بهترین آژانس بازاریابی محتوا

6 بهترین آژانس بازاریابی محتوا

زمان مطالعه 10 دقیقه

اینجاست که یک آژانس بازاریابی محتوا وارد می شود. این آژانس های بازاریابی دیجیتال استراتژی و خلاقیتی دارند تا محتوای مناسبی را برای شرکت شما ارائه دهند که می تواند به جلب توجه برای برند شما کمک کند.

پس کجا می توانید بهترین آژانس های بازاریابی محتوا را پیدا کنید؟ خبر خوب این است که چندین وب سایت وجود دارد که می توانید کارشناسان برتر بازاریابی را برای کمک به تقویت برند خود بیابید. در اینجا نگاهی به شش مکان می‌اندازیم که می‌توانید بازاریابان محتوای خبره را پیدا کنید.

چگونه آژانس های بازاریابی محتوا را رتبه بندی می کنیم

به این ترتیب تصمیم گرفتیم که چه کسی لیست را ساخته است:

نمونه کارها: ما به مجموعه کار هر یک از این آژانس های بازاریابی محتوا نگاه کردیم زیرا این واقعاً تنها راه برای دانستن اینکه دقیقاً چه کاری برای مشتریان انجام می دهند و همچنین تعداد مشتری هایی است که آنها داشته اند.

تجربه/تخصص: ما همچنین بررسی کردیم که هر آژانس بازاریابی محتوا با چه نوع صنایعی کار می کند. دانش خاص صنعت بسته به اینکه کسب و کار شما در کدام جایگاه قرار دارد از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا محتوای شما باید تخصص و دانش صنعت را نشان دهد تا قابل باور باشد.

کیفیت محتوا: کیفیت محتوا نکته اصلی استخدام یک آژانس بازاریابی محتوا است، بنابراین ما نگاهی به خروجی آنها انداختیم. آیا پست ها آگاهانه به نظر می رسند؟ آیا آنها جالب هستند؟ آیا آنها از نظر سئو غنی هستند؟ هیچ آژانس بازاریابی که محتوای پایین‌تر و با رتبه پایینی داشت، موفق نشد.

نظرات / نظرات مشتری: حرف ما را قبول نکنید. حرف مشتریان واقعی خود را بپذیرند. این کاری است که ما انجام دادیم، حداقل. هیچ جایگزینی برای تبلیغات شفاهی وجود ندارد و همه آژانس های موجود در این لیست نظرات درخشانی از مشتریان واقعی دارند.

1.بهترین آژانس بازاریابی محتوا: Brenton Way

انتخاب ویرایشگر: آژانس با خدمات کامل – امتیاز 5.0/5

برای چه کسانی بهتر است: استارت آپ ها و مشاغل متوسط

بهترین کاری که آنها انجام می دهند: خدمات کامل

مشتریان برتر: Bose، Mattel، T-Mobile، Adidas

قیمت: 1000 دلار +

به عنوان یک شرکت بازاریابی دیجیتال با خدمات کامل، Brenton Way خود را با ارائه خدمات متنوعی مانند تولید محتوای خلاقانه، بازاریابی رشد پویا و توسعه برند استراتژیک متمایز می کند. وسعت تجربه آنها در اینفلوئنسر مارکتینگ، رسانه های حمایت شده، سئو، روابط عمومی دیجیتال و سایر زمینه ها آنها را به گزینه ای عالی برای انواع نیازهای بازاریابی تبدیل می کند.

تعهد قوی به روش‌های مبتنی بر داده و آگاهی دقیق از رفتار کاربر، اساس روش برنتون وی را تشکیل می‌دهد. آنها از راه حل های عمومی و یکسان اجتناب می کنند زیرا ارزش زمان و سرمایه گذاری مشتریان خود در بازاریابی را درک می کنند. استراتژی آنها طراحی شده و موثر است زیرا آنها یک تیم قوی دارند که می دانند چگونه دقیقاً به اهداف بازاریابی دست یابند.

شرکت‌های مشهوری مانند بوز، متل، تی‌موبایل و آدیداس از جمله مشتریان برجسته برنتون وی هستند که گواه کارآمدی تاکتیک‌های آنهاست. طیف گسترده مشتریان آنها گواه اثربخشی و انعطاف پذیری استراتژی های بازاریابی آنها است.

موفقیت آنها در مطالعه موردی بازار سرندی نشان داده شده است. با کمک تاکتیک‌های Brenton Way، Serendi شاهد افزایش 35 درصدی مشارکت اجتماعی جدید، افزایش 35 درصدی بازدیدکنندگان اجتماعی ماهانه و افزایش خیره‌کننده در برداشت‌های اجتماعی ماهانه به بیش از 250000 بود.

این نتایج برجسته نشان می‌دهد که چرا Brenton Way شریکی برای کسب‌وکارها است، نه فقط یک انتخاب، به‌ویژه برای شرکت‌های کوچک و متوسط که به دنبال ایجاد تأثیر قابل توجه و طولانی‌مدت در عرصه دیجیتال هستند.

چرا راه برنتون را انتخاب کنید

هر بررسی مشتری فقط چیزهای مثبتی در مورد Brenton Way برای گفتن داشت. با تنوع گسترده خدمات و سابقه اثبات شده کمک به مشتریان برای رسیدن به نرخ رشد چشمگیر، ما فکر می‌کنیم که Brenton Way یک گزینه عالی برای استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای متوسط است که به دنبال افزایش مقیاس هستند.

مزایا

معایب

نمایندگی خدمات کامل

نوید رشد برای استارت آپ ها و کسب و کارهای متوسط را می دهد

استراتژی مناسب برای هر مشتری

تجربه در صنایع مختلف

پیمایش خدمات روابط عمومی ممکن است دشوار باشد (اگر از آنها برای خدمات محتوا استفاده می کنید مشکلی نیست!)

بهترین برای شرکت های در حال رشد؛ شاید برای شرکت ها نباشد

2.بهترین آژانس بازاریابی محتوا: Power Digital

انتخاب ویرایشگر: نایب قهرمان برای آژانس های خدمات کامل – امتیاز 5.0/5

برای چه کسی بهتر است: تجارت الکترونیک

بهترین کاری که آنها انجام می دهند: بینش های مبتنی بر داده

مشتریان برتر: Pura Vida، Good American، Mielle

قیمت: به طور متوسط 50000 تا 199999 دلار برای هر پروژه

شرکت بازاریابی دیجیتال با خدمات کامل Power Digital Marketing در پیشبرد برندها با بازاریابی محتوای هوشمند، سئو، رسانه های پولی و موارد دیگر عالی است. هدف آنها کمک به رشد کسب‌وکارها با استفاده از فناوری‌های پیشرفته و بینش‌های مبتنی بر داده است. این باعث می شود آنها شریک مناسبی برای مشاغلی باشند که می خواهند رقبا را شکست دهند.

پاور دیجیتال مارکتینگ مبتنی بر دانش عمیق از اهمیت محتوا برای استراتژی دیجیتال است. آنها فقط محتوا نمی سازند. آنها همچنین داستان هایی می نویسند که مردم می خواهند بخوانند و با آنها درگیر شوند. خدمات آنها شامل طرح‌های کامل سئو، تلاش‌های رسانه‌ای پرداخت‌شده با دقت فکر شده، مشارکت با اینفلوئنسرها و روابط عمومی دیجیتال قدرتمند است. این به مشتریان آنها یک مسیر کامل برای رشد می دهد.

مطالعه موردی آنها با دستبندهای Pura Vida نشان می دهد که این روش چقدر خوب کار می کند. پاور دیجیتال مارکتینگ به فروش Pura Vida کمک کرد تا با استفاده استراتژیک از بازاریابی محتوا و صرف کمترین هزینه ممکن، از یک چهارم به فصل دیگر، فروش شگفت انگیز 136 درصد رشد کند. در طول زمان خرید مهم جمعه سیاه و دوشنبه سایبری، نتایج حتی بهتری به دست آوردند، و 27 درصد بیشتر پول به ارمغان آوردند و بازده شگفت‌انگیز 40.63 برابری در هزینه تبلیغات از کانال‌های رسانه پولی دریافت کردند.

نتایج Power Digital Marketing گویای چیزهای زیادی است. از طریق تاکتیک‌های سفارشی‌شده و مبتنی بر نتایج، نه تنها مشتریانی مانند Pura Vida را به دست می‌آورند، بلکه با آنها روابط طولانی‌مدتی نیز برقرار می‌کنند.

به همین دلیل، آنها برای مشاغل در هر اندازه، از شروع جدید گرفته تا شرکت های معروف، که می خواهند از بازاریابی محتوا برای رشد چشمگیر استفاده کنند، عالی هستند.

چرا Power Digital را انتخاب کنید

با استفاده از بینش های مبتنی بر داده، Power Digital می تواند راه حل های استراتژیک را به مشتریان ارائه دهد که افزایش زیادی در آگاهی از برند و فروش برای مشتریان، به ویژه در صنایع کالاهای مصرفی و خدمات غذایی ایجاد می کند. به همین دلیل، ما فکر می کنیم آنها یک گزینه عالی برای فروشگاه های تجارت الکترونیک هستند.

مزایا

معایب

سابقه عالی با فروشگاه های تجارت الکترونیک به ویژه

نمایندگی خدمات کامل

میانگین امتیاز ارجاع تقریباً عالی در کلاچ

در هر مرحله با مشتریان ارتباط برقرار کنید

می تواند در اهداف مشخص تر باشد

شکایت از گزارش های نادرست گهگاهی

3. Click Giant

انتخاب ویرایشگر: شرکت بازاریابی متمرکز بر محتوا – امتیاز 5.0/5

برای چه کسی بهتر است: خدمات و محصولات مصرف کننده

بهترین کاری که آنها انجام می دهند: بازاریابی محتوا

مشتریان برتر: عینک آفتابی Nectar، Jantzi Test Prep، Simplefill

قیمت: 10000 تا 49000 دلار

ClickGiant به عنوان یک شرکت برتر بازاریابی دیجیتال با خدمات کامل، بر ایجاد برنامه های بازاریابی محتوای موثر تمرکز دارد. آنها همچنین خدمات سئو کامل، رسانه های پولی و روابط عمومی دیجیتال را ارائه می دهند. هدف اصلی آن‌ها کمک به کسب‌وکارها، از کسب‌وکارهای کوچک محله‌ای گرفته تا برندهای بزرگ ملی است که به‌صورت آنلاین رشد زیادی داشته باشند.

ClickGiant در ساخت مطالبی که نه تنها درگیر و اطلاع رسانی می شود، بلکه تبدیل نیز می شود عالی است، زیرا آنها بر روی یک رویکرد شخصی تمرکز می کنند. بخش بزرگی از استراتژی آنها تمرکز بر مواد با کیفیت بالا و سفارشی است. این امر باعث می شود که نیازها و اهداف خاص هر مشتری با دقت و خلاقیت برآورده شود.

این واقعیت که آنها با دندانپزشکی عمومی Trident (TGD) کار می کنند نشان می دهد که آنها چقدر مهارت دارند. در طول رابطه پنج ساله خود، ClickGiant بخش مهمی از رشد TGD بوده است و به این شرکت کمک کرد تا سه دفتر جدید باز کند. ClickGiant از طریق طراحی وب سایت متخصص، سئو و بازاریابی محتوای متمرکز TGD را به یک بازیگر اصلی در بازار محلی خود تبدیل کرده است. این به آنها کمک کرده است تا بیماران بسیار بیشتری را دریافت کنند و آگاهی از برند خود را افزایش دهند.

توانایی ClickGiant برای تغییر و ارائه ایده‌های جدید در دنیای دیجیتالی که همیشه در حال تغییر است، نشان می‌دهد که آن‌ها چقدر در رشد از طریق بازاریابی محتوا موفق هستند. از آنجا که آنها به ارائه نتایج قابل اندازه گیری اختصاص داده شده اند، آنها شریک مناسبی برای مشاغلی هستند که می خواهند حضور آنلاین خود را افزایش دهند و موفقیت طولانی مدت آنلاین را حفظ کنند.

چرا Giant کلیک را انتخاب کنید

با رویکردی ارتباطی و مشارکتی، تمرکز Click Giant بر تولید محتوا، آنها را به انتخابی عالی برای کسب‌وکارهایی تبدیل می‌کند که به دنبال ارتقای محتوای خود به سطح بعدی هستند. ما آنها را برای هر شرکت کالا/خدمات مصرفی که به دنبال آژانسی است که بر تولید محتوا تمرکز دارد توصیه می کنیم.

مزایا

معایب

تمرکز زیادی روی تولید محتوا به طور خاص

به یک شرکت دندانپزشکی کمک کرد تا سه مکان جدید را از طریق بازاریابی خود باز کند

میانگین امتیاز 5 ستاره عالی در کلاچ

گزارش دهی منظم برای در جریان نگه داشتن کسب و کارها

اگر کسب و کار شما در بازاریابی جدید است، می تواند یک منحنی یادگیری باشد

بسیاری از مشاغل ممکن است بخواهند گزارش ماهانه کوتاه شده داشته باشند

4.بهترین آژانس بازاریابی محتوا: Column Five

انتخاب ویرایشگر: داستان سرایی تصویری – امتیاز 5.0/5

برای چه کسانی بهتر است: مشاغل فناوری اطلاعات

بهترین کاری که آنها انجام می دهند: استراتژی برند برای تولید محتوا

مشتریان برتر: دیلویت، دانشگاه کرنل، ادوبی، آمازون

قیمت: 10000 تا 49000 دلار به طور متوسط برای هر پروژه

Column Five Media یک کسب و کار شناخته شده و معتبر با خدمات کامل بازاریابی دیجیتال است که با بازاریابی محتوای خلاقانه، داستان سرایی استراتژیک برند و بازاریابی رشد همه جانبه کار بسیار خوبی انجام می دهد. خدمات آنها شامل سئو، رسانه های خریداری شده، اینفلوئنسر مارکتینگ و روابط عمومی دیجیتال است که آنها را به شریکی انعطاف پذیر برای طیف وسیعی از اهداف بازاریابی تبدیل می کند.

روش ستون پنج رسانه مبتنی بر اختصاص به استفاده از داده ها برای گفتن داستان و علاقه مند نگه داشتن مخاطبان است. کار آنها با مشتریان شناخته شده ای مانند نایک، مایکروسافت و ردبول نشان می دهد که آنها تلاش زیادی برای ایجاد برنامه های بازاریابی منحصر به فرد و سفارشی انجام داده اند که فراتر از برنامه های اساسی است.

مطالعه موردی با Telluride Arts یک نمونه عالی از مهارت آنها است. ستون پنج رسانه گزارش تاثیر سالانه ای با طراحی چشمگیر تهیه کرد که به طرز هوشمندانه ای تصاویر مدرن و تاریخی را با هم ترکیب کرد. این نه تنها به Telluride Arts کمک کرد تا کمک های مالی بیشتری دریافت کند، بلکه به مواد در حال انجام آنها زیبایی نام تجاری منحصر به فردی داد. این منجر به افزایش قابل توجهی در شناخت شرکت و جذب مخاطب شد.

ستون پنج رسانه یک انتخاب عالی برای شرکت هایی است که می خواهند بازاریابی بصری خود را بهبود بخشند زیرا می توانند داستان ها را به مواد بازاریابی قانع کننده تبدیل کنند.

ستون پنج رسانه دارای خلاقیت و هوش استراتژیک است تا داستان های خود را زنده کند، چه برای یک کسب و کار کوچک که تلاش می کند جایگاه خود را پیدا کند یا یک شرکت بزرگ که تلاش می کند نام تجاری خود را زنده کند.

چرا ستون پنج را انتخاب کنید

با نام های بزرگی مانند آمازون و ادوبی، ستون پنج گزینه ای عالی برای شرکت های بزرگ فناوری اطلاعات است. رویکرد بازاریابی محتوای آنها بر اساس استراتژی برند است و باعث می شود حضور آنلاین شرکت شما از طریق همه کانال ها ثابت باشد.

مزایا

معایب

به طور مداوم از انتظارات ROI فراتر می رود

در استراتژی برند و بازاریابی بصری عالی است

شرکت معروف با مشتریان بزرگ مانند آمازون و ادوبی

در گفتن داستان از طریق داده عالی است

همیشه در ضرب الاجل ها سختگیرانه نیست

برای افرادی که می‌خواهند همه چیز ساده‌تر باشد، می‌تواند در گزارش‌دهی بسیار دقیق باشد

5. Fractl

انتخاب ویرایشگر: محتوای عمیق و به خوبی تحقیق شده – امتیاز 4.5/5

برای چه کسی بهتر است: Midmarket

بهترین کاری که آنها انجام می دهند: رشد از طریق محتوای غنی از SEO

مشتریان برتر: Alcohol.org، ایوان، برندهای بازیابی

قیمت: 50,000 تا 199,999 دلار برای هر پروژه به طور متوسط

وقتی صحبت از بازاریابی دیجیتال به میان می آید، Fractl یک شرکت مشهور است که از استراتژی های جدید و مبتنی بر داده برای کمک به رشد طبیعی کسب و کارها استفاده می کند. هدف آنها استفاده از قدرت محتوا برای بهبود حضور آنلاین یک برند است. آنها با تمرکز بر تولید محتوای معتبر، جالب و تأثیرگذار بر خوانندگان به اهداف خود می رسند.

خدمات Fractl شامل مشاوره رشد ارگانیک، ایجاد محتوایی که رتبه‌بندی می‌شود و پیوند می‌دهد، کار با ناشران، و راه‌حل‌های سئو مدیریت شده با خدمات کامل است. روش آنها بر اساس تولید محتوایی است که نه تنها رتبه خوبی داشته باشد، بلکه از رسانه های خبری اصلی و گروه های مرتبط نیز لینک های قوی دریافت کند که این امر باعث افزایش اعتبار و دسترسی یک برند می شود.

مطالعات موردی از Fractl نشان می دهد که آنها در بازاریابی محتوا چقدر خوب عمل می کنند. به عنوان مثال، کمپین تغییر نام تجاری Fractl برای Alcohol.org شاهد اضافه شدن 700000 بازدیدکننده ارگانیک ماهانه، افزایش 342 درصدی در تعداد کل پیوندها و 364 پیوند با اعتبار دامنه بالا بود. این نتایج بسیار چشمگیر هستند.

بنابراین، اگر برای محتوای خود به تحقیق عمیق نیاز دارید، قطعاً به Fractl ظاهر خوبی بدهید.

چرا Fractl را انتخاب کنید

Fractl در ایجاد محتوای جذاب و غنی از SEO و به دست آوردن ترافیک ارگانیک برای مشتریان از طریق لینک سازی با اقتدار بالا، سابقه برتری اثبات شده ای دارد. آنها تحقیق می کنند و محتوایی را برای کسب و کار شما ایجاد می کنند که مخاطبان جدید را جذب کرده و باعث رشد می شود.

مزایا

معایب

لینک های با اعتبار بالا

سابقه ثابت شده رشد ارگانیک قابل توجه برای مشتریان

تجربه در صنایع مختلف از جمله خودروسازی، آموزشی، هتلداری و حقوقی

میانگین امتیاز ارجاع 4.8/5

در سمت گران تر

می تواند رویه های گزارش دهی خاص تری داشته باشد

6.بهترین آژانس بازاریابی محتوا: Siege Media

انتخاب ویرایشگر: آژانس متمرکز بر سئو – امتیاز 4.5/5

برای چه کسانی بهتر است: مشاغل بزرگ

بهترین کاری که آنها انجام می دهند: بر ایجاد محتوای مبتنی بر SEO تمرکز کنید

مشتریان برتر: TripAdvisor، Zillow، Capital One، Y Combinator، Intuit

قیمت: 5000 تا 60000 دلار در ماه

Siege Media یک شرکت بازاریابی دیجیتال شناخته شده است که با توسعه نام تجاری هوشمند، ایجاد محتوای جدید و بازاریابی سریع رشد می کند. Siege Media یک شریک منعطف برای دستیابی به طیف گسترده ای از اهداف بازاریابی به لطف طیف گسترده ای از خدمات خود است که شامل SEO، رسانه های پولی، اینفلوئنسر مارکتینگ و روابط عمومی دیجیتال می شود.

استفاده از داده ها و بینش در مورد نحوه رفتار افراد در روش Siege Media محوری است. این روش اطمینان حاصل می کند که هر طرح بازاریابی به طور خاص برای آن کسب و کار ساخته شده است، بنابراین از مشکلاتی که با پاسخ های کلی و یک اندازه برای همه به وجود می آیند اجتناب می شود. تعهد آنها به استراتژی های سفارشی از این واقعیت مشخص است که آنها لیست طولانی از مشتریان چشمگیر دارند، از جمله شرکت های معروفی مانند Asana، Intuit و Casper.

مطالعه موردی با Zendesk نشان می دهد که آنها چقدر خوب کار می کنند. در طی یک سال، تغییرات برنامه ریزی شده Siege Media در محتوای Zendesk و بهینه سازی SEO منجر به افزایش 69 درصدی ترافیک ارگانیک شد. نکته قابل توجه، مقاله آنها “بهترین نرم افزار پورتال مشتری” نه تنها در صدر SERP ها قرار گرفت، بلکه جایگاه ارزشمند Featured Snippet را نیز به خود اختصاص داد. این دستاورد نشان می‌دهد که Siege Media می‌تواند مواد باکیفیت ایجاد کند که ترافیک و تعامل زیادی را به همراه داشته باشد.

Siege Media در تغییر چشم انداز بازاریابی محتوا موفق بوده است، که این آژانس را به یک انتخاب عالی برای مشاغلی تبدیل می کند که نیاز به یک آژانس متمرکز بر SEO دارند.

چرا رسانه محاصره را انتخاب کنید

وقتی نوبت به تولید محتوای مبتنی بر SEO می‌رسد، برای یافتن گزینه بهتری نسبت به Siege Media به سختی مواجه خواهید شد. با مشتریان بزرگی مانند TripAdvisor و Zillow، اگر یک تجارت بزرگ هستید، این آژانس بازاریابی محتوا است که ما توصیه می کنیم.

مزایا

معایب

محتوای سئو محور

عالی برای مشاغل بزرگ

سر راست، مستقیم و ارتباطی

داده ها و بینش هایی را برای پشتیبان گیری از کار خود ارائه دهید

می تواند برای مشاغل کوچک گران باشد

عمدتاً بر بازاریابی محتوا متمرکز شده است (نه خدمات کامل)

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT