهنمایی و پشتیبانی مستقیم‌تری را برای ایجاد یک نمونه کار در دنیای واقعی ارائه می‌دهند که می‌توانید از آن برای شروع یک حرفه آزاد استفاده کنید.

این پلتفرم دوره‌هایی را بر روی تعدادی از زبان‌ها – از جمله PHP، Python، و Ruby- ارائه می‌دهد و دانش‌آموزان اغلب در حال ساخت و اجرای پروژه‌ها تا پایان دوره خود هستند.

دوره های آنلاین و سایت های آموزشی Coursera

Coursera شاید بزرگترین نام در دوره های آموزشی و آموزش آنلاین باشد، با فهرستی از دانشگاه ها و شرکای جهانی که بیش از 7000 دوره تخصصی ارائه می دهند. بسیاری از خدمات به صورت رایگان در دسترس است، یا می توانید از آن برای دریافت مدرک آنلاین از یک دانشگاه معتبر استفاده کنید.

شرکت های نرم افزاری همچنین بسیاری از درس ها و آزمون های گواهینامه خود را به Coursera اضافه کرده اند که می تواند در مواردی مانند مدیریت پایگاه داده و استفاده از ابزارهای برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) به شما کمک کند.

بین دوره‌های رایگان، مدارک تحصیلی پولی و برنامه‌های عضویت، Coursera احتمالاً بیشترین تعداد کلاس‌ها، دوره‌ها و پشتیبانی اعتباربخشی را در لیست ما ارائه می‌کند.

Drawspace

Drawspace دوره های کامل و درس های فردی را ارائه می دهد تا به شما در تسلط بر تکنیک های مختلف طراحی کمک کند. این پلتفرم ترکیبی از محتوای رایگان و پولی را ارائه می دهد. شما می توانید اصول اولیه طراحی و نقاشی را از طریق عناصر پیشرفته، کشیدن افراد و استفاده از تکنیک های خاص برای ایجاد هنر با چای کیسه ای یا ساختن رنگ های خود یاد بگیرید.

اگر می خواهید هنرمند شوید، Drawspace شامل چند درس در مورد کار به عنوان یک هنرمند بصری، عبور از بلوک یک هنرمند و حتی آموزش هنر به دیگران است.

دوره های آنلاین و سایت های آموزشی edX

edX یک پلتفرم یادگیری آنلاین است که توسط هاروارد و MIT تاسیس شده است. این سازمان غیرانتفاعی جهانی دوره هایی را از معلمان و دانشگاه ها در موضوعاتی مانند علوم کامپیوتر، زبان، مهندسی، روانشناسی، نوشتن، الکترونیک، زیست شناسی و بازاریابی ارائه می دهد. اکثر دوره ها رایگان هستند. با این حال، می‌توانید برای گواهی تأییدی که نشان می‌دهد دوره‌ای را گذرانده‌اید، پرداخت کنید. همچنین می توانید از این پلت فرم برای تحقیق در مورد برنامه های مدرک استفاده کنید

دوره های آنلاین و سایت های آموزشی FutureLearn

FutureLearn به مشترکین دوره های آنلاین از بیش از 260 دانشگاه و سازمان برتر مانند دانشگاه گلاسکو و کینگز کالج لندن ارائه می دهد. شما می توانید گواهینامه ها را با سرعت خود کسب کنید. گزینه‌های کلاس شامل طیف گسترده‌ای از دوره‌ها، مانند کپی‌نویسی برای بازاریابی محتوا، هوش مصنوعی مولد، بیوشیمی، و مقدمه‌ای بر توسعه شخصی است.

علاوه بر کلاس‌های فردی، می‌توانید برای تسلط بر رشته‌های مختلف در آهنگ‌های خاصی ثبت‌نام کنید. به عنوان مثال، دوره پیشرفته و کاربردی هوش مصنوعی شامل چهار کلاس در زمینه فناوری اطلاعات و علوم کامپیوتر است. این کلاس توسط مایکروسافت معتبر است و معمولاً 15 هفته طول می کشد تا تکمیل شود.

General Assembly

مجمع عمومی با تمرکز بر آموزش در زمینه طراحی، تجارت و فناوری، دارای پردیس هایی در چندین شهر در سراسر جهان و تجربه آموزش آنلاین جامع است. این پلتفرم ترکیبی از کلاس های آنلاین تمام وقت و پاره وقت، به علاوه کارگاه های آموزشی، آموزش رایگان و رویدادهای برنامه نویسی را ارائه می دهد.

مجمع عمومی سخنرانی‌های پرطرفدار را به صورت زنده پخش می‌کند و تعامل بی‌درنگ با مدرس و سایر دانشجویان را فراهم می‌کند. اگر انتخاب شما یک سخنرانی یا کارگاه های چند قسمتی باشد، هزینه ها متفاوت است.

GFCGlobal

برنامه GCFGlobal.org یک ابزار آموزشی از ابتکار جهانی بنیاد جامعه حسن نیت (GCF) است. GCFGlobal نزدیک به 20 سال است که کلاس هایی را ارائه می دهد و در درجه اول بر مهارت های تجاری ضروری برای کمک به افراد برای یافتن کار تمرکز دارد. همچنین مهارت های زندگی در زمینه امور مالی، کار آزاد، مهارت های اینترنت و کامپیوتر و سرگرمی های خلاقانه را کشف خواهید کرد.

اگر می خواهید یک برنامه کامپیوتری اصلی کار را یاد بگیرید – که به اندازه یادگیری تفاوت های آفیس 2019، 2016 و 2013 خاص است – احتمالاً این قوی ترین منبع در لیست ما است. این سرویس در حال حاضر بیش از 2300 درس در بیش از 200 موضوع را ارائه می دهد که همگی رایگان هستند.

دوره های آنلاین و سایت های آموزشی Hack Design

هک دیزاین برنامه ای است که برای کمک به شما در ایجاد حرفه ای در طراحی و ادامه رشد طراحی شده است. پیشنهاد اصلی آن یک درس طراحی هفتگی است که از طریق ایمیل ارائه می شود. بیشتر محتوا رایگان است و این سایت فهرستی از دروس پایه را در درس 101 ارائه می دهد.

نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که طراحی های هک همیشه از یک دوره سنتی پیروی نمی کند. از آنجا که معلمان آن اغلب از شرکت‌های طراحی هستند، برخی از درس‌ها به شکل پست‌های وبلاگ و سایر مطالبی است که در وب‌سایت‌های آن شرکت‌ها میزبانی می‌شوند. گفتنی است، شما به رهبران فکری با استعداد و تجربیات جدید، مانند بازی‌ها، دسترسی خواهید داشت که به شما کمک می‌کنند توانایی‌های خود را آزمایش کنید.

Harvard Online Courses

اگر به مطالعه توسعه کسب و کار یا علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات (STEM) علاقه دارید، دانشگاه هاروارد برخی از دوره ها و پروژه های ویژه خود را به صورت آنلاین در دسترس قرار داده است. برنامه دوره های آنلاین هاروارد ترکیبی از برنامه های رایگان و پولی را در اختیار شما قرار می دهد. موضوعات از جدیدترین روندهای محاسباتی گرفته تا یادگیری نحوه پیمایش کاوشگران اولیه با استفاده از ستاره ها متفاوت است.

اکثر دوره ها بصورت خود گام هستند و شامل سخنرانی های اساتید هاروارد و مواد آموزشی اضافی می شوند. هر قطعه از محتوای صوتی یا تصویری همراه با رونوشت برای دسترسی بیشتر است. در حالی که هاروارد هزاران دوره را در طول سال ها به صورت آنلاین قرار داده است، در هر زمان تنها چند صد دوره را ارائه می دهد. این بدان معناست که اکثر دوره ها مهلت ثبت نام دارند.

HTML Dog

اگر می خواهید HTML یاد بگیرید، یک مکان عالی برای شروع HTML Dog است. این سایت آموزش ها، تکنیک ها و نمونه هایی از محتوای وب را در HTML، CSS و جاوا اسکریپت رایگان ارائه می دهد. HTML Dog بر کمک به شما در راه اندازی یک وب سایت تمرکز می کند، بنابراین بسیاری از محتوا راهنماها و مراجع گام به گام برای انجام یک کار خاص است.

این گزینه یک راه رایگان عالی برای تقویت مهارت های خود یا دریافت کمک در مورد مشکل خاصی است که در یک وب سایت با آن مواجه هستید. با این حال، عمیقاً در تئوری فرو نمی رود یا به طور کلی توضیحات طولانی در مورد علوم کامپیوتر ارائه نمی دهد.

Instructables

Instructables اصرار دارد که یادگیری عملی سرگرم کننده است. این وب سایت برای نمایش پروژه هایی طراحی شده است که در آن افراد اقلام فیزیکی از جمله غذا می سازند. شما مهندسی اساسی و حتی الکترونیک پیشرفته را یاد خواهید گرفت.

از تبدیل کتانی های قدیمی به طناب و سکه های قدیمی به حلقه گرفته تا ساخت پهپادها یا کدگذاری یک بازی سه بعدی، چیزهای زیادی برای کشف وجود دارد. پروژه‌ها عمدتاً توسط کاربران و علاقه‌مندان ارسال می‌شوند، بنابراین موضوعات موجود اغلب به فرهنگ پاپ متمایل هستند (مانند ایجاد وسایل و لباس برای شخصیت‌های بازی‌های ویدیویی محبوب).

Iversity

Iversity مستقر در برلین که به عنوان “Coursera of Europe” شناخته می شود، با دانشگاه های اروپایی و بین المللی برای ارائه دوره های آکادمیک به صورت رایگان همکاری کرده است. این شرکت دارای گواهینامه و تاییدیه پایان دوره برای اکثر کلاس های خود است که به دانش آموزان اجازه می دهد شرکت در دوره و یادگیری را با یک مدرک رسمی تأیید کنند. هزینه ها متفاوت است و چند گزینه رایگان وجود دارد.

کسب‌وکارها می‌توانند با Iversity برای آموزش نیروی کار خود شریک شوند، یا می‌توانید در کلاس‌های مخصوص به یک نوع کار، سازمان یا نرم‌افزار شرکت کنید. اگر Du sprichst Deutsch یا Tu parles Français باشد، این سرویس می تواند کمک بزرگی باشد.

دوره های آنلاین و سایت های آموزشی Khan Academy

آکادمی خان یک پلت فرم آنلاین غیرانتفاعی است که یک کتابخانه رایگان از “سخنرانی های خرد” آموزشی را ارائه می دهد. آکادمی خان با تمرکز بر موضوعات آکادمیک سنتی تر، ترکیبی از ویدئو و مطالب مبتنی بر متن در ریاضیات، علوم، اقتصاد، علوم انسانی و کمی برنامه نویسی کامپیوتری را ارائه می دهد. از آنجایی که Khan Academy رایگان است، این یک راه عالی برای چشیدن یک موضوع قبل از رفتن به یک دوره پیشرفته تر در جاهای دیگر است.

این سازمان خدمات آنلاین خود را برای دانش‌آموزان در سنین مدرسه گسترش داد و دانش‌آموزان در هر سنی می‌توانند از رشد محتوا، برنامه‌های درسی و موارد دیگر بهره ببرند.

LifeHack

LifeHack یک ابزار یادگیری است که بر روی استفاده حداکثری از زندگی خود با “هک کردن” آن متمرکز شده است تا به کارهای بیشتری دست یابید یا کارها را آسان تر انجام دهید. این پلتفرم ارزیابی، کتاب و کلاس‌های رایگان به‌علاوه یک سری ویدیوی پادکست ارائه می‌دهد. دوره ها حول فلسفه خاصی می چرخد که این شرکت برای ترویج نوع خاصی از سبک زندگی ایجاد کرده است. می‌توانید با گزینه‌های رایگان در مورد مواردی مانند نحوه توقف تعلل و چگونگی داشتن انگیزه بیشتر در زندگی روزمره شروع کنید.

از موارد موجود در لیست ما، این منبع به جای یادگیری یک موضوع، مهارت یا تجارت خاص، بیشتر بر نحوه زندگی و یادگیری شما تمرکز دارد.

LinkedIn Learning

در سال 2020، مربی آنلاین کهنه کار Lynda.com به آموزش لینکدین تبدیل شد. LinkedIn Learning یک کتابخانه آموزشی و مهارت های ویدئویی گسترده ارائه می دهد. اشتراک شما، که از 19.99 دلار در ماه شروع می شود، همچنین شامل ویژگی های شغلی برتر LinkedIn است که می تواند برای رشد حرفه شما مفید باشد.

این سرویس تا حد زیادی بر مهارت های فناوری مانند برنامه نویسی در چندین زبان متمرکز است. شما به یک حساب کاربری LinkedIn نیاز دارید و این شرکت می‌گوید دوره‌هایی را ارائه می‌کند و بر اساس شغل فعلی، مهارت‌ها و آنچه حرفه‌ای‌هایی مانند شما در حال یادگیری هستند، توصیه‌هایی ارائه می‌کند.

MasterClass

اشتراک MasterClass به کاربران امکان دسترسی به بیش از 180 دوره انفرادی را می دهد. هر گزینه شامل سخنرانی‌های ویدیویی و محتوای جایزه، مانند راهنمای کلاس است. می‌توانید کلاس‌ها را به‌صورت آنلاین تماشا کنید یا برنامه MasterClass را دانلود کنید تا به مواد دوره در حال حرکت دسترسی داشته باشید. قیمت ها از 10 دلار در ماه برای یک حساب کاربری و دستگاه شروع می شود و طرح های خانوادگی نیز موجود است.

دوره های مسترکلاس توسط متخصصان صنعت در سطح جهانی تدریس می شود. برای مثال، می‌توانید آشپزی را از گوردون رمزی، علم را از بیل نای و مهارت‌های بسکتبال را از استفن کری یاد بگیرید. دوره ها طیف گسترده ای از موضوعات، از جمله تجارت، نوشتن، خانه و سبک زندگی، غذا و سلامتی را در بر می گیرند.

دوره های آنلاین و سایت های آموزشی MIT OpenCourseWare

پروژه MIT OpenCourseWare مجموعه وسیعی از دوره‌ها را ارائه می‌دهد تا هر طور که می‌خواهید مرور کنید (نیازی به ثبت نام یا حتی ثبت نام برای یک حساب کاربری ندارید). دوره های موجود شامل برنامه درسی و مواد آموزشی مورد نیاز شما هستند—بسیاری حتی نسخه های آنلاین رایگان کتاب های درسی ذکر شده توسط معلمان را ارائه می دهند.

شما می توانید دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد را در زمینه تجارت، انرژی، هنرهای زیبا، علوم انسانی، ریاضی، علوم، تدریس و غیره بیابید. همچنین اگر استفاده از آن نوع محتوا را آسان‌تر و جذاب‌تر می‌دانید، می‌توانید طبق کلاس‌های صوتی و تصویری مرتب کنید.

Open Culture

Open Culture مواد آموزشی آنلاین را جمع آوری می کند و از یادگیری مادام العمر با کلاس های رایگان، صوتی و تصویری پشتیبانی می کند. سازمان غیرانتفاعی در سراسر اینترنت جستجو می‌کند تا منابع آموزشی رایگان را بیابد و آنها را جمع‌آوری می‌کند تا مرور، مرتب‌سازی و استفاده از آنها آسان باشد. Open Culture در حال حاضر بیش از 1700 دوره رایگان را فهرست می کند که عمدتاً از دانشگاه ها هستند.

برای برخی از کلاس‌های آن، می‌توانید برای تکمیل کلاس اعتبار یا گواهی دریافت کنید. این گزینه با قیمتی همراه است و Open Culture از میزبان دوره، مانند Coursera یا edX، هزینه ای وابسته دریافت می کند.

Open Yale Courses

دانشگاه ییل طیف وسیعی از سخنرانی ها و کلاس های خود را از طریق برنامه دوره های آزاد ییل در دسترس قرار می دهد. هر دوره شامل مجموعه کاملی از ویدئوهای سخنرانی کلاسی با حضور اساتید دانشگاه ییل و همچنین مطالب درسی مانند برنامه های درسی، مطالب پیشنهادی، امتحانات، مجموعه مسائل و کلیدهای پاسخ است. بسیاری از دوره‌ها مروری پایه و مقدماتی در زمینه‌های گسترده‌ای از مطالعه، مانند زیست‌شناسی، فیزیک و علوم سیاسی هستند.

Thinkful

تمرکز بر توسعه وب، Thinkful گزینه فشرده تری برای کسانی است که می خواهند سریع یاد بگیرند. به جای دوره های کوتاه یا سخنرانی، این برنامه بسیار ساختار یافته برای دانشجویان تمام وقت به مدت 50 تا 60 ساعت در مدت پنج ماه اجرا می شود. با شروع شهریه از حدود 8500 دلار، این پلت فرم ارزان نیست. با این حال، می‌توانید پرداخت را تا زمانی که استخدام شوید به تعویق بیندازید، و در صورت عدم کار، ضمانت بازگشت پول را نیز شامل می‌شود.

Thinkful چندین رشته تحصیلی مانند مهندسی نرم افزار، تجزیه و تحلیل داده ها و طراحی UX/UI ارائه می دهد. بیش از 80 درصد از فارغ التحصیلان متفکر گزارش می دهند که یک پیشنهاد شغلی در 180 روز پس از اتمام برنامه دریافت کرده اند.

دوره های آنلاین و سایت های آموزشی Skillcrush

Skillcrush یک شرکت یادگیری متمرکز بر کدنویسی است که کلاس های رایگان و پولی را در زمینه هایی مانند طراحی، تجربه کاربر، بازاریابی دیجیتال و کدنویسی HTML ارائه می دهد. این شرکت یک بوت کمپ رایگان برنامه نویسی را ارائه می دهد تا به افراد کمک کند اصول اولیه و هزینه کلاس های عمیق تر را با پشتیبانی عملی بیاموزند. بوت کمپ برای مبتدیان طراحی شده است تا علوم کامپیوتر و کدنویسی را یاد بگیرند، بنابراین نیازی به تجربه یا دانش کدنویسی موجود نیست.

Skillshare

Skillshare یک بازار اجتماعی برای مهارت‌های جدید است و به احتمال زیاد از هنرمندان مستقل، YouTubers یا پادکست‌های مورد علاقه شما حمایت مالی کرده است. با طیف گسترده ای از موضوعات، Skillshare یک کاتالوگ آنلاین از دوره های خلاقانه مبتنی بر ویدیو در دسته بندی هایی مانند موسیقی، طراحی، نقاشی، نوشتن خلاقانه، عکاسی و ویدیو ارائه می دهد. همچنین می توانید کارگاه های حضوری را در شهرهای مختلف پیدا کنید.

بسیاری از کلاس ها بدون عضویت و به صورت رایگان در دسترس هستند. برخی از کلاس ها هزینه دارند، زیرا این معلمان از آموزش آنلاین به عنوان منبع درآمد خود استفاده می کنند. می توانید هزینه آنها را به صورت جداگانه پرداخت کنید یا با عضویت ممتاز به آن دسترسی پیدا کنید.

Stanford Engineering Everywhere

Stanford Engineering Everywhere (SEE) تجربه استنفورد را به دانش‌آموزان و مربیان به‌صورت آنلاین و بدون هزینه گسترش می‌دهد. کلاس ها را می توان استریم یا دانلود کرد. دوره‌ها بر مهندسی تمرکز دارند و شامل دوره‌هایی می‌شوند که اکثر دانشجویان مقطع کارشناسی استنفورد می‌گذرانند. همچنین می توانید گزینه های پیشرفته ای در زمینه هوش مصنوعی و بهینه سازی سیستم خطی پیدا کنید.

دوره های آنلاین و سایت های آموزشی Udacity

Udacity با مجموعه ای کوچک اما خوش ساخت از دوره ها تمرکز زیادی روی فناوری دارد. اگر به دنبال ورود به علم داده، هوش مصنوعی یا محاسبات ابری هستید، برنامه علم داده Udacity دارای فهرست قابل توجهی از معلمان شرکت هایی مانند Salesforce و Facebook است.

ساختار قیمت‌گذاری Udacity به شما این امکان را می‌دهد که هزینه دوره‌های خود را به‌عنوان بخشی از چیزی که آن را «مدرک نانو» می‌نامد، ماهانه پرداخت کنید. به طور کلی، این هزینه ها 399 دلار در ماه است، یا می توانید چندین ماه را در یک زمان با تخفیف پرداخت کنید. کلاس ها با پروژه های دنیای واقعی، پشتیبانی فنی و خدمات شغلی همراه هستند.

Udemy

Udemy یک شرکت یادگیری شخصی است که دوره های آموزشی را با قیمت های مختلف ارائه می دهد. بیشتر آنها ارزان هستند، اما با تخصصی شدن یا پیچیده شدن موضوع، هزینه ها می تواند افزایش یابد. این پلتفرم کمی گران‌تر از سایر پلتفرم‌های موجود در لیست ما است، وقتی شروع به شرکت در کلاس‌های متعدد کنید.

یکی از زیباترین عناصر Udemy این است که طیف وسیعی از کلاس‌ها را در مورد موضوعات آموزشی سنتی و همچنین مهارت‌های تجاری خاص (مانند نحوه استفاده از Microsoft Excel برای تجزیه و تحلیل مالی) و رتبه‌بندی کلاس‌های دانشجویی ارائه می‌دهد.

سفر تحصیلی خود را از امروز شروع کنید

یادگیری آنلاین فرصتی را برای هر کسی فراهم می کند تا به تحصیلات خود ادامه دهد و مهارت های خود را تقویت کند. امیدواریم این لیست برای شما مفید بوده باشد و برای دنبال کردن دانش و رشد هیجان زده باشید.

برای منابع و مشاوره رایگان بیشتر، به مرکز منابع Upwork مراجعه کنید. در کلاس‌ها، جلسات مطالعه و هر جایی که ممکن است این اطلاعات جدید شما را ببرد، موفق باشید.

Upwork وابسته نیست و هیچ یک از ابزارها یا خدمات مورد بحث در این مقاله را حمایت یا تایید نمی کند. این ابزارها و خدمات تنها به عنوان گزینه‌های بالقوه ارائه می‌شوند و هر خواننده و شرکت باید زمان لازم را برای تجزیه و تحلیل و تعیین ابزارها یا خدماتی که به بهترین وجه با نیازها و موقعیت‌های خاص آنها مطابقت دارد، اختصاص دهند.

قیمت‌ها در زمان نگارش فعلی هستند و ممکن است در طول زمان بر اساس پیشنهادات هر سرویس تغییر کنند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT