مسابقه برتر عکاسی در سفر

6 مسابقه برتر عکاسی در سفر که می توانید به صورت آنلاین به آنها بپیوندید

زمان مطالعه 5 دقیقه

آیا شروع به احساس اطمینان بیشتر در مورد عکاسی سفر خود کرده اید؟ وارد یک مسابقه شوید! این شما را وادار می کند که هنر خود را حتی بیشتر ارتقا دهید. مسابقه برتر عکاسی در سفر را در ادامه معرفی کرده ایم.

عکاسی در سفر یک ژانر محبوب برای مبتدیان است، و برخی از افراد نیز با ثبت ماجراجویی ‌های خود حرفه ‌ای ایجاد کرده ‌اند. ممکن است با به اشتراک گذاری تصاویر سفر خود در رسانه های اجتماعی شروع کنید – اما با پیشرفت، ممکن است بخواهید ببینید مهارت های شما در مقایسه با دیگران چقدر خوب است.

مدتی است که مسابقات عکاسی وجود داشته است، و اینترنت به این معنی است که شرکت در آن هرگز آسان نبوده است. مسابقات زیادی به صورت آنلاین در دسترس هستند که بسیاری از آنها هر ساله برگزار می شود. اگر به دنبال برخی از بهترین ها برای پیوستن هستید، ما به شما کمک می کنیم آنها را پیدا کنید.

شما در مورد قیمت گذاری، الزامات و تعداد دفعات وقوع آنها خواهید آموخت.

1.مسابقه برتر عکاسی در سفر: عکاس سفر سال

عکاس سفر سال که با نام TPOTY نیز شناخته می شود، یکی از مشهورترین مسابقات در این سبک است. این مسابقه در سال 2003 آغاز شد و به چندین عکاس در سراسر جهان کمک کرد تا شناخته شوند.

البته، عکاسی سفر دارای چندین زیرمجموعه است – و TPOTY منعکس کننده این است. شما جایزه کلی را دریافت کرده‌اید و دسته‌های جداگانه‌ای برای عکاسان جوان‌تر وجود دارد. اگر به گرفتن پرتره در سفرهای خود علاقه دارید، جوایزی نیز برای آن در دسترس خواهید داشت.

بسیاری از عکاسان بعداً فیلمسازی را به مجموعه مهارت های خود اضافه می کنند و این مسابقه برای کسانی که علاقه مند به ساخت فیلم های کوتاه HD هستند یک جایزه دارد. ورود TPOTY جوان رایگان است، اما دیگران از شما می خواهند که هزینه ای بپردازید. شما می توانید تفکیک کامل قیمت ها را در وب سایت TPOTY مشاهده کنید.

TPOTY سالانه برگزار می شود و مهلت ورود معمولاً در پاییز است. برای مثال، آخرین مهلت مسابقه 2023 در اکتبر 2022 بود.

2. عکس سال Wanderlust

Wanderlust یکی از محبوب ترین مجلات سفر است و منابع زیادی برای کمک به برنامه ریزی سفری به یاد ماندنی پیدا خواهید کرد. هنگامی که تصمیم گرفتید کجا بروید، ممکن است بخواهید وارد مسابقه عکس سال Wanderlust شوید.

مانند TPOTY، عکس Wanderlust سالانه برگزار می شود. شما می توانید آثار خود را در چهار دسته ارسال کنید، و این مسابقه در درجه اول برای عکاسان آماتور است. اگر موفق باشید، می توانید جوایز را برنده شوید. به عنوان مثال، نسخه 2022 یک سفر به سنگاپور را ارائه می دهد.

اگر در گذشته در سفری که عاشق آن هستید عکس گرفته اید، نیازی به بیرون رفتن و گرفتن عکس های جدید برای مسابقه ندارید. عکس سال Wanderlust اجازه می دهد تا عکس های سال های گذشته را ارسال کنید، و اگر می خواهید عکس های خود را ارسال کنید، نیازی به پرداخت هزینه ورودی ندارید.

3. مسافر نشنال جئوگرافیک

نشنال جئوگرافیک یکی از مشهورترین نام ها در علم و فناوری است. مستندها و مقالات سفر آن نیز محبوب هستند، و چیزی که هنگام بازدید از وب سایت National Geographic Traveler شما را شگفت زده می کند، تصاویر زیبای آن است.

نشنال جئوگرافیک هر سال میزبان مسابقه عکاسی مسافرتی نشنال جئوگرافیک است. شما می توانید تصاویر را در شش دسته ارسال کنید، از جمله یکی برای عکاسی منظره و دیگری برای محیط های شهری.

چهار دسته دیگر عبارتند از:

  • غذا و مسافرت
  • مردم
  • نمونه کارها
  • حیات وحش

اگر نمونه کارها متنوعی دارید و می خواهید ببینید در مقابل سایر شرکت کنندگان چگونه عمل می کنید، می توانید وارد هر دسته شوید. علاوه بر برندگان جایزه بزرگ، اگر نایب قهرمان هستید، می توانید از چیزهای خوب نیز لذت ببرید.

مانند TPOTY، باید آثار خود را در پاییز سال قبل از مسابقه ارسال کنید. با این حال، مهلت معمولا در اواخر نوامبر است.

4. جوایز عکاسی جهانی سونی

سونی یکی از محبوب ترین تولید کنندگان دوربین است. علاوه بر قابلیت‌ های این دستگاه ‌ها برای تصاویر ثابت، بسیاری از عکاسان دارای کانال ‌های یوتیوب نیز از دوربین ‌های سونی برای فیلم‌ برداری از فیلمی که با مخاطبان خود به اشتراک می ‌گذارند استفاده می ‌کنند.

هر سال، جوایز جهانی عکاسی سونی به عکاسان آماتور و حرفه‌ای پیشنهاد می‌دهد تا هنر خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. دسته بندی های متعددی پیدا خواهید کرد، اما سفر یکی از آنهاست. جوایز به مسابقه ای که شرکت می کنید بستگی دارد.

هر اثری برای جوایز عکاسی جهانی سونی باید در سال منتهی به آن ثبت شده باشد. علاوه بر برندگان واقعی، ده‌ها عکاس در فهرست نهایی قرار دارند. شرکت در مسابقه رایگان است؛ اگر می‌خواهید بیش از حداکثر محدودیت ارسال کنید، می‌توانید یک بسته را خریداری کنید.

5.مسابقه برتر عکاسی در سفر: تصویر بزرگ

تلگراف یکی از بزرگ‌ ترین روزنامه ‌های بریتانیا است و رقابت عکاسی سفر آن در مقایسه با برخی دیگر از روزنامه ‌های موجود در فهرست ما کمی منحصر به ‌فرد است. در حالی که بسیاری از مواردی که قبلاً ذکر کردیم سالانه برگزار می شود، تصویر بزرگ یک مسابقه هفتگی است.

می‌ توانید انواع مختلفی از عکس‌ های سفر ارسال کنید، اما این عکس‌ ها به دسته‌ های جداگانه تقسیم نمی ‌شوند. در عوض، باید تصویر خود را به روزنامه بفرستید و توضیح دهید که چه اتفاقی در حال رخ دادن است.

برای ورود به فیلم بزرگ باید حداقل 18 سال سن داشته باشید. علاوه بر این، شما باید در بریتانیا، جمهوری ایرلند، جزیره من یا جزایر کانال زندگی کنید. برندگان مسابقه The Big Picture یک کوپن برای اپراتور مسافرتی محبوب Trailfinders در بریتانیا و ایرلند دریافت می کنند.

6. جایزه عکس CEWE 2023

CEWE یک شرکت چاپ عکس است که در سراسر اروپا فعالیت می کند. هر سال، می‌توانید در مجموعه ‌ای از مسابقات عکاسی شرکت کنید، اما اگر می‌ خواهید تصاویری از سفر های خود ارسال کنید، جایزه عکس CEWE بهترین گزینه است. این مسابقه هر ساله برگزار می شود و شما می توانید از بین دسته های متعددی انتخاب کنید.

سفر و فرهنگ یکی از بخش هایی است که می توانید تصاویر خود را در آن ارسال کنید. می‌توانید از رویدادهایی که در ماجراجویی‌های شما رخ می‌دهند، همراه با مناظر و موارد دیگر عکس بگیرید. شرکت در مسابقه برای همه آزاد است.

جایزه عکس CEWE به شما این امکان را می دهد که جوایز متعددی را برنده شوید و در وب سایت این شرکت قابلیت ثبت نام را دارد. برای شرکت در مسابقه باید حداقل 18 سال داشته باشید.

عکاسی سفر خود را آزمایش کنید

حتی اگر عکس های خود را با دیگران به اشتراک نمی گذارید، عکاسی در سفر بسیار سرگرم کننده است. اما اگر مدتی است که عکس می‌گیرید، ممکن است بخواهید ببینید در مقابل دیگران در زمینه کاری خود چگونه عمل می ‌کنید. صرف نظر از اینکه آماتور هستید یا حرفه ای، مسابقات عکاسی سفر زیادی را خواهید دید.

بسیاری از بهترین مسابقات عکاسی سفر به شما امکان می دهند به صورت آنلاین شرکت کنید. شما می توانید پرتره، مناظر و بسیاری موارد دیگر را ارسال کنید. برخی از این موارد را در لیست امتحان کنید و ببینید که آیا می توانید برای کار خود به رسمیت برسید. حداقل، این مسابقات شما را مجبور می کند خلاقانه تر فکر کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT