ابزار رایگان هوش مصنوعی

5 ابزار رایگان هوش مصنوعی برای ایجاد ایمیل های حرفه ای با ChatGPT و خلاصه کردن صندوق ورودی شما

زمان مطالعه 6 دقیقه

این برنامه‌های وب رایگان مبتنی بر ChatGPT و افزونه‌های مرورگر به شما کمک می‌کنند ایمیل‌های بهتری بنویسید و پیام‌های خود را خلاصه کنید. ابزار رایگان هوش مصنوعی برای ایجاد ایمیل های حرفه ای را در ادامه بشناسید.

توانایی بیان افکار در قالب کلمات بهتر یکی از بهترین کارهایی است که ChatGPT می تواند انجام دهد. از این ویژگی می توان برای نوشتن ایمیل های بهتر یا خلاصه کردن پیام های طولانی که نمی خواهید بخوانید استفاده بسیار خوبی کرد.

در حالی که می توانید هر دو را از طریق ChatGPT انجام دهید، باید دستورات مناسب را بدانید. در عوض، چرا به برخی از برنامه‌های رایگان متعددی که این فرآیند را آسان‌تر می‌کنند تکیه نکنید. افزونه‌های مرورگر این توانایی‌ها را در خود جیمیل شما قرار می‌دهند، یا می‌توانید از برنامه‌های شخص ثالثی استفاده کنید که به داده‌های خصوصی شما دسترسی ندارند، اما استفاده از آن‌ها همچنان راحت‌تر از خود ChatGPT است.

1. Rizemail (وب): خلاصه ایمیل بدون خروج از صندوق ورودی

ابزار رایگان هوش مصنوعی

ابزار رایگان هوش مصنوعی

هوش مصنوعی یک تسکین عالی برای هر محتوای آنلاینی است که مصرف آن طولانی به نظر می رسد، مانند خلاصه ویدیوهای YouTube و دقت سریع مقالات طولانی مدت. البته می توانید از آن برای ایمیل های خیلی طولانی هم استفاده کنید. و با Rizemail، نیازی به نصب هیچ افزونه ای ندارید، برای OpenAI یا هر حساب دیگری ثبت نام کنید، و در واقع، حتی هرگز صندوق ورودی خود را ترک نکنید، بنابراین استفاده از آن در تلفن ها آسان تر است.

وقتی یک ایمیل طولانی دریافت می‌کنید که نمی‌خواهید بخوانید، فقط آن را به “[email protected]” فوروارد کرده و به مرور صندوق ورودی خود بازگردید. در عرض چند دقیقه، پاسخی از Rizemail دریافت خواهید کرد که حاوی خلاصه ای از محتوای ایمیل است. در حالی که در خلاصه کردن متن اصلی در پیام عالی است، اما با پیوست‌ها مشکل دارد.

استفاده از Rizemail کاملا رایگان است، تبلیغات ارائه نمی دهد و حتی نیازی به ثبت نام برای یک اکانت کاربری ندارد. در حال حاضر، می توانید از آن برای خلاصه کردن 100 نامه در ماه از اکانت ایمیل خود استفاده کنید. این به ویژه برای خبرنامه هایی که ممکن است در آنها مشترک شده باشید خوب کار می کند.

2. GhostWrite (Chrome): از ChatGPT برای نوشتن ایمیل استفاده کنید و طول و آهنگ را انتخاب کنید

GhostWrite یکی از بهترین افزونه‌ها برای کسانی است که می‌خواهند از ChatGPT برای نوشتن ایمیل‌های کاری استفاده کنند، بدون اینکه همه درخواست‌ها را یاد بگیرند یا آنها را برای شما آماده کنند. هنگامی که برنامه را نصب کردید و با جیمیل خود وارد سیستم شدید، یک اکانت شخصی رایگان برای نوشتن حداکثر 100 پیام در ماه دریافت می کنید، که شاید بیشترین چیزی است که در هر برنامه افزودنی به صورت رایگان دریافت می کنید. در حال حاضر، این سرویس فقط در مرورگرهای مبتنی بر Chromium با Gmail کار می کند.

پنجره Compose را در Gmail باز کنید تا یک کادر GhostWrite جدید در زیر فیلدهای To و Subject پیدا کنید. به سرعت آنچه را که می خواهید ChatGPT درباره آن نامه بنویسد بگویید. اگر نمی‌خواهید لحن (حرفه‌ای، رسمی، دوستانه، غیررسمی، خیلی معمولی، مستقیم، متقاعدکننده)، طول (مختصر، کوتاه، متوسط، بلند، خودکار) و زبان را انتخاب کنید. GhostWrite چند ثانیه طول می کشد تا فکر کنید و سپس یک یا چند گزینه ترکیب ایمیل را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید آنها را در بدنه وارد کرده و ارسال کنید.

افزونه GhostWrite Chrome همچنین می‌تواند ایمیل‌های موجود در صندوق ورودی شما را خلاصه کند. وقتی هر پیامی را باز می کنید، یک دکمه خلاصه در کنار فرستنده خواهید دید. روی آن کلیک کنید و GhostWrite یک کادر محاوره ای در خود پیام با خلاصه ای از محتویات باز می کند.

دانلود: GhostWrite برای کروم (رایگان)

3. SuperReply (Chrome): پاسخ‌های مبتنی بر آهنگ هوش مصنوعی برای Gmail و Outlook

بیشتر کمک‌کنندگان ایمیل AI مبتنی بر ChatGPT فقط با Gmail کار می‌کنند، اما SuperReply یک استثنای نادر است که از Outlook نیز پشتیبانی می‌کند. نمی توانید از آن با برنامه دسکتاپ Outlook استفاده کنید، اما اگر برنامه وب Outlook را در مرورگر کروم خود باز کنید (پس از نصب افزونه SuperReply) به راحتی کار می کند.

هدف SuperReply این است که به شما کمک کند تا به سرعت به هر ایمیلی بر اساس نوع لحن مورد نظر خود پاسخ دهید. در کنار دکمه Reply در زیر هر پیام، دکمه SuperReply را مشاهده خواهید کرد که پنج گزینه لحن را در اختیار شما قرار می دهد: Matching (منطبق با لحن فرستنده)، کسب و کار (زبان کاملا حرفه ای)، معمولی (سبک و دوستانه)، توانمندسازی (تقویت کردن) تقویت به فرستنده)، و علاقه مند نیست (مودبانه رد کنید). هر انتخاب آهنگ همچنین ترکیبات ایمیل متعددی را ایجاد می کند که می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

نسخه رایگان SuperReply به شما 90 پاسخ در ماه می دهد. همچنین شامل یک میانبر جالب است که در آن می توانید برنامه افزودنی را از صندوق ورودی بدون باز کردن پیام فعال کنید و در زمان و کلیک ها صرفه جویی کنید.

دانلود: SuperReply برای Chrome (رایگان)

4. PolitePost و ConcisePost (وب): ایمیل ها را حرفه ای یا مختصر کنید

ابزار رایگان هوش مصنوعی

ابزار رایگان هوش مصنوعی

کسانی که اغلب متهم شده‌اند که در ارتباط با ایمیل در فضای کاری کوتاه یا بی‌ادب به نظر می‌رسند، PolitePost را دوست خواهند داشت. این برنامه وب رایگان فضایی را برای شما فراهم می کند تا بتوانید یک ایمیل را به روشی که معمولاً می خواهید بنویسید (یا حتی اگر بخواهید به صورت غیر عادی یا بی ادبانه تر). با استفاده از OpenAI، در 20 ثانیه یک الگوی ایمیل مودبانه با صدای حرفه ای به شما می دهد. به سادگی آن را کپی پیست کنید و اعلان های پرانتزی را با جزئیات خود جایگزین کنید.

و سپس برنامه خواهر، ConcisePost وجود دارد. این برای کسانی است که متهم به نوشتن ایمیل های طولانی هستند که به اصل موضوع نمی رسند یا به سرعت به این موضوع رسیدگی نمی کنند. دوباره، پیام طولانی خود را در جعبه پست کنید، و در عرض 20 ثانیه، یک پیام مختصر و دقیق پیدا خواهید کرد که وقت هیچ کس را تلف نمی کند.

هم PolitePost و هم ConcisePost کاملا رایگان هستند و هیچ هزینه یا تبلیغات پنهانی ندارند. جالب اینجاست که در قسمت About، توسعه دهنده هزینه ماهانه اجرای سایت را درج می کند. اگر آن را ارزشمند می‌دانید، شاید کمک مالی را در نظر بگیرید.

5. VoxReply (وب): یادداشت های صوتی را به ایمیل های حرفه ای تبدیل کنید

ابزار رایگان هوش مصنوعی

ابزار رایگان هوش مصنوعی

همه با کلمات نوشته شده عالی نیستند. اگر ترجیح می دهید افکار خود را بیان کنید، VoxReply دستیار هوشمندی است که برای تبدیل آنها به ایمیل های حرفه ای نیاز دارید.

این یک رابط کاربری ساده است که در آن روی دکمه “شروع ضبط” کلیک می کنید و شروع به صحبت در رایانه یا تلفن خود می کنید. در صورت نیاز به استراحت، می‌توانید ضبط را متوقف کنید و هر زمان که کارتان تمام شد، روی پایان ضبط کلیک کنید. همچنین گزینه ای برای اضافه کردن هر یادداشت در متن وجود دارد. در نهایت روی Generate Email Reply کلیک کنید و VoxReply یک الگو برای یک پیام حرفه ای به شما می دهد.

این برنامه یادداشت های صوتی شما را در سرورهای خود ذخیره نمی کند. در حال حاضر، VoxReply فقط ایمیل‌های رسمی را به زبان انگلیسی تولید می‌کند، بدون هیچ گزینه‌ای برای تغییر لحن یا زبان.

برای کمک کننده هوش مصنوعی داخلی جیمیل ثبت نام کنید

همه کمک‌های هوش مصنوعی در این مقاله مبتنی بر ChatGPT OpenAI هستند و در نوشتن ایمیل‌ها به شما کمک می‌کنند. اما ChatGPT تنها مدل هوش مصنوعی موجود نیست. گوگل با هوش مصنوعی Bard خودش رقابت کرده است و افراد زیادی نمی دانند که ابزاری در جیمیل وجود دارد که به شما در پیش نویس پیام ها کمک می کند.

ویژگی Help Me Write در Gmail برای کسانی که از Google Workspace Labs استفاده می کنند در دسترس است. این گزینه در کادر Compose اضافه می کند که در آن می توانید به Gmail بگویید چه چیزی می خواهید بنویسید و یک پیام ایمیل برای شما ایجاد می کند. البته هنوز در نسخه بتا است، پس با احتیاط از آن استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت